Tämä hyvä. Sukulaismies joutunee sairauden takia lopettamaan autoilun. Saataville ehkä lähiaikoina tulee vanhempi 1.9 4x4 diiseli farkku VW Golf. Ruosteeton(?) ja vähän ajettu vessa kiinnostaisi laittaa pojalle työmatka autoksi. Pakuna olisi ihan fiksu kulkine vielä vuosiksi. Eli nyt pitää olla anteenit ulkona...
Onko Mesen pakuista hajua kenelläkään? Sisävalo/tavaratilanvalo palaa jatkuvasti MB Vito 2007 mallissa. Missä on ovivalo katkaisija ko laitteessa,siis kuskin ovessa? Äkkisiltään ei näkynyt. Mikrokytkin lukkomekanismissa vai missäkohän...?
Edit: sijoitettu lukkomekanismiin pieni mikrokytkin,eikä saa erikseen ostettua
Mulla olis myös kysymys pakun valoista, kyseessä on Renault Trafic -11. Sisävalot palaa automaatti-asennossa kokonajan, oli ovet auki tai kiinni. Sama vika siis tavaratilassa ja sisätiloissa. Onko jonkun oven kytkin rikki vai voiko johtua siitä että kaikkiin on vaihdettu polttimot ledeiksi? Alkanut nyt pimeinä iltoina ja aamuina tympimään erityisen paljon pimeys hytissä.
Tavaratilaan on edellinen omistaja laittanut työvalon mille on oma katkaisija, sekin palaa ihan milloin sattuu huvittamaan kun kytkin on päällä-asennossa. Sähköt on mulle niin henkimaailman juttuja etten ymmärrä niiden päälle mitään..
Edit. E46 M3, e39 M5, yms käyttää Zf008 lukkoyksikköä ja 328i perään sopii muokkaamalla Zf006 lukko. Esim. e36 m3 3,0l ja muut joissa 188 perässä lukko ja muut merkit myös josta tuo 006 koko löytyy.
Edit. E46 M3, e39 M5, yms käyttää Zf008 lukkoyksikköä ja 328i perään sopii muokkaamalla Zf006 lukko. Esim. e36 m3 3,0l ja muut joissa 188 perässä lukko ja muut merkit myös josta tuo 006 koko löytyy.
Mitä ja miten paljon 188 lukkoyksikköä pitää muokata jotta se mahtuu paikalleen vai vaatiiko 188K koppa työtä? Työpaikalta löytyy sorvia ja jyrsintä.
En väitä, etteikö jompi kumpi käyttäis juuri tuota, mutta eikös E46 M3 ole halvemmalla GKN lukkoyksiköllä?
Ja M5 taas perinteisellä.
Perän tekijä sanoi minulle että minulla on toisessa autossa m5 lukko jossa 008 koko ja tuohon toiseen autoon jossa typ188 tuli 006 koko.
Netistä joskus luin että e46 m3 ja e39 m5 on sama lukko, olen ollut sen tiedon varassa näihin päiviin asti ja ilmeisesti asia ei sitten näin olekaan?
Mitä ja miten paljon 188 lukkoyksikköä pitää muokata jotta se mahtuu paikalleen vai vaatiiko 188K koppa työtä? Työpaikalta löytyy sorvia ja jyrsintä.
Ostin valmiin paketin Portugalin sepältä, joten itse en tehnyt muokkauksia tai ole tarkempaa tietoa niistä.
Tuolta kannattaa katella myös, ketjun loppupuolella on postauksia kirjoittajilta joilta olettaisin onnistuvan tuon homman. Voi olla että oli myös toinen keskeustelu koskien lukkoperiä, tai jonkun showroomissa tuli vastaan aikaisemmin, mutta joku foorumin käyttäjä kertoi hanskaavansa lukkoperien muokkauksen (muistaakseni hesa, tai eteläsuomi oli paikkakunta profiilin mukaan).
Defa johto aiheuttaa, langattomat valvontakamerat pätkii ja wifi pistorasiat ei toimi.
Kuvan oikean puoleinen 5m Defa johto aiheuttaa siis nämä em jutut. Mikään muu pihan viidestaä johdosta ei aiheuta, jopa toinen kuvassa vasemmalla näkkyvä 5m johto ei aiheuta mitään häiriöitä järjestelmissä, tuo on ns rautakanki kuorinen kun tuo häiriöitä aiheuttava on todella notkea kovissakin pakkasissa.
On kokeiltu suorana ja kiepillä eikä vaikutusta, aina siltä alueelta jolle tuo johto on siirretty alkaa häiriöt kameroissa ja wifi pistorasioissa. Häiriöt alkaa kun johdossa on virta, virrattomana ei häiriöitä.
Mites saadaan parhaiten kaiveltua auton tiedot Virosta tuodulle, kun vin tiedossa? Luotettavuus? Suomalaisella myyjällä myynnissä oleva pulkka. Ei sille maha mutta heti se vaan särähti...
Täällä näkynyt noita taitavia vastavakoilun akrobaatteja niin jos joku kouluttas hommaan .
Last edited by amrojnuuti; 07-01-2022, 10:16.
Reason: parannus
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment