Originally posted by 525iiäxä
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset VI
Collapse
X
-
Originally posted by BMW525Xda View PostOn noita motonetissä, ne on samassa kategoriassa kuin autojen ovipahvien nastat jne.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/4718...hjamuovit-O5mm
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by pazq View PostSe on ihan vaan lukituslevy akselille. Würth, fixus ym putiikit ku käy läpi niin luultavasti löytyy.
Comment
-
-
Okei. Jos näillä ei jo löydy, niin on miehessä vika.
Nämä siis tulossa E46 cäbin takakontin pohjalevyn nostokahvaan. Outoa sikäli, että räjäytyskuvien mukaan kyseinen kahva tulee kiinni "Fillister head screweillä". Kuitenkin hajonnut vanha kahva oli kiinni noilla lukituslevyillä. Merkkiliikkeestä hommatussa uudessa kahvassa on myös ihan samanlaiset tapit, joista se kirrataan kiinni samaan tapaan...
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Mistä kannattaa tilata bosch jetronic liitinkoteloita ja pinnejä ev14 suuttimiin ja muutenkin johtosarjan tekoon tarvittavia tarvikkeita? Ja mielellään samasta paikasta vag puolille liitinkotelot ja pinnit.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostMistä kannattaa tilata bosch jetronic liitinkoteloita ja pinnejä ev14 suuttimiin ja muutenkin johtosarjan tekoon tarvittavia tarvikkeita? Ja mielellään samasta paikasta vag puolille liitinkotelot ja pinnit.
Finjectorilla on kaikenlaista myynnissä, uskoisin että myös nuoE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostFinjectorilla on kaikenlaista myynnissä, uskoisin että myös nuoJoensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostJa 14 V:lla 5A. Onko sitten mitään merkitystä.
Jos vakio xenon on n. 35w, jolloin virran kulutus tuplautuisi omassa tapauksessa. Kestääkö boxi tämän vai ei. :think
Edit.
Jotain mittauksia ja testi.
Vakioxenon otti syttyessään virtaa melkein n. 6A, sitten putosi vajaaseen 4ampeeriin (12V testattu).
Laitan uhallaan ilman relettä, särkyy sitten tai ei.
Kokeilin toisella umpiolla, että johdotukset oli oikein ja vajaa puoli tuntia oli päällä. Näkee sitten käytössä miten käy.
Eli tunaroin kahdet LED-projektorit per umpio. Valoteho voi olla jopa pienempi, kuin vakioxenon hyvällä polttimolla. Lähinnä hain lookkiin muutosta tuolla kokeilulla, nykysuuntaus monella merkillä että parikin lähivaloa per puoli. Mutta eipä tuossa korkealta putoa jos ei miellytä tms. (UK halogeeni valojen umpiot ja Kiinan ledit). Pitää jotkut sopivat rinkulat laittaa kokeilla mille näyttää autossa. Tuossa videolla oli joku e39 vanha rinkilä testauksen vuoksi.
Last edited by bemmeri; 21-03-2021, 11:07.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Pakosarjan irroitus vanhasta vehkeestä...
Pitäisi kaverin 20v vanhasta japskista irroittaa pakosarja. Lohko on alumiinia, jossa on 5 kpl pinnapultteja, joilla pakosarja on kiinni muttereilla.
Mites tuo nyt kannattaisi irroittaa, ettei katkoisi noita pinnapultteja? Kolmeen mutteriin on vieläpä vähän ahdas pääsy. Onko nuo yleensä herkkiä katkeamaan? Niitä ei ole varmaan avattu sen jälkeen kun ne on tehtaalla kiinni laitettu.
Hitsipilliä tms kunnollista lämpöä ei ole käytettävissä.
Irroitusöljyä runsaasti tietysti ja varovainen vääntö 6-kulma hylsyllä? Vai mieluummin räväkästi ampuu auki esim pulttipyssyllä? Vai jotain siltä väliltä?Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Originally posted by bmw323it View PostPitäisi kaverin 20v vanhasta japskista irroittaa pakosarja. Lohko on alumiinia, jossa on 5 kpl pinnapultteja, joilla pakosarja on kiinni muttereilla.
Mites tuo nyt kannattaisi irroittaa, ettei katkoisi noita pinnapultteja? Kolmeen mutteriin on vieläpä vähän ahdas pääsy. Onko nuo yleensä herkkiä katkeamaan? Niitä ei ole varmaan avattu sen jälkeen kun ne on tehtaalla kiinni laitettu.
Hitsipilliä tms kunnollista lämpöä ei ole käytettävissä.
Irroitusöljyä runsaasti tietysti ja varovainen vääntö 6-kulma hylsyllä? Vai mieluummin räväkästi ampuu auki esim pulttipyssyllä? Vai jotain siltä väliltä?
Muutama mutteri oli vähän jumissa sen verran että pinnapultti kiertyi mukana ulos mutta sehän ei ole mikään suuri ongelma. Ainakin bemarin pinnapultit näytti olevan 10.9 kovuudella niin ei ne nyt ihan hammastikkuja ole, mutta järki mukana.E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Originally posted by ekkoo1 View Post1996 bemarin alukansista ei ollut mitään suurempia ongelmia (orkkis mutterit oletettavasti), ihan perus varttituuman räikällä tai räikkälenkillä paikasta riippuen.
Muutama mutteri oli vähän jumissa sen verran että pinnapultti kiertyi mukana ulos mutta sehän ei ole mikään suuri ongelma. Ainakin bemarin pinnapultit näytti olevan 10.9 kovuudella niin ei ne nyt ihan hammastikkuja ole, mutta järki mukana.
Comment
-
Comment