Onkohan tuollaiselle depon led rinkuloilla varustetulle umpiolle mitään tehtävissä kun rinkulat lakkasi palamasta? Purin umpion pöydälle ja joku musta mötikkä (vastus?) siellä näyttäisi olevan minkä kautta rinkuloiden johdot kulkee, harmillisesti siinä ei ole mitään numerosarjaa. E53 preface kyseessä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset VI
Collapse
X
-
Mistä voisi ostaa noita sulakerasiaan tulevia "pinnejä"?
Esim. e39 hanskalokeron alla olevassa sulakeboxissa.
Ilman että tarviaa ostaa 50kpl tai maksaa parista 0,30€ pinnistä 10€ postikuluja.
Vuosia sitten oli sama dilemma ja silloin apu löytyi Buksin-1-jäseneltä. Nyt näyttää olleen viimeksi foorumilla marraskuussa.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Originally posted by naikou View PostVantaalla sellainen pulju kuin Partco, on löytynyt kaikki tarvittava suoraan hyllystä pikku näpräilyyn autosähköjen kanssa eikä oo tarvinnut ostaa mitään monen kappaleen pakkauksia
Edit. Ei sieltä tullut tilattua, kun minimi on 10€ ostosten määrä. Tilasin jostain autosi, tms. verkkokaupasta ja 7,50€ maksoi muutama pinni posteineen.Last edited by bemmeri; 15-04-2021, 16:09.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Siirretty m52 puolelleLast edited by [Snowboarder]; 16-04-2021, 20:11.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Hallitunkki pettää
Pari vuotta vanha Puuilosta ostettu Tamforce -merkkinen matalaprofiilinen 2.5tn hallitunkki on heittäytynyt vaaralliseksi. Kun auton on saanut ylös, niin tunkki pitää hetken aikaa, mutta pudottaa sitten kuorman kerrasta alas. Tähän menee joskus muutama minuutti, joskus muutama sekuntti. Näyttäisi siltä, että minkä korkeamman noston tekee, niin sitä nopeammin tullaan alas. Kun kuorma on pudonnut, niin tunkilla voi taas nostaa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Myös se kierrettävä laskuventtiili toimii kuten pitää, sillä voi tehdä hallitun laskun eikä se tunnu vuotavan.
No, nyt tuota ei uskalla käyttää. Millainen noiden sisäinen rakenne on, mikä sieltä voisi olla rikki?Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Skoda Citigo
Jouduin ajamaan Citigolla, jossa on 5-vaihteinen automaattivaihteisto tmv. On kyllä todella hidas ja potkaiseva vaihteisto kiihdytyksissä. Kuka sen laatikon on valmistanut?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostKuka sen laatikon on valmistanut?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostJoku robottivaihteisto näyttää olevan eikä "oikea" automaatti: https://www.vagarena.fi/index.php?topic=17586.0Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostLöysinkin Vagarenan sivuilta esittelyn autosta, mutten tuota topikkia, kiitos siitä. Osa kommenteista (mäkikommentti) tukee omia kokemuksiani. En kyllä tajua, mitä tarkoittaa robottivaihteisto
Bmw:llä SMG nimellä, vaikka bemarin smg taitaa vaihtaa aika sukkelasti, koska on lähinnä urheilullisien mallien laatikkona käytetty.
Esim. Pösöissä robottilaatikko on aivan hirveä käytökseltään.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostSe on manuaali, mitä tietokoneen ohjaama mekaniikka hoitelee.
Bmw:llä SMG nimellä, vaikka bemarin smg taitaa vaihtaa aika sukkelasti, koska on lähinnä urheilullisien mallien laatikkona käytetty.
Esim. Pösöissä robottilaatikko on aivan hirveä käytökseltään.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Takatukivarsien "lukkopultit"
Vaihdoin E82:een muutamat takatukivarret ja tuli pulma eteen uusien pulttien kanssa, joilla tukivarret tulevat kiinni napaan. Alla olevassa kuvassa on Schmiedmannilta haetut uudet takatukivarsien pultit ("securing bolt").
Kuuluuko tuo "kolmioprikka" taivuttaa pultin kiristyksen jälkeen ylös estämään pultin pyöriminen? Jos pitää, niin millä ihmeellä sen saa tehtyä? Kuten kuvasta näkyy, niin "kolmioprikka" on melko paksua tavaraa eikä kyllä ilman väkivaltaa tai oikeaa työkalua taitu ylös.
Tämän linkin takaa löytyy kuva alkuperäisestä pultista ja uudesta pultista. Alkuperäinen pultti eroaa tästä uudesta eikä siinäkään ole kulmia taitettu niin, että pyöriminen estyisi. Eikös yleensä nuo pultit joissa on pyörimisen esto, niin se "prikka" on hyvinkin pehmeää jonka saa helposti taitettua esim. pihdeillä?N54 pienet remontit, huollot ja vianselvitys Vantaalla, ota yhteyttä yksityisviestillä!
Muun muassa suuttimien vaihto ja koodaus, MHD ja xHP asennusapu sekä koodaukset ProToolilla.
Vuokrataan harrastelijaystävälliseen hintaan moottorin kannatinpalkki, kaarimankeli, N54 suuttimien vaihtotyökalu sekä virtalähde koodausta varten.
Comment
-
Comment