330D on typ215K perällä kun 328i on 188K eli ei siksikään käy.
ja myös tämä selviää helposti ETK:oosta, kun katsoo perän tiivistettä, niin sen kohdalta näkee
minkä muotoisille kuorille ne on tarkoitettu, siinä missä itse perän kanssa näkee vain välityksen.
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
X5 F85, onko jotain veikkauksia mikä aiheuttaa sen että flat tyre monitor ei toimi, esim. Jos on just laitettu rengaspaineet kuntoon ja resetoi järjestelmän niin jää junnaamaan 49% kohdalle eikä näytä minkä verran missäkin renkaassa on paineet. Antureista patterit loppu/täytyy vaihtaa kaikki kerralla?
X5 F85, onko jotain veikkauksia mikä aiheuttaa sen että flat tyre monitor ei toimi, esim. Jos on just laitettu rengaspaineet kuntoon ja resetoi järjestelmän niin jää junnaamaan 49% kohdalle eikä näytä minkä verran missäkin renkaassa on paineet. Antureista patterit loppu/täytyy vaihtaa kaikki kerralla?
Niin, tai sitten siellä ei ole antureita ollenkaan
X5 F85, onko jotain veikkauksia mikä aiheuttaa sen että flat tyre monitor ei toimi, esim. Jos on just laitettu rengaspaineet kuntoon ja resetoi järjestelmän niin jää junnaamaan 49% kohdalle eikä näytä minkä verran missäkin renkaassa on paineet. Antureista patterit loppu/täytyy vaihtaa kaikki kerralla?
Ootko kattonut että kaikki venttiilit näyttää siltä että on anturit, eikä oo laitettu normi venttiileitä?
Muistelisin että jos tekee noin niin saisko silloin kahteen renkaaseen yhteyden ja kahteen ei? Rengasliikkeessä niillä pitäis olla vehkeet millä saa tsekattua mitkä anturit on pimeänä. Tietty jos kaks on jo rikki, niin ehkä kantsii vaihtaa kaikki neljä kerralla.. Nimimerkillä kaikki talvirenkaiden anturit uusiksi.
BMW G31 540iA xDrive B58 -18 BMW F31 320iA xDrive LCI -19 Yamarin Cross 64 BR & Yamaha F150 -20
Ex. BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15
Ex. BMW F10 530dA -10
Ex. BMW E46 323iA "wnb ///M-Sport" -00
Ex. BMW E34 518i M43 Touring
Ex. BMW E60 525i -04
On siinä ainakin samanlaiset metalli venttiilit kun bmw antureissa yleensäkin on mut kaippa ne on sitten rikki taikka sit vaatii orkkis testeriä johki kalibrointiin(sellasta ei tähän hätään ole)
On siinä ainakin samanlaiset metalli venttiilit kun bmw antureissa yleensäkin on mut kaippa ne on sitten rikki taikka sit vaatii orkkis testeriä johki kalibrointiin(sellasta ei tähän hätään ole)
Luultavasti on patterit antureista sökönä.
BMW G31 540iA xDrive B58 -18 BMW F31 320iA xDrive LCI -19 Yamarin Cross 64 BR & Yamaha F150 -20
Ex. BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15
Ex. BMW F10 530dA -10
Ex. BMW E46 323iA "wnb ///M-Sport" -00
Ex. BMW E34 518i M43 Touring
Ex. BMW E60 525i -04
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Ja ihanan halpaa. Kivahan noita olis koittaa vaikka itse purkaa ja katsoa mitä ne on syönyt. Antureihin vaan ei oikein pääse käsiksi ilman rengaskoneita järkevästi, niin en tiiä maksaako vaivaa harrastaa.
BMW G31 540iA xDrive B58 -18 BMW F31 320iA xDrive LCI -19 Yamarin Cross 64 BR & Yamaha F150 -20
Ex. BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15
Ex. BMW F10 530dA -10
Ex. BMW E46 323iA "wnb ///M-Sport" -00
Ex. BMW E34 518i M43 Touring
Ex. BMW E60 525i -04
X5 F85, onko jotain veikkauksia mikä aiheuttaa sen että flat tyre monitor ei toimi, esim. Jos on just laitettu rengaspaineet kuntoon ja resetoi järjestelmän niin jää junnaamaan 49% kohdalle eikä näytä minkä verran missäkin renkaassa on paineet. Antureista patterit loppu/täytyy vaihtaa kaikki kerralla?
Juu siihen se viittaa että yksi tai enempi antureista sökö jos jumittaa 49% resetti.
Uudet hellan sensorit joka nurkkaan, ei vielä lähtenyt wörkkimään, pitää ilmeiseti ”aktivoida” semmosella kapulalla mitä mulla ei oo, näin ainakin bmw prätkissä, sensorit sai kätevästi vaihdettua kun painoi ulomman renkaan reunan vanteesta irti.
Comment