Asialliset muutokset tulossa. Hillitty madallus olisi kyllä varmasti poikaa ulkonäön kannalta, eikä vielä suuresti kärsi etenemiskyky huonommillakaan teillä.
Mukavaa luettavaa nuo vertailut eri autoihin italowestern! Eihän näistä suomalaisista lehdistä saa kuin faktasheetin mukaisen tiedon. Näistä sun kommenteista selviää miltä sen TUNTUU ajaa! Tätyypä perehtyä tähän maraton topicciin paremmin
Tässä vanquish hehkutusta Täytyy sanoa että äänet on kohdallaan! Ja livenä myös tyhjäkäynti kuullosti miehekkäälle (kuten myös 6,2l amg)
No ni,
nyt on testattu nuo mainitut vanteet alle ja ne toimii, eikä näyttäisi ottavan mihinkään kiinni. Oikean kokoista renkulaa vaan peliin, niin Vot.
Taakse saattaa mahtua 295-305 leveät ja eteen 255 orggisleveyksinen on varmaankin paras.
Kuvaa en pystynyt ottamaan kun kamera unohtui kiireessä kotiin, mutta sieluni silmillä voin sen nähdä ja ovat varsin onnistuneet.
Orggikset Misukan Pilot Sportit on olleet aika kivat kumit, mutta muitakin harkitaan. Ainakin aiemmin olen ajellut Contin pyörillä ja ne olivat hyvät pidoltaan ja hiljaiset. Pirellitkin saattaa tulla kyseeseen. Jos on positiivisia käytännön kokemuksia jostain muistakin niin kertokaa. Mielellään sellaiset pintapehmeät äänettömät pitävät kumit, joita nuo em. renkaat ainakin edustaa.
Takaspoileria mallasin lumesta ja siitä tuli hauskoja versioita..
Hyviltä kuulostaa muutokset ainakin näin alkuun.
Jos racelookkia lähdet tekemään niin aika paljon lisää synkempää näköä saa kun vaihtelee munuaiset ja kyljen ritilän tummaoptiikkaan. Miten ajattelit tehdä alustan kanssa?
Kyllä tuota pientä madallusta harkitaan. M6 alustasarja pudottaa autoa n. 1,5-2cm ja se riittänee. Täytyy vaan näissä harrastuksissa edetä rahoituksen mukana, eli asia kerrallaan. Talvella olisi aikaa rakentaa, mutta bisnes hiukan jäissä, varsinkin tuossa prätkäpuolella, joten rahaa rakenteluun ei riitä rajattomasti.
Onneksi tuo pyöräasia ratkesi nyt mukavasti kohdilleen, kun nuo käytetyt lähes uudenveroiset pyörät sai hiukan kohtuullisemmilla kuluilla kuin uudet.
Kiitokset siitä ja erityisesti joustavista toimitusehdoista Masatukselle.
Nyt pitää ruveta mallaamaan ideaa takaspoilerista ja etusplitteristä. Kun M6:n perä on hiukan eksoottisen ja pyöreän muotoinen, niin ajattelin sellaista jonkin verran takaluukun takareunaa leveämpää raskaahkoa mallia, joka saisi perään hiukan yrmeämpää ilmettä. Eli ei ehkä kevyttä hiilikuituista rataspoileria vaan muotoillumpaa ja aavistuksen isompaa laitosta.
Katsotaan mitä saadaan aikaiseksi. Takaäänenvaimentimet valikoidaan tai valmistetaan kuitenkin ensin. Tahtoo selkeämmän tyhjäkäyntimurinan..
Ideoita otetaan edelleen vastaan.
Maalausteemaakin on tullut mietittyä, ja ehkä jotain raitaa alakylkiin saattaisi sopia..
M6;den alusta on toki erilainen kuin normi kutosen, mutta eipä taida olla yhtään matalampi. Hommaa tollaisen alustan palikat niin ei tipu liikaa mutta toimii varmasti; http://www.bmwblog.com/2009/09/04/fr...mited-edition/
Kiitokset siitä ja erityisesti joustavista toimitusehdoista Masatukselle.
Juuh ei mitään, ilo on minun puolella
Mukava että vanteet saavat ansaitsemansa kohtelun eli vähän SHOWta ja rutkasti GOuta, eivätkä homehdu tuolla varaston nurkassa.
Mukavaa luettavaa nuo vertailut eri autoihin italowestern! Eihän näistä suomalaisista lehdistä saa kuin faktasheetin mukaisen tiedon. Näistä sun kommenteista selviää miltä sen TUNTUU ajaa! Tätyypä perehtyä tähän maraton topicciin paremmin
Se on kiva jos tarinoista on jotakin iloa. Ja onhan se totta, että monissa autolehdissä on aina kirjoitusten kanssa oltava varovaisia, ettei jää ilman koeajettavia jatkossa, jos erehtyy turhan kärkkäästi arvostelemaan.
No, ei ole tainnut munkaan teksteissä kauheasti haukkumista olla, mutta se nyt vaan johtuu siitä, että nuo paremmat sportit on eri merkeillä aika hienosti toteutettuja ja kaikki uudemmat urheiluautot on ajoltaan melko tasapainoisia.
Luonteissa on kuitenkin isojakin eroja siitä huolimatta. Ehkä toistaiseksi äärimmäisin ja mieleen parhaiten jäänyt auto on Dodge Viper, jossa kaikki ajonhallintaan liittyvä on kuskin käsissä ja varpaissa. Ja siinä sitä hallittavaa todellakin riittää.
Voi rehellisesti sanoa, että Viper ei sovi heikkohermoisille tai ujoille, sillä sen konepellin alla asustaa todellinen tulta syöksevä karvainen paholaismörkö, joka on valmiina hyökkäämään kimppuun heti kun kuskin huomio herpaantuu liikaa.
Kaasupolkimen alle kannattaa aluksi laittaa vaikkapa kova paksu pesusieni tai muu este, sillä jättimoottorin järjettömän valtava vääntö on siellä valmiina jo tyhjäkäyntikierroksilta saakka. Viperin alusta, vaikka jykevä ja pitävä onkin, ei ilman ajonhallintaa estele sivuluistoja jos kaasuun koskee nelosta pienemmillä pykälillä huolimattomasti.
Jaahas.. tais taas mennä sivuraiteille.
M6:n tuunauksen lähtökohtahan on osin siinä, että ei rupea liikaa kiinnostamaan sen vaihtaminen ihmeellisempiin laitteisiin. Jos Ämmään saadaan sopivasti parannusta luukkiin ja hiukan lisää jämeryyttä äänimaailmaan ja alustaan, niin parempaa laitetta saa hakea. Siinä kun kulkee muutama kyytiläinen ja tavaratkin kätevästi mukana.
sigpic ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05 Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
M6;den alusta on toki erilainen kuin normi kutosen, mutta eipä taida olla yhtään matalampi. Hommaa tollaisen alustan palikat niin ei tipu liikaa mutta toimii varmasti; http://www.bmwblog.com/2009/09/04/fr...mited-edition/
Juu, siis tarkoitinkin sitä erikseen ämmään tilauksenkin yhteydessä saatavilla olevaa madallussarjaa, Competition-mallin korkeus näyttäisi just siltä. Vakio M6 on kai samalla tasolla muiden kanssa. Laakkosella oli yksi hopean värinen M6 jokin aika sitten myynnissä, jossa oli ruksattu sport-jousitus ja se on ilmeisesti tuon noin sentin pari matalampi. Näytti just sopivalta ainakin mun silmään, eli jos suurinpiirtein sellainen olisi, niin ois aika kiva.
Juuh ei mitään, ilo on minun puolella
Mukava että vanteet saavat ansaitsemansa kohtelun eli vähän SHOWta ja rutkasti GOuta, eivätkä homehdu tuolla varaston nurkassa.
Joo, kyllä ne mulla saa todellakin paljon Gouta ja hiukan Shouta.
Ja motivoi kummasti kun saa hiukan vaihtelua ja parannusta luukkiin.
Kitkoilla ajaminen liukkailla keleillä välillä hirvittää, kun on niissäkin päässeet pinnat vähäisille milleille jo kummallisesti takarenkaiden osalta, joten ei parane kovin upottaviin paikkoihin parkata..
M6:n tuunauksen lähtökohtahan on osin siinä, että ei rupea liikaa kiinnostamaan sen vaihtaminen ihmeellisempiin laitteisiin. Jos Ämmään saadaan sopivasti parannusta luukkiin ja hiukan lisää jämeryyttä äänimaailmaan ja alustaan, niin parempaa laitetta saa hakea. Siinä kun kulkee muutama kyytiläinen ja tavaratkin kätevästi mukana.
Ei muuta kun Vorsteiner VRS Aero Boot Lid samanlailla maalattuna kuin kuvassa eli tuosta tasaisesta pokkauksesta hiilari esille. Sitten keulaan VRS Front Add-On Carbon Spoiler ja taakse AC Schitzer carbon rear diffuser sekä siihen vielä hiilari munuaiset ja ne kylkien ilmanotto ritilät. Alustaksi Bilstein B16 ridecontrol säädettynä sopivan matalaksi. Vanteiksi laadukkaat 20-22 tuumaiset taakse vähintään 11 tuumaa leveät. Huulivanteisiin vähintään 4-5 tuumaa huulta takavanteeseen. Sitten jos haluaa kliininpää lookkia niin sitten sellaiset kunnon concave vanteet tuohon tyyliin. Putkistoksi Meisterschaft GT ja ääni näytettä tästä.
Tuommosella reseptillä ite alkaisin touhuamaan jos ois vaan pakka kunnossa.. Autohan itsessään on mielettömän hieno ja jos vaan itsellä on mahdollisuuksia niin joskus tämmöinen on kyllä laitettava
Tuota vanquishia on hehkutettu täällä, mutta ite oon päässyt DP9 tutustumaan paremmin kun tuttavalla oli sellainen niin kyllä tuo vanquish jää kyllä auttamasti DP9 varjoon aika pahasti. Näyttää niin ulkoa kun sisältäkin todella paljon vanhemmalta. Aivan mieletön auto tuo DP9 yksi mieleen painuvimpia kokemuksia mitä on autojen kanssa ollut. Kyseiseiseen yksilöön oli asennettu vielä joku putkisto ja käsittääkseni väliltä puuttui ainakin yhdet pöntöt sekä oli varmaankin joku x-pipe välissä. Autoon istuessa penkit olivat todella hyvin muotoiltu ja vaikka säätöjä ei ollut paljoa niin asennosta sai kyllä silti loistavan. Lasista Engine start nappia painaessa kojelaudalla oleva näyttö kääntyi esiin ja putkistolla varustettu 6 litrainen v12 käynnistyi ja äänet oli kyllä todella mahtavat, mutta silti hienostuneet että sillä olisi varmasti ollut mukava ajaa pitempääkin matkaa. Tuo Astonin viimeistely taso oli kyllä ihan mieletöntä kaikki käsin tehty ja sen kyllä huomasi joka paikkassa oli nahkaa ja tikkaukset todella näyttävästi esillä. Mittaristokin näytti siltä että aivanko ois sorvaamalla ja jyrsimällä tehty jostakin alumiinista. Vaihdekeppiä ei ollut vaihteet valittiin kojelaudasta napeilla ja sitten ratin takaa lavoista. Kojelaudasta löytyi vielä sellainen halvan näköinen kellokin niinkuin nuissa rollsseissa ja nuissa ruukaa olla Kertakaikkiaan mahtava auto. Kännnykkä kamerasta löytyi vielä kuva astonin kynnyslistasta klik vanhalta tietokoneelta löytyisi enemmänkin kuvia kyseisetä yksilöstä.
Juu, siis tarkoitinkin sitä erikseen ämmään tilauksenkin yhteydessä saatavilla olevaa madallussarjaa, Competition-mallin korkeus näyttäisi just siltä. Vakio M6 on kai samalla tasolla muiden kanssa. Laakkosella oli yksi hopean värinen M6 jokin aika sitten myynnissä, jossa oli ruksattu sport-jousitus ja se on ilmeisesti tuon noin sentin pari matalampi. Näytti just sopivalta ainakin mun silmään, eli jos suurinpiirtein sellainen olisi, niin ois aika kiva.
Nythän tuon Competition paketin myötä on tullut mahdoliseksi ruksia M6 matalemmaksi, ennen tuota pakettia se ei ollut mahdollista. Se mikä oli laakosella niin siihen oli laitettu jouset jälkeen päin olisko ollut peräti H&R.
Comment