Jännä miten näyttää kutosen alla "ali"mittaisilta noi kumit :think Mutta joo onpahan vaan hieno auto. Kelpaisi munkin talliin....
Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa
Collapse
X
-
Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
-
-
tehoo vai eeeei, tehoo vai eiiiii
Juu, voihan se olla että amerikkalassa myydään kaikkea markkinoinnin voimalla, mutta mutta..
Tuossa RAM-Air-kitissä näyttäis olevan myös filtterit mukana, eli se ei ole ainakaan ns. "hiekkapuhallussysteemi".
Muuten tietenkin tuo takavaimenninsetti olisi ihan fiilispohjalta ainakin joku hiukan sopivalla tavalla äänekkäämpi mukava saada, koska tyhjäkäynnillä vanoksen venat pitää varsinkin etuosasta autoa kuunneltuna isompaa meteliä kuin pakosaundi, joka V10-koneessa kuitenkin on aika vaikuttava.
M6:n isoin vika on se, että aina kun auton käynnistät, se on 400-heppainen ja vaihteistoasetus mummollekin hidas nytkytin. Eli Jeremyn suhtautuminen asiaan oli mielestäni ymmärrettävä. James May kyllä tykkäsi proseduureista, mutta minustakin tuo perusasetus on lähinnä prosemolli.
Kiitos joka tapauksessa hyvistä kommenteista. ensin satsaan joka tapauksessa siihen, että pystyisin autoa edes vielä jonkin aikaa pitämään ja sitten oikean kokoisiin renkaisiin. Sen jälkeen katsotaan, mikä on tilanne.
Mutta koska ollaan tuuninkiklubilla, niin pitäähän sitä sikarilaatikon kanteen tehdä ainakin hurjia suunnitelmia.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Originally posted by Italowestern View Post
M6:n isoin vika on se, että aina kun auton käynnistät, se on 400-heppainen ja vaihteistoasetus mummollekin hidas nytkytin. Eli Jeremyn suhtautuminen asiaan oli mielestäni ymmärrettävä. James May kyllä tykkäsi proseduureista, mutta minustakin tuo perusasetus on lähinnä prosemolli.
Comment
-
-
Juu on siinä filtterit, mutta jos ottaa suoraan edestä ilman ja yrittää saada jotain patopainetta vielä, tarkoittaa se suoraan sitä että auto imee kaiken ilmassa olevan tomun filtteriboksiin.
Onhan noissa parannuksissa tietty se hyvä puoli, että prosentti lisää on hitosti enemmän M6:ssa kuin 325:ssä
Ei sitä autoa sais ohjelmoitua käyttämään defaultina "power-moodia"? Onhan täälläkin foorumilla noita bemujen sielunelämään perehtyneitä guruja, joilta tuntuu monenlainen onnistuvan. Tuninkia kai se tuokin olisi325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Heku View PostSe pieni nappi ratissa, lukee M.. Painase siitä joka kerta kun käynistätsigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Huutaa hep!
Originally posted by Cell View PostJuu on siinä filtterit, mutta jos ottaa suoraan edestä ilman ja yrittää saada jotain patopainetta vielä, tarkoittaa se suoraan sitä että auto imee kaiken ilmassa olevan tomun filtteriboksiin.
Onhan noissa parannuksissa tietty se hyvä puoli, että prosentti lisää on hitosti enemmän M6:ssa kuin 325:ssä
Ei sitä autoa sais ohjelmoitua käyttämään defaultina "power-moodia"? Onhan täälläkin foorumilla noita bemujen sielunelämään perehtyneitä guruja, joilta tuntuu monenlainen onnistuvan. Tuninkia kai se tuokin olisi
No niin, gurut ilmoittautukaa... pliis. Ja sitten joku "ilmainen" softa-modaus, jolla se v-max-rajoitus poistuu käytöstä ilman, että koko keskusyksikkö täytyy toimittaa Saksaan modattavaksi..sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Jos ite alkaisin joskus virittään tuommosta m-sarjalaista, niin laittaisin rahani kyllä ekana tähän http://www.evosport.com/product/prod...VO.EXH.B60.H01 Tuolla on svea mamman poika oikein dynossa hakenu rahoille vastinetta http://www.garaget.org/?car=85862 videoitakin löytyy mistä saa vähän äänistä selkoa.ex.528iA-97, exe60 530ia -03 , e61 530xda-07 LCI ja ex e63 650-08 LCI, E39 520ia Touring, I3s 120Ah
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostJuu on siinä filtterit, mutta jos ottaa suoraan edestä ilman ja yrittää saada jotain patopainetta vielä, tarkoittaa se suoraan sitä että auto imee kaiken ilmassa olevan tomun filtteriboksiin.
Onhan noissa parannuksissa tietty se hyvä puoli, että prosentti lisää on hitosti enemmän M6:ssa kuin 325:ssäTuskin enää ihan mikään Wellan perus 1200watin fööni riittää?
Ja kyllä Heku kirjoitteli täyttä asiaa, että M6 on sen tasoinen laite, ettei siihen tarvitse saada lisää tehoa. Nopeudenrajoittimen poisto, that's it!F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Originally posted by Italowestern View PostNiinpä, sinänsä simppeliä kyllä, mä vaan haluaisin säädön olevan vakiona "täydet" ja jos en jossain kohtaa halua tehoja, niin sitten painettaisi "ekonomi"-näppylää.991 S + talviauto hakusessa
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostVielä jatko offtopiccina sen verran tuosta ramair-kitistä, että olisipa kiva tietää kuinka Amerikan sällit ovat penkittäneet noi ramair-kitin tuomat edut. Saa olla melkoinen puhallin auton edessä, jolla saadaan esim. 200km/h ilmavirtausTuskin enää ihan mikään Wellan perus 1200watin fööni riittää?
Ja kyllä Heku kirjoitteli täyttä asiaa, että M6 on sen tasoinen laite, ettei siihen tarvitse saada lisää tehoa. Nopeudenrajoittimen poisto, that's it!Japan red E91 M-sport 320D man.
Audi S4 -2000
BMW E46 320D - 04 semi M-sport
Comment
-
-
ei voi ilman kattia elää
Originally posted by Janne S View PostJos ite alkaisin joskus virittään tuommosta m-sarjalaista, niin laittaisin rahani kyllä ekana tähän http://www.evosport.com/product/prod...VO.EXH.B60.H01 Tuolla on svea mamman poika oikein dynossa hakenu rahoille vastinetta http://www.garaget.org/?car=85862 videoitakin löytyy mistä saa vähän äänistä selkoa.
Itselle riittäisi hienoinen saundin parannus, joka onnistunee takapömpelit vaihtamalla. (tai poistamalla)Last edited by Italowestern; 14-04-2010, 17:55.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Originally posted by isod View PostJännä miten näyttää kutosen alla "ali"mittaisilta noi kumit :think Mutta joo onpahan vaan hieno auto. Kelpaisi munkin talliin....
Ei oo sitten enää niin Mexico-look..sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Onhan ne dynotettu kyllä
Originally posted by jani View PostVielä jatko offtopiccina sen verran tuosta ramair-kitistä, että olisipa kiva tietää kuinka Amerikan sällit ovat penkittäneet noi ramair-kitin tuomat edut. Saa olla melkoinen puhallin auton edessä, jolla saadaan esim. 200km/h ilmavirtausTuskin enää ihan mikään Wellan perus 1200watin fööni riittää?
Ja kyllä Heku kirjoitteli täyttä asiaa, että M6 on sen tasoinen laite, ettei siihen tarvitse saada lisää tehoa. Nopeudenrajoittimen poisto, that's it!
Ilman otto suoraan viileästä on myös ratkaiseva etu. Pitkäänhän näitä on shakerien päällä nähty ja kiihdytysautoissa kautta aikojen. Ei siis pitäisi olla kovin kummallinen ratkaisu sinänsä.
Muutenkin jenkeissä osataan kyllä virittää autoja, että sen puoleen ei ainakaan mulla ole mitään ennakkoluuloja.sigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
-
Mr. Muscle
Originally posted by TarD View PostVoimaa ei ole ikinä liikaasigpic
ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.
Comment
-
Comment