memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jva
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2006
    • 1419

    Tuunausajatuksiin sen verran kommenttia, että ehkä M6:sen kanssa kannattaa kuitenkin olla suhteellisen maltillinen, varsinkin erilaisten siipien, splitterien, helmojen ja muiden härpäkkeiden kanssa. M6 kun on ulkonäöllisesti erittäin hyvännäköinen auto ja sen ulkonäön parantelun kanssa täytyy olla maltillinen tai ulkonäkö kyllä muuttuu..muttei parannu.
    Vanteilla voi tehdä paljon, samoin maltillisella madalluksella, mutta jos mun M6:sta olisi kysymys, niin siihen se ulkonäkömuokkaus melkein saisi jäädä.
    Ääni- ja suorituskykymuokkaukset ovat asia sinänsä, koska ne eivät näy ulkopuolelle ja ne on myös perusteltavissa miksi niitä halutaan tehdä.

    Kaikenkaikkiaan kuitenkin oman auton kanssa (jos se olisi M6) tekisin niin, että aika vähäisiksi jäisivät muutokset ainakin ulkonäköpuolella. Jotkut autot vaan ovat sellaisia, ettei niiden ulkomuoto kohennusta kaipaa.

    Comment

    • Italowestern
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2008
      • 507
      • Vantaa

      Originally posted by Heku View Post
      Nythän tuon Competition paketin myötä on tullut mahdoliseksi ruksia M6 matalemmaksi, ennen tuota pakettia se ei ollut mahdollista. Se mikä oli laakosella niin siihen oli laitettu jouset jälkeen päin olisko ollut peräti H&R.
      Ahaa, ok. No joku myyjä siellä tuommoista kertoi, mutta ainakin oli kivan näköinen madallus, eikä mitenkään liian alhaalla uinut vielä.
      sigpic
      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

      Comment

      • Italowestern
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2008
        • 507
        • Vantaa

        Tattista..

        Originally posted by jva View Post
        Tuunausajatuksiin sen verran kommenttia, että ehkä M6:sen kanssa kannattaa kuitenkin olla suhteellisen maltillinen, varsinkin erilaisten siipien, splitterien, helmojen ja muiden härpäkkeiden kanssa. M6 kun on ulkonäöllisesti erittäin hyvännäköinen auto ja sen ulkonäön parantelun kanssa täytyy olla maltillinen tai ulkonäkö kyllä muuttuu..muttei parannu.
        Vanteilla voi tehdä paljon, samoin maltillisella madalluksella, mutta jos mun M6:sta olisi kysymys, niin siihen se ulkonäkömuokkaus melkein saisi jäädä.
        Ääni- ja suorituskykymuokkaukset ovat asia sinänsä, koska ne eivät näy ulkopuolelle ja ne on myös perusteltavissa miksi niitä halutaan tehdä.

        Kaikenkaikkiaan kuitenkin oman auton kanssa (jos se olisi M6) tekisin niin, että aika vähäisiksi jäisivät muutokset ainakin ulkonäköpuolella. Jotkut autot vaan ovat sellaisia, ettei niiden ulkomuoto kohennusta kaipaa.
        Kiitosta vaan kehumasta, mutta kyllä tuo M6:n perä voisi ehkä saada mun silmissä lisäparannusta leveemmällä takasiivellä. Se on minusta jotenkin liian "söpö" tai "nöpö" vakiona. Muuten kyllä ihan toimiva teknisesti.

        Eihän tuosta mitään Lamborghinia tietenkään saa ulkonäöllisesti aikaiseksi kun on takapenkkikin..
        sigpic
        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

        Comment

        • Italowestern
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2008
          • 507
          • Vantaa

          Originally posted by BimmerM View Post
          Ei muuta kun Vorsteiner VRS Aero Boot Lid samanlailla maalattuna kuin kuvassa eli tuosta tasaisesta pokkauksesta hiilari esille. Sitten keulaan VRS Front Add-On Carbon Spoiler ja taakse AC Schitzer carbon rear diffuser sekä siihen vielä hiilari munuaiset ja ne kylkien ilmanotto ritilät. Alustaksi Bilstein B16 ridecontrol säädettynä sopivan matalaksi. Vanteiksi laadukkaat 20-22 tuumaiset taakse vähintään 11 tuumaa leveät. Huulivanteisiin vähintään 4-5 tuumaa huulta takavanteeseen. Sitten jos haluaa kliininpää lookkia niin sitten sellaiset kunnon concave vanteet tuohon tyyliin. Putkistoksi Meisterschaft GT ja ääni näytettä tästä.

          Tuommosella reseptillä ite alkaisin touhuamaan jos ois vaan pakka kunnossa.. Autohan itsessään on mielettömän hieno ja jos vaan itsellä on mahdollisuuksia niin joskus tämmöinen on kyllä laitettava

          Tuota vanquishia on hehkutettu täällä, mutta ite oon päässyt DP9 tutustumaan paremmin kun tuttavalla oli sellainen niin kyllä tuo vanquish jää kyllä auttamasti DP9 varjoon aika pahasti. Näyttää niin ulkoa kun sisältäkin todella paljon vanhemmalta. Aivan mieletön auto tuo DP9 yksi mieleen painuvimpia kokemuksia mitä on autojen kanssa ollut. Kyseiseiseen yksilöön oli asennettu vielä joku putkisto ja käsittääkseni väliltä puuttui ainakin yhdet pöntöt sekä oli varmaankin joku x-pipe välissä. Autoon istuessa penkit olivat todella hyvin muotoiltu ja vaikka säätöjä ei ollut paljoa niin asennosta sai kyllä silti loistavan. Lasista Engine start nappia painaessa kojelaudalla oleva näyttö kääntyi esiin ja putkistolla varustettu 6 litrainen v12 käynnistyi ja äänet oli kyllä todella mahtavat, mutta silti hienostuneet että sillä olisi varmasti ollut mukava ajaa pitempääkin matkaa. Tuo Astonin viimeistely taso oli kyllä ihan mieletöntä kaikki käsin tehty ja sen kyllä huomasi joka paikkassa oli nahkaa ja tikkaukset todella näyttävästi esillä. Mittaristokin näytti siltä että aivanko ois sorvaamalla ja jyrsimällä tehty jostakin alumiinista. Vaihdekeppiä ei ollut vaihteet valittiin kojelaudasta napeilla ja sitten ratin takaa lavoista. Kojelaudasta löytyi vielä sellainen halvan näköinen kellokin niinkuin nuissa rollsseissa ja nuissa ruukaa olla Kertakaikkiaan mahtava auto. Kännnykkä kamerasta löytyi vielä kuva astonin kynnyslistasta klik vanhalta tietokoneelta löytyisi enemmänkin kuvia kyseisetä yksilöstä.
          Minunkin mielestä Vörsteinerin konepeitto, takaspoileri ja splitterit on mukavan näköiset kyllä verrattuna vakioon. Katotaan nyt mitä keksitään.

          Pakoputkiston kombinaatioista parhaalta omaan korvaan kuulostaa Evosportin sarjat x-putkella, sport-kateilla ja tuplavaimentimisilla vapaavirtaustakapöntöillä.

          DB9 on, kuten kuvailet äärettömän hienon laatuvaikutelman antava auto, jossa muutenkin makeaa tekniikkaa. Vielä kun sen rattiin pääsee baanalle, niin varmasti sitäkin hienompi tunne. Ainoa ongelma on auttamatta ahdas ja siten lähes käyttökelvoton takapenkki. Tuo ongelma onkin sitten melkein kaikissa muissa muuten M6:n rinnalle nousevissa 2-ovisissa 2+2-paikkaisissa urheilu-coupeissa, kuten esim. 911 ja XK, lukuunottamatta Maseratia ja jotain tiettyä mersua.
          Last edited by Italowestern; 17-01-2010, 00:12.
          sigpic
          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

          Comment

          • Italowestern
            Bimmer Fanatic
            • Oct 2008
            • 507
            • Vantaa

            Joo, hyvät kuvat myy ideaa hienosti

            Originally posted by Vesku1 View Post
            Tykkään kyllä noista vanteista.
            Nuo hienot kuvat sai tuon idean mullekin kiteytymään ja kaupat syntyi heti kun vanteet oli paikalleen testattu. Kumit joutunee vaihtamaan hiukan paksumpiin ja leveämpiin, mutta muuten aivan superhyvä setti väriltään ja tyyliltään varsinkin mustaan ämmään.
            Last edited by Italowestern; 23-01-2010, 18:52.
            sigpic
            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

            Comment

            • Italowestern
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2008
              • 507
              • Vantaa

              Neu design salakuvattu Äm Kuus

              Kovin on naamioitu, mutta sieltä se njyy disain paljastuu..:think
              50v-päivän kermakakku..
              Last edited by Italowestern; 28-03-2010, 14:58.
              sigpic
              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

              Comment

              • ///Masa
                BTCF Member
                • Feb 2005
                • 1468
                • Salo

                Oot sitten jättäny ämmän hankeen seisomaan. Ei siinä, komiat on kuviot.
                BMW E30 M3
                BMW E46 M3
                BMW E118 1800

                Comment

                • Heku
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2005
                  • 470
                  • Kuopio

                  Minulle opetettiin jo lapsena ettei lumisen auton kylkeen saa piirtää... eikö olis hyvä hommata tallipaikka tolle jos ei näemmä ihan päivittäin ole ajossa..?

                  Comment

                  • kaba
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2003
                    • 1209
                    • Helsinki

                    Eihän nyt bemut pienestä pakkasesta ja lumesta pilalle mee!
                    -kaba-,
                    BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
                    Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
                    Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
                    Ex F10 M550d takaniskatuilla
                    730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
                    ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
                    ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
                    ex. mb 230 coupe, -91
                    ex. Ford Granada 2.0 -84
                    "Tio små moppepojkar"
                    "Pruritum ani"
                    "Helsinki City Boys"

                    Comment

                    • reekoon
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2007
                      • 3438
                      • Funktion Absoluuttisessa Matemaattisessa Summassa

                      ^^ just...
                      E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
                      JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R


                      E36 316i Compact Hellrot

                      Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
                      Ex. E39 M5 2001 Oxford Green

                      Comment

                      • Laku
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2007
                        • 17573
                        • Turku

                        Pahaa kyllä tekee katsoa noin hienoa autoa, joka ei ole tallissa tai päivittäisessä käytössä...
                        Näillä mennään:
                        - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                        - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                        - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                        - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                        Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                        Comment

                        • BreeZi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Dec 2004
                          • 2371
                          • Jyväskylä

                          Originally posted by Laku View Post
                          Pahaa kyllä tekee katsoa noin hienoa autoa, joka ei ole tallissa tai päivittäisessä käytössä...
                          Yhdyn ajatukseen.
                          - Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
                          - Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
                          - E- ja F- sarjan avaimet.
                          - xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
                          - Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin
                          .

                          Finmodi oy
                          050-3063926
                          [email protected]

                          Comment

                          • Italowestern
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2008
                            • 507
                            • Vantaa

                            Ei talvi autoa tuhoa

                            Sori kammottavat lumikuvat. Cheer up! Hjuumör!

                            Ei ole ämmä seisonnassa lumihangessa, mutta kun parissa päivässä tuli about 30cm sopivan tyyppistä lunta, niin lumiveistoshan siitä piti tehdä.

                            Oli pakko panna taide-art puolelle kun inspiraatio iski. Tuli niin juhlallisesti lunta noina päivinä, ettei viitsinyt Bemulla liukastella. Kitkat hiukan heikossa hapessa paksussa hangessa ajaa. Lumen poisto taas voi aiheuttaa tällaisia "kohtauksia". terapiaa ja taidetta koteihin.

                            Joo, tokihan lämmin talli olisi paras pitkissä säilytyksissä, mutta koskaan ei ole talvi aiheuttanut mitään muita ongelmia kuin tietty välillä pientä fyysistä duunia ja auton kiillotustarvetta. Tää on aika harvinaista, että lunta on siihen malliin kuin nyt on. Lumen harjaaminen puhtaan auton päältä ei juurikaan sitä pilaa kunhan vahaus on kunnossa. Vahaus silloin tällöin tuo sen kiillon takaisin mitä harjatessa lähtee pois. Ja käytössä tietenkin laadukas harja.

                            Itseasiassa päivittäisessä käytössä, kuten tuo ämmäkin hyvillä keleillä on, paras ja ruostuttamattomin säilytyspaikka olisi autokatos, jossa lämpötila pysyy viileänä. Lämmin talli on toki mukavin paikka puuhastella auton parissa, mutta se taas sijaitsee duunissa ja auton paikkahan on kotona, että pääsee aina baanalle kun siltä tuntuu.

                            Ihan kylmimmillä keleillä alle -10 asteessa en tuota kuitenkaan käynnistä kuin pakkotilanteessa. Hyvät öljyt ja huolto pitää sen kuitenkin valmiina tulille koko ajan.

                            Olen myös huomannut sen, että auto pysyy paremmassa kunnossa kun sillä ajaa säännöllisesti. Siksi Ämmä ei ole seisomassa talvea tallissa.
                            Last edited by Italowestern; 27-01-2010, 13:22.
                            sigpic
                            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                            Comment

                            • Italowestern
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2008
                              • 507
                              • Vantaa

                              Eipä niin.

                              Originally posted by kaba View Post
                              Eihän nyt bemut pienestä pakkasesta ja lumesta pilalle mee!
                              Ei tosiaankaan mitään pulmaa. Ja hyvin kyllä toimii kosteassa ja kylmässäkin kaikki systeemit varsinkin sen hiirituhon korjausten jälkeen. Nyt vaan syyhyttäisi sormia saada nuo uudet pyörät jo alle.. Lumi hoi huis pois..
                              sigpic
                              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                              Comment

                              • Remotion
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2003
                                • 15300
                                • Ajamisen Iloa

                                lumiveistoksia? tää rupee olee aika loppuun tekohengitetty aihe...
                                Z3 coupé individual

                                F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                                E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                                Comment

                                Working...
                                X