memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Italowestern
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2008
    • 507
    • Vantaa

    Originally posted by jani View Post
    Kyllä, "puhdas huijaus". Kuten nyt tässä on tullut ilmi, että ramair-kitin valmistaja olisi dynottanuy auton 0-70mph vauhdissa, eli parhaimillaan keulalla olisi ollut 30m/s tuulennopeus. Tuollaisien "tuulien" saaminen auton keulalle tarkoittaa tuulitunnelia. Ja se taas tarkoittaa, että auto olisi tällöin dynotettu ramair-kitin kanssa ns. "fullscale" tuulitunnelissa, joiden käyttö maksaa paljon ja niitä on vain muutama.

    Periaatteessa tuollainen ramair-kit voi parhaimmillaan tuoda jotain tehoa lisää, mutta todellisia mittaustuloksia valmistajalla ei varmasti ole.

    (Ja kun ottaa tuotteen hinnan huomioon ja arvioi siitä myyntikatteen, niin eihän sillä katteella ja potenttiaalisella myyntimäärällä ole mitään järkeä lähteä tekemään mitään mittauksia...)
    Tuo on kyllä totta, että eihän se voi olla kannattavaa.

    Muutenkin on nyt sellainen tuntuma tuohon jatkovirittelyyn, että annetaan muiden juttujen olla sinällään ja kokeillaan pelkkää saundin parannusta hiukan äänekkäämmillä takapöntöillä sitten kun ennättää.

    Oikean kokoista kumia saapui viimeinkin tarjolle, niin täytynee laittaa sellaiset ensin alle, jotta näkee, kaipaako muuta.
    sigpic
    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

    Comment

    • Italowestern
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2008
      • 507
      • Vantaa

      Originally posted by r.w. View Post
      Lisäksi huomioisin toimivuuden arvioinnissa vielä sen, että ihan samalla tapaa vakioautonkin koneen/syylärin etupuolelle syntyy ylipaine, kun kovaa ajetaan. Väittäisin suurimman eron tulevan siitä, että suoraan keulalta otettu imuilma saattaa olla muutamankin asteen viileämpää.

      Noh, ei vittuilla enempää. Onko kenties jotain mielenkiintoisia koeajoraportteja tulossa? Sitä Astonia odotellessa.

      edit: Nyt kun tarkemmin miettii, niin noille jenkkien dynotuloksille saattaa olla ihan looginenkin selitys. Ilman lämpötila +30'C, ämmä liinoilla penkissä, kuumana käyvä S-sarjan kone hohkaa pellin alla, termari on selällään ja ainoa, joka sitä kuumaa ilmaa siirtää on se pajan ison pöytätuulettimen kokoinen flekti kohti keulaa suunnattuna. Tällöin imuilman lämpötilassa voi olla helposti kymmenien asteiden ero, kun kuuman syylärin vierustalla seisovan ilman sijaan kone hörppiikin snorkkelilla suoraan maskin takaa, luulisi näkyvän jo tehokäyrässä. Samaa efektiä tuskin kuitenkaan ilmenee lähellekään samassa mittakaavassa oikeassa ajossa.

      Juu, tuo ilman lämpötilan lasku yhdessä patopaineen kanssa sen tehon lisäyksen tuo ja lisää tehoahan varsinaisesti kaivataankin vasta isommissa vauhdeissa, joten ei RAM-Air sinällään höpsömpi keksintö ole. Factory valmistaa prätkiin ja kisakoneisiin ns. syttypyörää, jolla saadaan hienoinen tehon kasvu ennakoita muuttamalla ja CATS taas kipinän pidentäjää, jolla polttoa tehostava vaikutus, mutta sekin tulee kalliiksi, koska joka puolaan pitäisi laittaa omansa..

      G-ahtimilla toteutettu "Hurricane" antaa sitten takuuvarmasti lisää tehoja n. 150-200hv ja se jo tuntuu persdynossakin, semminkin kun myös vääntökäyrä muuttuu melkoisen mahtipontiseksi. Suunnitellaan..

      Astonin koeajoa täytyy kyllä ruveta puuhaamaan, josko se onnistuisi kohta. Saas nähdä. Hieno auto se on joka tapauksessa ja siinä on myös erittäin hienot saundit. Teknisesti Aston tosin on hiukan jälkeen jäänyt jos kuutosämmään vertaa. Tunnelmaltaan 007 ajopelit ovat kuitenkin ihan omaa luokkaansa. Ja se merkkaa todella paljon se, jos autosta maksaa huimia summia.

      Myös ne Porschen Turbot on vielä kokeilematta. Ne tarttis myös tsekata kun ennättää. Ferrari California olisi myös kiinnostava auto siinä mielessä. Mitäs noita muita nyt sitten.. ainakin Mersun uusi lokinsiipiauto on melkoinen pakkaus.
      Last edited by Italowestern; 23-04-2010, 23:54.
      sigpic
      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

      Comment

      • Italowestern
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2008
        • 507
        • Vantaa

        Varokaa parkkiksia..

        No ni. Ja just kun on saanu auton viittä vaille kesätimmiin, joku menee laahaamaan autoansa ämmän kylkeen, tarkemmin ottaen kuskin puoleisen takakaaren kylkeen.

        Ei mitään hajua kuka, mutta hiukan vaikuttaa oudolta, ettei olisi kyseistä huomannut.. No tää on tätä. Bemu siis maalaamossa.

        Viritetään taas kondikseen. Ehkä menee ilman koko takakyljen vetoa, mutta katotaan nyt.

        Hassuinta tässä on se, että ite istuin musiikkiopiston parkkiksella tytärtä soittotunnilta odottamassa kun työsuhdeauton kylkeen samaan kohtaan veti eräs rouva peruuttamalla parkkiksella katsoen vaan taakse, ei sivulle ja sen sain juuri maalamosta tänään.

        Samalla sitten jätin Bemun sinne. Että näin.:think

        Olikohan jollakulla tietoa siitä nopeusrajoituksen poistosoftasta, josko sais hiukan edukkaammin kuin Laakkoselta?

        Tarkoitus olisi käydä hiukan pitkällä radalla kokeilemassa ja 250 on sinne niin "säälittävä" huippuvauhti.

        PS. Aston Martin DB9 ois kiikarissa Engelsmanneista. Kyseisessä yksilössä on myös ratti oikeella puolella eli siis tietenkin vasemmalla, eli tuo olisi aika kiva ja verotkin laskelmoitu niin, ettei hinta jäisi ihan tähtitieteelliseksi..

        Jotain puolentoista sadan tietämille 2005 mallisesta vähän ajetusta tuplanollaseiskan autosta sisältäen 15k€ arvoisen täydellisen madallussarjan ja reilun tehoisen V12-koneen.

        Kukas haluis upeen ämmän? Ostakee ostakee!

        No rahoitushan on se isoin este, mutta ainahan voi unelmoida..

        Se Porsche Centerin samanlainen DB9, jota oli tarkoitus koeajaa, oli myyty Tammikuussa ja siihen oli asennettu nuo samat madalluspalikat alle. Todellla hyvältä näytti tonttiin laskettu Dee Bee. Mahtavan kaunis mobile.
        Last edited by Italowestern; 28-04-2010, 23:05.
        sigpic
        ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
        Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

        Comment

        • *Kaide
          Moderator
          • Nov 2002
          • 3244
          • HELLsinki

          Bongasin eilen Lauttasaaressa cabrio Vantagen, meinasi taas niskat revähtään kun piti yrittää katseella seurata että mikä vekotin siellä taas menee....
          E9, E21, E46/5, G01

          Comment

          • jva
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2006
            • 1419

            Originally posted by Italowestern View Post
            PS. Aston Martin DB9 ois kiikarissa Engelsmanneista. Kyseisessä yksilössä on myös ratti oikeella puolella eli siis tietenkin vasemmalla, eli tuo olisi aika kiva ja verotkin laskelmoitu niin, ettei hinta jäisi ihan tähtitieteelliseksi..

            Jotain puolentoista sadan tietämille 2005 mallisesta vähän ajetusta tuplanollaseiskan autosta sisältäen 15k€ arvoisen täydellisen madallussarjan ja reilun tehoisen V12-koneen.

            Kukas haluis upeen ämmän? Ostakee ostakee!

            No rahoitushan on se isoin este, mutta ainahan voi unelmoida..
            Hyvähyvä, positiivinen asenne on aina paikallaan ja unelmat + tavoitteet pitää mielen virkeänä ja motivaation korkealla

            Comment

            • Italowestern
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2008
              • 507
              • Vantaa

              Ei itku auta markkinoilla..

              Originally posted by jva View Post
              Hyvähyvä, positiivinen asenne on aina paikallaan ja unelmat + tavoitteet pitää mielen virkeänä ja motivaation korkealla
              Näin on. Itku ei auta markkinoilla vaan kova yritys ja raaka raadanta sekä hyvät motivaattorit. Ensimmäinen edes jollain tapaa kohtuullinen kuukausi firmalla on nyt takana yli vuoteen, joten jotain valon kajastusta tunnelin päässä näkyy.

              Haasteita riittää kyllä todella paljon vielä ja jos edes ämmän saisi pidettyä talossa, niin sekin olisi jo kova juttu.

              Ämmä tuli maalaamosta kompromissina eli ei tarttenu maalia ollenkaan vaan pelkkää myllytystä. Pikkupikku painauma kaareen jäi, mutta jos noita kaikkia rupeaa aina hieromaan, niin muuta ei voisi tehdäkään. Ihan hyvä tuli ja halvallakin vielä, ei nimittäin ottanut tuosta hommasta mitään. On hienoa, että on laadukkaan automaalaamon omistaja perhetuttuna. Iso käsi Parviaisen Timpalle!

              Olisikohan täällä foorumilla kuinka paljon sellaisia, jotka haluaisi tilata meiltä auton renkaita ja mahdollisesti vanteita, jos laajentaisi sille puolelle tuosta MP-rengasbisneksestä?

              Vai kuulostaako huonolta idealta? Rahditus on noissa kyllä työläämpää kuin motopuolen renkaissa. Ne on sopivan kevyitä ja pieniä.

              No, aina täytyy harkita uusiakin kuvioita, ettei jämähdä paikoilleen.

              Siitä tuo Aston Martin ajatuskin lähti. Vaikka DB9 onkin ahtaampi kuin M6 ja iso miinus on sen pienempi teho, niin jotain omaa erityistä atmosfääriä niissä laitteissa vaan on.

              Pelkkänä leluna ottaisin ehkä näillä tuntumilla sen "pikku"-Lambon, eli Gallardon, kun se oli niin pirun hauska vietävä mutkatiellä ja muutenkin siinä on tosi särtsikäs muoto ja keltaisena tietenkin, jotta näkyy.

              Aivan mahtavaa, että kesä viimein saapuu. On sitä odotettukin.
              Nyt täytyisi ehtiä BMW-meetteihin mukaan.
              Last edited by Italowestern; 01-05-2010, 08:26.
              sigpic
              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

              Comment

              • jva
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2006
                • 1419

                Originally posted by Italowestern View Post
                Olisikohan täällä foorumilla kuinka paljon sellaisia, jotka haluaisi tilata meiltä auton renkaita ja mahdollisesti vanteita, jos laajentaisi sille puolelle tuosta MP-rengasbisneksestä?
                Tuskin se ideana huono on, mutta taitaa ulkomaiset verkkokaupat hallita aika tehokkaasti tuota rengasmyyntiä hiukankin erikoisempien rengaskokojen osalta ainakin. Hintatasostahan se kuitenkin kaikki kiinni on, joten jos keksit hyvän kanavan ostaa renkaat halvalla sisään ja pystyt sen ansiosta myymään niitä kilpailukykyiseen hintaan ulos niin mikä ettei?!
                Verkkokauppa on muutenkin sellainen ala, että sitä ei vielä kovin moni Suomalainen yrittäjä osaa hyödyntää riittävästi. Varsinkin sellaisen tavaran kanssa, jota ei joka kylän kaupoista ole saatavilla, on verkkokauppa aika kova juttu.
                En tunne moottoripyörähommia oikeastaan yhtään, mutta voisin kuvitella että sielläkin olisi tilaa toimivalle verkkokaupalle. Hyvin rakennetut sivut, riittävä varasto, tai vielä mieluummin kyky muuten toimittaa tavara nopeasti asiakkaalle niin siinä on varmasti saumaa.
                Omiin harrastuksiin liittyen olen siirtynyt käyttämään jo ajat sitten 99%:sti verkkokauppaa, vaikka kotikaupungistakin periaatteessa tarvittavaa tavaraa löytyisi. Nettikaupassa on kuitenkin helppo asioida milloin vain ja tavara tulee asiakkaan niin halutessa suoraan kotiovelle. Miksi siis en käyttäisi verkkokauppaa kun se on kaikin puolin helpompaa minulle ja hintatasokin on sama tai edullisempi kuin paikallisessa liikkeessä. Tietysti toisaalta pitäisi kotikaupungin yrittäjää tukea, mutta sitten taas toisaalta kotimainen yrittäjä se on tämäkin yrittäjä, jolta useimmiten ostan, joten eurot jää Suomeen kuitenkin.
                Kannattaa pohtia erilaisia vaihtoehtoja koko ajan, kuten sanoit, paikoilleen ei saa yrittäjä jämähtää.

                Comment

                • FastDsl
                  Bimmer Rookie
                  • Apr 2003
                  • 178
                  • nollayhdeksän

                  Originally posted by Italowestern View Post
                  Olikohan jollakulla tietoa siitä nopeusrajoituksen poistosoftasta, josko sais hiukan edukkaammin kuin Laakkoselta?

                  Tarkoitus olisi käydä hiukan pitkällä radalla kokeilemassa ja 250 on sinne niin "säälittävä" huippuvauhti.
                  Taitaa hyvin riittää Suomen radoille tuo 250kmh, joten säästä nekin rahat uusiin renkaisiin ja jarrupaloihin. Ne on meinaan kulutustavaraa ratahommissa. Tietty jos kesälomalla meinaa keski eurooppaan ajella niin sitte...
                  Musta 335i E91 N55
                  Musta 520d F11
                  Musta 535d E60
                  Musta 320d E91
                  Musta 330d E46

                  Comment

                  • Italowestern
                    Bimmer Fanatic
                    • Oct 2008
                    • 507
                    • Vantaa

                    Originally posted by FastDsl View Post
                    Taitaa hyvin riittää Suomen radoille tuo 250kmh, joten säästä nekin rahat uusiin renkaisiin ja jarrupaloihin. Ne on meinaan kulutustavaraa ratahommissa. Tietty jos kesälomalla meinaa keski eurooppaan ajella niin sitte...
                    Toi on kyllä totta, että jarrut ja renkaat on numero uno kun radalla ajellaan ja Suomen radoilla ei tosiaan tuo huipun rajoitus juurikaan haittaa.

                    Nürrella tai muilla pidemmillä radoilla taas voisi huipun rajoituksen poisto olla ihan kiva.

                    Mutta ei ne maxhuiput ole muutenkaan niin oleellisia kun vertaa muihin hauskuuskertoimiin, kiihtyvyys, käsittelyominaisuudet yms. Aika iso autohan ämmä on kuitenkin, joten ihan syheröllä tiellä tai radalla se ei ole parhaimmillaan.
                    sigpic
                    ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                    Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                    Comment

                    • Italowestern
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2008
                      • 507
                      • Vantaa

                      Uudet renkaat

                      Tässäpä Ämmän alla sitten oikeempaa kalibeeria olevat uuden malliset Pirelli P Zero renkaat. Takana pyörii 295/30-20 ja edessä "vakio" 255/35-20. Nuo on Aston Martinin ja Lamborghinin vakiokumeja, joten niiden pitäisi olla riittävän laadukkaat jopa Ämmäänkin.:think

                      Ainakin paremmin täyttyy kaaret noilla kumeilla kuin niillä ylimatalilla, vai mitäs tuumitte?
                      Attached Files
                      Last edited by Italowestern; 18-12-2010, 23:36.
                      sigpic
                      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                      Comment

                      • bemu2000
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2003
                        • 17797
                        • Jämsä

                        Originally posted by Italowestern View Post
                        Tässäpä Ämmän alla sitten oikeempaa kalibeeria olevat renkaat. Takana pyörii 295/30-20 ja edessä "vakio" 255/35-20.

                        Ainakin paremmin täyttyy kaaret noilla kumeilla kuin niillä ylimatalilla, vai mitäs tuumitte?


                        mikäs tässä on vakio rengaskoko? aika pulleilta näyttää kyllä jo noille vanteille
                        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                        Vanteet edullisesti
                        Nostureita ja rengaskoneita

                        Comment

                        • Italowestern
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2008
                          • 507
                          • Vantaa

                          Originally posted by bemu2000 View Post
                          mikäs tässä on vakio rengaskoko? aika pulleilta näyttää kyllä jo noille vanteille
                          Ne entiset selkeästi liian pienet kumit oli Goodyear F1 285/25-20 ja 255/30-20, mutta kun Pirellit saattaa olla hiukan eri malliset, niin takavanteelle saattaisi 285 istua edelleen paremmin kuin tuo 295. Lisäksi jo pelkästä profiilin nostosta tuli aika paljon lisää mittaa muutenkin. 285/35-20 vastaisi alkuperäistä 285/40-19 rengasta halkaisijaltaan.

                          Ämmän orggispyörät on siis takana 285 ja edessä 255 mutta 19-tuumaisilla valsseilla.
                          Last edited by Italowestern; 08-05-2010, 22:48.
                          sigpic
                          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                          Comment

                          • bemu2000
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2003
                            • 17797
                            • Jämsä

                            Originally posted by Italowestern View Post
                            Ne entiset selkeästi liian pienet kumit oli Goodyear F1 285/25-20 ja 255/30-20, mutta kun Pirellit saattaa olla hiukan eri malliset, niin takavanteelle saattaisi 285 istua edelleen paremmin kuin tuo 295. Lisäksi jo pelkästä profiilin nostosta tuli aika paljon lisää mittaa muutenkin. 285/35-20 vastaisi alkuperäistä 285/40-19 rengasta halkaisijaltaan.

                            Ämmän orggispyörät on siis takana 285 ja edessä 255 mutta 19-tuumaisilla valsseilla.

                            285/35-19 näyttäisi olevan oikea alkuperäinen koko ja sitä vastaava koko on 285/30-20. onko nuo vanteet minkä levyiset?
                            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                            Vanteet edullisesti
                            Nostureita ja rengaskoneita

                            Comment

                            • Italowestern
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2008
                              • 507
                              • Vantaa

                              Originally posted by bemu2000 View Post
                              285/35-19 näyttäisi olevan oikea alkuperäinen koko ja sitä vastaava koko on 285/30-20. onko nuo vanteet minkä levyiset?
                              En ole varma, mutta takavanteen leveys taitaa olla 10" eli kaipaisi ehkä leveämpää rimmin sisäosaa, jotta renkaan reuna taittuisi siistimmin sisään päin. Rengaskokoa on tietty helpompi säätää. Ja näköjään itse mankeloit kaaria..

                              Juu, siis niin tietysti oli tuo takanen alunperin 35-profiililla ja nyt on 30. 285/25 istui jopa hiukan kapean oloisesti tuolla vanteella, joten oletin 295 olevan ok, mutta lähinnä ongelmaa voi tulla kaarien alle mahtumisesta kun noiden vanteiden offset on ehkä hiukan ulkonevampi kuin orggisten. Täytyy harkita, josko jotain säätöä tarttee edelleen tehdä.

                              Eturengas istuu hienosti kyllä, mutta se onkin orggis leveys.

                              Tämmöstä tää on. Ei voi verrata kuin samaa rengasmerkkiä ja mallia keskenään. Ilmeisesti Goodyear F1 olisi tuossa 295/30-20 koossa just passeli.
                              Last edited by Italowestern; 08-05-2010, 23:10.
                              sigpic
                              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                              Comment

                              • Masatus
                                Bimmer Fanatic
                                • Dec 2006
                                • 867
                                • Haukipudas

                                Etuvanne on 9" ja takavanne 10".

                                Comment

                                Working...
                                X