memebuy23buy

Mai ex Näästi Biist:M6-05,Koeajo:Harvinainen kaunotar, Maserati Merak, F1-tunnelmaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bemu2000
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 17797
    • Jämsä

    Originally posted by Italowestern View Post
    Ok, eli siis pitäisi muka tuoda joku 200kkm ajettu kysymysmerkki paska, että siinä olisi järkeä? Ei tuollaista erikoisautoa kannata sellaisena enää tuoda tai ylipäänsä ei yhtään kiinnosta vaikka diisselit toimiikin puol miljuunaa kilsaa.. Kukaan Suomessa ei osta edes myyntiin lähelle 200kkm ajettua V10 ämmää tai sitten hinnan pitää olla aivan rokbottom.

    Mutta joku hiukan alle tai yli 100kkm vielä menis hienosti. Hitto, että pitää olla tällainen geenivirhhe että autot ylipäänsä kiinnostaa. Niistä kun ei näköjään oo mitään muuta kuin taloudellista murhetta.

    Siis jos nollavitonen 84.000 ajettu -05 M6 maksaa netto alv 0% 25.000 niin millä hiton perusteella siitä tulee verotettuna joku yli kuudenkympin auto. Ihan sairasta, eli en voi uskoa.

    Parempi taitaa olla siinä tapauksessa katsoa joku Gallardo tai Murcielago jota ei ees tartte harkita ikinä myyvänsä kun ei tässä maassa kukaan niitä osta.

    Nuokin eri liikkeissä myyntitilissä olleet on vähin äänin kai palanneet omistajilleen. Bentleyt eikä mitkään todelliset laatuautot mene käytettyinä kaupaksi. Tää on Mese- ja Ferrarimaa, eli ainoot autot josta fanaattiset urpot maksaa uudehkoina ylihintaa vapaaehtoisesti. Kaikki muut kalliit autot jää myymättä, ainakin jos hinta ei ole ihan alenetto, oli kesä tai talvi.:think


    siis joo, normaali ajomäärä noille näkyy olevan 100tkm molemmin puolin. ei taida mitään 200tkm ajettuja edes löytyä. laita linkki missä on 25ke verottomana? ainakaan saksassa ei edes halvimmat ollu noin halpoja. italiassa näkyi olevan jotain, mutta italian halvimmat ei varmasti ole hyviä ja siinä kohtaa tuskin kannattaa paria tonnia säästää. verot menee tosiaan nykyään päästöjen mukaan. ei muuta kun pienemmällä päästöarvolla olevia autoja kattelemaan
    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
    Vanteet edullisesti
    Nostureita ja rengaskoneita

    Comment

    • Italowestern
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2008
      • 507
      • Vantaa

      Originally posted by bemu2000 View Post
      siis joo, normaali ajomäärä noille näkyy olevan 100tkm molemmin puolin. ei taida mitään 200tkm ajettuja edes löytyä. laita linkki missä on 25ke verottomana? ainakaan saksassa ei edes halvimmat ollu noin halpoja. italiassa näkyi olevan jotain, mutta italian halvimmat ei varmasti ole hyviä ja siinä kohtaa tuskin kannattaa paria tonnia säästää. verot menee tosiaan nykyään päästöjen mukaan. ei muuta kun pienemmällä päästöarvolla olevia autoja kattelemaan
      Hmmm, aha, pienempipäästöisissä vaan ei ole hienoja moottoreita.. Jospa sitten tuo tuliterän ts uudehkon 627tdi -dieselmallin ja vaihtaa siihen M6 koneen ja akselit ja sähköosat ja ja ja... tai sitte vaan menen armottomasti tinkimään Laakkoselle.

      No ei, jotenkin kuitenkin nyt ois tehtävä jotain repäsevää ja ite tuotava uus lelu, vaikka G-Power, se kai on alhaisilla päästöillä kun on remmiahdettu. Vai kui..
      sigpic
      ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
      Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

      Comment

      • bemu2000
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2003
        • 17797
        • Jämsä

        Originally posted by Italowestern View Post
        Hmmm, aha, pienempipäästöisissä vaan ei ole hienoja moottoreita.. Jospa sitten tuo tuliterän ts uudehkon 627tdi -dieselmallin ja vaihtaa siihen M6 koneen ja akselit ja sähköosat ja ja ja... tai sitte vaan menen armottomasti tinkimään Laakkoselle.

        No ei, jotenkin kuitenkin nyt ois tehtävä jotain repäsevää ja ite tuotava uus lelu, vaikka G-Power, se kai on alhaisilla päästöillä kun on remmiahdettu. Vai kui..
        no mites 635D tuplaurpo? 286hv vakiona ja ohjelmoituna vähän lisää...

        2008 vuosimallit saksassa verollisena 35-40ke ja veroprosentti päästöjen mukaan 27% verotusarvo ehkä 60-70ke välissä ja verot ehkä 17-19ke luokkaa.
        Last edited by bemu2000; 22-09-2011, 22:59.
        TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
        Vanteet edullisesti
        Nostureita ja rengaskoneita

        Comment

        • Italowestern
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2008
          • 507
          • Vantaa

          Originally posted by bemu2000 View Post
          no mites 635D tuplaurpo? 286hv vakiona ja ohjelmoituna vähän lisää...

          2008 vuosimallit saksassa verollisena 35-40ke ja veroprosentti päästöjen mukaan 27% verotusarvo ehkä 60-70ke välissä ja verot ehkä 17-19ke luokkaa.
          Ja taas mentiin siitä, missä mulla kulkee ehdoton raja. Diisselit kuuluu kuorma-autoihin, kaivinkoneisiin ja busseihin. Ihan sama vaikka olisi kupeekori ja 1000kw kun savu on mustaa tukehduttavaa, ääni nakukilinöineen aivan persiistä, kierroslukualue 500-2500 ja auto haisee kuin rankkitynnyri tai siis kuin taksi. Eiiiii..

          Se on työkoneen moottori eikä ikinä muutu siitä mikskää. Ääh, päätä särkee jo ajatuskin.

          Sopii kyllä hienosti vaikkapa raskaisiin tila-autoihin yms ja niuhottajien pikkuautoihin, joilla on tarkoitus kulkea ilmaatteks.

          Kone on oltava bensalla toimiva 6, 8, 10, tai 12.. syl ja kierroskone vaikka olisi turbokin.. Mä en halua säästää rahaa diisselin avulla, alhainen bensan kulutus ei haittaa.

          Niin, siis M6 (tai M5) V10 ääni on jumalaista laulantaa, jonka kuuntelemiseen ei kyllästy. Se orkesteri on upeasssa vireessä ja siihen rinnalle voi nostaa muut kaunisääniset kutoset, kasit ja kakstoistaset sekä Bugatin V16, jolla on ehkä se synkin ja murhaavin laulu kaikista maailman moottoreista.

          Diisselien valmistus pitäisi henkilöautokäyttöön lailla kieltää.
          Last edited by Italowestern; 22-09-2011, 23:35.
          sigpic
          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

          Comment

          • bemu2000
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 17797
            • Jämsä

            Originally posted by Italowestern View Post
            Ja taas mentiin siitä, missä mulla kulkee ehdoton raja. Diisselit kuuluu kuorma-autoihin, kaivinkoneisiin ja busseihin. Ihan sama vaikka olisi kupeekori ja 1000kw kun savu on mustaa tukehduttavaa, ääni nakukilinöineen aivan persiistä, kierroslukualue 500-2500 ja auto haisee kuin rankkitynnyri tai siis kuin taksi. Eiiiii..

            Se on työkoneen moottori eikä ikinä muutu siitä mikskää. Ääh, päätä särkee jo ajatuskin.

            Sopii kyllä hienosti vaikkapa raskaisiin tila-autoihin yms ja niuhottajien pikkuautoihin, joilla on tarkoitus kulkea ilmaatteks.

            Kone on oltava bensalla toimiva 6, 8, 10, tai 12.. syl ja kierroskone vaikka olisi turbokin.. Mä en halua säästää rahaa diisselin avulla, alhainen bensan kulutus ei haittaa.

            Niin, siis M6 (tai M5) V10 ääni on jumalaista laulantaa, jonka kuuntelemiseen ei kyllästy. Se orkesteri on upeasssa vireessä ja siihen rinnalle voi nostaa muut kaunisääniset kutoset, kasit ja kakstoistaset sekä Bugatin V16, jolla on ehkä se synkin ja murhaavin laulu kaikista maailman moottoreista.

            Diisselien valmistus pitäisi henkilöautokäyttöön lailla kieltää.

            no eihän siinä, taalaa vaan tiskiin ei diesel kone kyllä urheiluautoon sovi...
            TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
            Vanteet edullisesti
            Nostureita ja rengaskoneita

            Comment

            • bemu2000
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 17797
              • Jämsä

              mites vaikkapa Ferrari 360? 2000 vuosimallin saa vielä verotettua painon mukaan, niin menee pienellä verolla...

              nettiautossa halvin vajaa 100ke ja italiasta/saksasta tuotuna veroineen helposti 80-85ke väliin. bisnes sauma?

              tollanen 360 on kyllä ihan älyttömän hieno auto ajaa, eikä ole enää ihan kirveellä veistetyn näköinen sisältäkään.

              e: tähän veroja joku 22-23ke http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
              Last edited by bemu2000; 23-09-2011, 00:22.
              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
              Vanteet edullisesti
              Nostureita ja rengaskoneita

              Comment

              • blacase
                Newbiemmer
                • Jul 2004
                • 18

                Originally posted by bemu2000 View Post
                mites vaikkapa Ferrari 360? 2000 vuosimallin saa vielä verotettua painon mukaan, niin menee pienellä verolla...

                nettiautossa halvin vajaa 100ke ja italiasta/saksasta tuotuna veroineen helposti 80-85ke väliin. bisnes sauma?

                tollanen 360 on kyllä ihan älyttömän hieno auto ajaa, eikä ole enää ihan kirveellä veistetyn näköinen sisältäkään.

                e: tähän veroja joku 22-23ke http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
                Ferrarissa menee teho/painosuhde liian korkeaks joten sen veroihin tulee toi 1.5 kateuskerroin = verot ennemminkin ~35te.

                Tuollainen Maserati 3200 vm 99-00 on väkisinkin yksi hulppeimpia autoja mitä järkevillä veroilla voi tuoda koska:
                -siihen tulee verot painon eikä päästöjen mukaan
                -veroihin ei tule kateuskerrointa koska auton kokonaismassa on nelipaikkaisuuden ansiosta riittävä
                -vuotuinen ajoneuvoverokin tulee painon eikä päästöjen mukaan = halpa

                Comment

                • bemu2000
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2003
                  • 17797
                  • Jämsä

                  Originally posted by blacase View Post
                  Ferrarissa menee teho/painosuhde liian korkeaks joten sen veroihin tulee toi 1.5 kateuskerroin = verot ennemminkin ~35te.

                  Tuollainen Maserati 3200 vm 99-00 on väkisinkin yksi hulppeimpia autoja mitä järkevillä veroilla voi tuoda koska:
                  -siihen tulee verot painon eikä päästöjen mukaan
                  -veroihin ei tule kateuskerrointa koska auton kokonaismassa on nelipaikkaisuuden ansiosta riittävä
                  -vuotuinen ajoneuvoverokin tulee painon eikä päästöjen mukaan = halpa

                  no ei helvetti, onko tollanenkin oikeesti olemassa
                  TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                  Vanteet edullisesti
                  Nostureita ja rengaskoneita

                  Comment

                  • pouri
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2007
                    • 370
                    • 06 area

                    Originally posted by bemu2000 View Post
                    no ei helvetti, onko tollanenkin oikeesti olemassa
                    Juu, eikös tuo vero ole se minkä kanssa myös Corvette miehet kamppailee, eli tuolla saadaan verotuloja mukavasti nostettua noilta painon mukaan verotettavilta.
                    Diesel, fuel of satin man

                    Comment

                    • Janza182
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2002
                      • 4989
                      • 013

                      Originally posted by blacase View Post
                      Ferrarissa menee teho/painosuhde liian korkeaks joten sen veroihin tulee toi 1.5 kateuskerroin = verot ennemminkin ~35te
                      Jaa tällainenkin pykälä Taitaa koskea vain uudempia ja oikeasti tehokkaita autoja?

                      Mut itse topikkiin:
                      Hienoa että joku arvostaa autossa vähän kaikkea
                      Maseratit on parhaimman kuulosia autoja Aston Martinin kanssa mitä omin korvin päässyt kuulemaan! Fefet ja Lambot kiljuu jotenkin liian steriilisti.. Noissa on sellaista raspikurkku soundia

                      Comment

                      • FuCkD4SyST3M
                        Bimmer Fanatic
                        • Sep 2008
                        • 245
                        • Raahe

                        Todella kattavaa tekstiä kun lukaisin tuon Ghiblistä kertovan tarinan mutta yksi kohta pisti silmään:

                        "Ne tekivät ja edelleen tekevät tuosta autosta yhden kaikkien aikojen parhaimman näköisistä urheiluautoklassikoista ja samalla nostivat hiukan alustaa ylemmäs."

                        Voidaanko '99 vuonna tehtaalta ulostulleesta autosta puhua jo nimellä klassikko? :o Ja toiseksi, ei tuo 4v Automaatti mitään suurta uraanuurtavaa tekniikka enään tuolloin ole ollut. Ihmeellistä myös tuossa nettiauton myynti-ilmoituksessa on että auto on myynnissä manuaalina ja farmarina Jokainen tyylillään.
                        Tarkoituksenani ei nyt kuitenkaan ollut alkaa tuomitsemaan autoa, ku itsellä ei todellakaan ole minkäänlaista tietoa edes asiasta, mutta jotenki tuo kuulosti "rakastuneen" miehen puheelta kyseiseen autoon
                        Mutta edelleenkin, todella kattava paketti kyseisestä autosta. Olisipa meillä kaikilla moinen sanavarasto kirjoitella omista kokemuksista!
                        Last edited by FuCkD4SyST3M; 23-09-2011, 13:19.
                        e61 535d '05, e30 320is '90 (<3), e34 525tds '93 Farmari

                        ex.
                        e36 316i '92
                        e30 316i '91 Coupe
                        e30 325i '89 Farmari (pötkylä)
                        e30 316i '89
                        e30 318i '89 Coupe

                        Comment

                        • Italowestern
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2008
                          • 507
                          • Vantaa

                          Näinhän se onkin

                          Originally posted by FuCkD4SyST3M View Post
                          Todella kattavaa tekstiä kun lukaisin tuon Ghiblistä kertovan tarinan mutta yksi kohta pisti silmään:

                          "Ne tekivät ja edelleen tekevät tuosta autosta yhden kaikkien aikojen parhaimman näköisistä urheiluautoklassikoista ja samalla nostivat hiukan alustaa ylemmäs."

                          Voidaanko '99 vuonna tehtaalta ulostulleesta autosta puhua jo nimellä klassikko? :o Ja toiseksi, ei tuo 4v Automaatti mitään suurta uraanuurtavaa tekniikka enään tuolloin ole ollut. Ihmeellistä myös tuossa nettiauton myynti-ilmoituksessa on että auto on myynnissä manuaalina ja farmarina Jokainen tyylillään.
                          Tarkoituksenani ei nyt kuitenkaan ollut alkaa tuomitsemaan autoa, ku itsellä ei todellakaan ole minkäänlaista tietoa edes asiasta, mutta jotenki tuo kuulosti "rakastuneen" miehen puheelta kyseiseen autoon
                          Mutta edelleenkin, todella kattava paketti kyseisestä autosta. Olisipa meillä kaikilla moinen sanavarasto kirjoitella omista kokemuksista!
                          Kiitokset, kyllä tuosta autosta kieltämättä paljon tykkäsin kun se on pariinkin otteeseen itsellä ollut aika pitkään. Klassikkohan se jo on siinä mielessä kun tuo muotoilu on enempi 80-luvun puolelta. Ihme sinänsä, että tuota vielä 2000-luvun taitteessa valmistettiin.

                          Hyvä puoli oli sen valmistuksen siirtäminen Ferrarin tehtaalle ja niinpä voisi sanoa, että varsin loppuun hiottu malli siitä kehkeytyi. Tuo yksilöhän on aivan niitä viimeisiä ja parhaiten tehtyjä tehtaalta rullanneita Ghiblejä, jossa oli kaikki mahdolliset tuohon malliin tehdyt päivitykset. Ja Suomessa tehtiin vielä hiukan lisää..

                          Joku jippo siinä vaihdelaatikossa kyllä täytyy olla, koska lähes kaikki muut automaattivaihteiset pelit vaihtaa helposti revitellessä isommalle itsekseen jollei käytä manuaaliasentoa ja silloin voi tulla tenkkapooo kun pito palaa väärässä kohtaa. Muutenhan vain 4-vaihteinen automaatti on historiaa.

                          Turbokoneen laajan vääntöalueen ansiosta se kuitenkin tuntui melko riittävältä vaihdemäärältä ja teki ajelusta muutenkin herrasmiesmäistä.
                          Last edited by Italowestern; 23-09-2011, 19:46.
                          sigpic
                          ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                          Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                          Comment

                          • Italowestern
                            Bimmer Fanatic
                            • Oct 2008
                            • 507
                            • Vantaa

                            Ajatusten lukijako oot?

                            Originally posted by bemu2000 View Post
                            mites vaikkapa Ferrari 360? 2000 vuosimallin saa vielä verotettua painon mukaan, niin menee pienellä verolla...

                            nettiautossa halvin vajaa 100ke ja italiasta/saksasta tuotuna veroineen helposti 80-85ke väliin. bisnes sauma?

                            tollanen 360 on kyllä ihan älyttömän hieno auto ajaa, eikä ole enää ihan kirveellä veistetyn näköinen sisältäkään.

                            e: tähän veroja joku 22-23ke http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1
                            Tiäkkö, ajatuksia taidat lueskella.

                            Istuin nimittäin justiinsa Rinta-Joupin myymälässä Ferraari Modeenassa ja kieltämäti fiilis oli aika korkeella. Reteoita kyllä kuuntelin ja koneen kierrätystä hiukan, mutta muuten otin vaan kylmätyypit tänään, kun tuo on heidän asiakkaan myyntitilissä oleva auto.

                            Järkkyupeet äänet oli varsinkin autohallin sisällä. Joku viriputki tietty laitettu ajonautintoa lisäämään. HRRRRRrrr.. Oikeen kylmät väreet kiirii selkärankaa pitkin vieläkin kun ajattelee.

                            Tarttee kysyä, josko sillä voisi koeajon suorittaa. Heiltä kuitenkin sen M6:n ostin silloin ja liudan muitakin autoja ajan mittaan, josko se asiassa auttaisi. Liian kallis se kyllä armotta taitaa olla tähän hätään.

                            Nuo Maseratit ja M6 muutenkin tarjoilee enemmän käytännön avuja tilojen ja käytännöllisyyden suhteen, joten perheellinenkin pääsisi useammin siksikin autosta nauttimaan.

                            Mutta valtavan kaunis ja hieno auto tuo Ferrari 360 Modena kyllä on. Kenties sillä huomenna voisi pikku koeajon tehdä, jos vaan onnistuu..
                            sigpic
                            ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                            Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                            Comment

                            • Italowestern
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2008
                              • 507
                              • Vantaa

                              Originally posted by Janza182 View Post
                              Jaa tällainenkin pykälä Taitaa koskea vain uudempia ja oikeasti tehokkaita autoja?

                              Mut itse topikkiin:
                              Hienoa että joku arvostaa autossa vähän kaikkea
                              Maseratit on parhaimman kuulosia autoja Aston Martinin kanssa mitä omin korvin päässyt kuulemaan! Fefet ja Lambot kiljuu jotenkin liian steriilisti.. Noissa on sellaista raspikurkku soundia
                              Jeps, kyllä Maseratin kahdeksikon ääni on yksi hienoimmista saundeista ja muutenkin niissä on ihan oma hohtonsa. Ne on tehty GT-autoiksi ja siksi myös mukavuutta löytyy kahmalokaupalla.

                              Lambon V12 Countach moottori on myös yksi suosikeista. Fantastinen kierroskone. Lentokoneet sitten tietysti ovat vielä oma maailmansa..
                              sigpic
                              ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                              Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                              Comment

                              • Italowestern
                                Bimmer Fanatic
                                • Oct 2008
                                • 507
                                • Vantaa

                                Originally posted by blacase View Post
                                Ferrarissa menee teho/painosuhde liian korkeaks joten sen veroihin tulee toi 1.5 kateuskerroin = verot ennemminkin ~35te.

                                Tuollainen Maserati 3200 vm 99-00 on väkisinkin yksi hulppeimpia autoja mitä järkevillä veroilla voi tuoda koska:
                                -siihen tulee verot painon eikä päästöjen mukaan
                                -veroihin ei tule kateuskerrointa koska auton kokonaismassa on nelipaikkaisuuden ansiosta riittävä
                                -vuotuinen ajoneuvoverokin tulee painon eikä päästöjen mukaan = halpa
                                Veri veri guud info, tänx!

                                Täytyy todeta, että onpa tosiaan uskomattomia veropykäliä.. Dääämmm!
                                sigpic
                                ExäBemut: 732i -78, 633CsiA -81, M635Csi -84, 635Csi -86, 325i M-sport -91, 735i -87, 750i -88, M6 -05
                                Muut:Jag XJ-12 -87, Jag XJ-S Coupé -77, Jag XJ-S V12 Coupé -78, Jag S-Type V8 4,0 -99, Jag S-Type R -02, Maserati Ghibli GTA Coupé -99, Corvette Coupé Targa 327 -68, Oldsmobile Toronado 455 -70, Opel Commodore GS Coupé -69 & -74, GS/E Coupé -75, Austin Allegro -72, Minit -65, -67, ja -78. Mineillä tää autoilu siis aloitettiin.

                                Comment

                                Working...
                                X