40v sitten Datsun 100A oli perheautona yleisesti. Nyt ei mahduta enään E39 toukkaan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n jälkeen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Terno
-
Originally posted by Antsah View Post40v sitten Datsun 100A oli perheautona yleisesti. Nyt ei mahduta enään E39 toukkaan
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKun olin pieni, meillä oli 100A. Nykyään laki (ja järki) vaatii tietynlaiset turvalaitteet lapsille. Ne ei vaan mahdu pikku-autoon. Meillä toinen auto Focus, turvakaukalon telakkaa ei voi käyttää kun ei mahdu. Pelkkä kaukalo takapenkillä, etupenkki on vedettävä ihan eteen ja pystyyn. Siihen ei mahdu enää ketään istumaan. Takakontin täyttää rattaat. Minä sitten istun takapenkillä kauppakassit sylissäF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKun olin pieni, meillä oli 100A. Nykyään laki (ja järki) vaatii tietynlaiset turvalaitteet lapsille. Ne ei vaan mahdu pikku-autoon. Meillä toinen auto Focus, turvakaukalon telakkaa ei voi käyttää kun ei mahdu. Pelkkä kaukalo takapenkillä, etupenkki on vedettävä ihan eteen ja pystyyn. Siihen ei mahdu enää ketään istumaan. Takakontin täyttää rattaat. Minä sitten istun takapenkillä kauppakassit sylissä2020 G20 320i xdrive
Comment
-
-
Originally posted by Heksula View PostSe turvakaukalo vaihe on vaan niin lyhyt aika. En sen takia tuskailis kauheesti. Lopulta huomaat että ne rattaatkin on myyty jo pois..E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
E39:n jälkeen tulee E39 .
Olen ollut super-tyytyväinen, että palasin takas E39:iin. Auto kyllä vaatii tarpeeksi tehokkaan ja vääntävän moottorin, jotta nautinto olis maksimaalinen. Ei 540:kään mikään taivas ole tehojen puolesta, 100 heppaa ja 200nm lisää niin alkais olla kohallaan. Mutta kokonaisuutena varsin sivistynyt ja jopa tehokaskin paketti.
Minusta M5 simpukan vaihto oli aivan ehdoton modi tuohon. En tiiä, mitä siihen enää keksisi pistää. Mikä korventaa niin on, että ulkoväri pitäs saada aivan erilaiseksi ja sisusta myös. Jos sais ulkovärin tummaksi (joku niistä, mistä olen jo postaillut) ja sisustan Caramelliksi niin alkais olla siinä. Niin ja voishan sitä M5 lookkia vielä hioa vaihtamalla taustapeilin, vaihtais ulkopeilit tummentuviksi ja... .
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Ajoin tossa pitkästi aikaa ihan helvetin tylsää 525d:tä josta puuttui vielä tehotkin, mutta se hiljaisuus ja kyydin tasaisuus sai laittamaan E91 samantien myyntiin
Seuraavaksi mennään "taaksepäin" ja ostetaan bensa E39.2015 AMG GTS
-----------------------------
www.fotomonza.com kamerat ja tarvikkeet. Forumilaisille erikoishinnat!
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostE39:n jälkeen tulee E39 .
Olen ollut super-tyytyväinen, että palasin takas E39:iin. Auto kyllä vaatii tarpeeksi tehokkaan ja vääntävän moottorin, jotta nautinto olis maksimaalinen. Ei 540:kään mikään taivas ole tehojen puolesta, 100 heppaa ja 200nm lisää niin alkais olla kohallaan. Mutta kokonaisuutena varsin sivistynyt ja jopa tehokaskin paketti.
Minusta M5 simpukan vaihto oli aivan ehdoton modi tuohon. En tiiä, mitä siihen enää keksisi pistää. Mikä korventaa niin on, että ulkoväri pitäs saada aivan erilaiseksi ja sisusta myös. Jos sais ulkovärin tummaksi (joku niistä, mistä olen jo postaillut) ja sisustan Caramelliksi niin alkais olla siinä. Niin ja voishan sitä M5 lookkia vielä hioa vaihtamalla taustapeilin, vaihtais ulkopeilit tummentuviksi ja... .
Tero
Oliko sulla jo M5 ulkopeilit?Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostE39:n jälkeen tulee E39 .
Tero
Sisustan verhoilee uusiksi, se ei paljoa maksa.
Comment
-
-
Hiljaisuuden puolesta e39 farkun jälkeen tuo e61 farkku on hiljaisempi. Toki sedan e39 on yhtä hiljainen kuin tuo e61.. Itse kahden e39 (sedan ja farkku) päädyin e61 tuplaturbo himmeliin, dieselistä kun ei e39:ssä ollut enää oikein järkevää jatkumoa
Ajettavuuden osalta pidän kyllä tuota uudempaa femmaa vakaampana (toki dd ja aktiiviohaus yms löytyy tuosta omasta) mutta sisustan puolesta molemmissa on omat hyvät ja huonot puolensa Yhdistettynä noiden sisustat ollaan aika hyvin F10 sisustaa
Katselin tuossa kuvia koneelta ja ex beige e39 m-sport sedani oli vaan todella hieno, sellaisen kelpuuttaisin vielä
PS: käyn taas vilkuilemassa nettiautosta löytyisikö sopivaa josta haaveillaAjaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
-
Melkein vuoden ja 30tkm olen ehtinyt nyt ajella sigun e39:lla ja alkaa taas se perinteinen autonvaihtokuume nousta.
Vaikka kilsoja on mittarissa melkein 250tkm niin luulen että paljoa tämän parempaa e39 en varmaan löydä (bensakoneiset ei onnistu). Nyt kun on taas mielessään pyöritellyt ja surffaillut niin enpä taida kuitenkaan vaihtaa. Autohan on mukava ajaa,kivan näköinen ja näköjään muista poiketen tarpeeksi tilava meidän 2+2 ja koira perheelle.
Samaan rahaan ei parempaa vaihtoehtoa löydy ja Audi a6, joka eniten kiinnostaisi, pompsahtaa tuonne 20ke luokkaan.
Krooninen autonvaihtokuume ilman kunnon syytä on aika ärsyttävää loppupeleissä...
Comment
-
-
Mr.Speed
E39:n jälkeen ei ole järkeä (eikä varaa) vaihtaa muuhun
Enpä olis uskonut silloin kun tuon nykyisen auton ostin, että kuinka paljon siihen pitää vielä uhrata euroja että siitä saa vielä hyvän auton. Moottorin huoltamiseen on mennyt jo sen pari tuhatta euroa ja nyt oon vaihtanut alustan osia oikein urakalla. Etupäästä on vaihtamatta oikeastaan enää vänkärin puolen taaempi alatukivarsi ja vakaajatankoon uudet kumit.
Taka-akselin seutu on vielä tutkimatta, mahdollisesti takakelkan korihelat menee vaihtoon jossain vaiheessa, ja kardaanin vakionopeusnivel pitäis ilmeisesti vaihtaa aika pian.
Luulen että kun tuon alustan saa joskus uusittua, niin se on sama sitten ajella tuolla suunniteltua pidempään. Onhan se suht hiljainen, hyvä kyyti ja tuo iso kuutonen jaksaa liikuttaa ihan kohtuullisesti.
Joskus haaveilen E61 -07 530i:stä sillä uudemmalla moottorilla..Last edited by Guest; 12-10-2012, 13:21.
Comment
-
Originally posted by TJJ View PostEntäs tuo laatikon momentinmuuntimen lukitukseen vaikuttava muutos? Ja entä se Alpina B10 V8s, siinähän olisi enemmän tehoja...
Alpina oli sillon listalla aiemmin, mutta se sai väistyä nykyisen tieltä.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
Comment