Hitsaa siihen tynkään mutteri, niin huomattavasti parempi vääntää. Perään lämpöä ja taatusti lähtee.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pienet autoaiheiset kysymykset II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Pazi88 View PostEnnemmin kannattais lämmittää sitä kantta ja sitten kylmäspraytä pultin kannalle ja nopeasti auki.
Jos lämmittää pelkkää pulttia, niin se laajenee ja jää vielä tiukempaan kiinni. Toki voi koittaa käyttää sen pultin ihan punasena ja antaa jähtyä, minkä jälkeen koittaa aukasta.
Pyörii lähes ilman vastusta auki useimmiten...
Comment
-
-
Originally posted by Risto113 View PostNo sitä oikeastaan tarkoitin, ruosteet irtoaa kun sen saa kuumaksi.
Pyörii lähes ilman vastusta auki useimmiten...
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Eihän tuo kansi sit ota vaurioo jos kuumaks lämmittää?
E: Joo tuli annettua vähä lämpöä ja lukkopihdelllä hetkuttelin auki. Ei ollu paha mut aluks vaan pelotti ettei se pultti kokonaan katkea..Last edited by smpovers; 19-01-2014, 17:33.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Kenelläkään kokemuksia bmw:n omista sisätilojen puhdistus/suoja-aineista? Tarkoitus olisi puhdistaa ja käsitellä kojelauta E90:stä, mutta jääkö noista bemarin omista aineista heijastuksia tuulilasille?
Suoja-aineista bmw:llä näyttäisi olevan tarjolla cockpit sprayta ja muovin hoitoemulsiota. Kumpi olisi parempi kojelaudalle, ajatuksia / kokemuksia?
E90 325iA LCI M-sport '09
Comment
-
-
Kysellään täälläkin samaa asiaa;
Mikähän nyt riivaa e87 120d
Viime viikolla täristi rattia 80-90km/h nopeuksissa
Vaihdettiin vasemmalle aksiaalitangon päätä tai vastaava n. 30e osa. samalla putsattiin vasenta etujarrua kun välillä jäi laahaamaan. Myös nelipyöräsuuntaus tehtiin.
Tänään herjas renkaiden ilmanpainetta ajotietokoneessa, lähti nollaamalla pois.
Ja rengaspaineet ok. Kuitenkin nyt täristää rattia 100/110km/h nopeuksissa. Missähän vielä olisi väljää ?
Auto eilen pesty ja lämpimässä muutaman tunnin kuivui. Eli ei pitäisi jäätä/lunta olla vanteiden sisäpuolella.E53 X3 3.0sd -07
ex:
E87 120d -06
E46 m3 -01
E39 535i -98
E36 318 cabriolet -96
Comment
-
-
Originally posted by Mikhou View Post
Auto eilen pesty ja lämpimässä muutaman tunnin kuivui. Eli ei pitäisi jäätä/lunta olla vanteiden sisäpuolella.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Auto ei ole BMW, vaan ford focus, mutta kysytään silti koska vastaus sama.
Miksiköhän auton lämmityslaitteen etuvastus palaa hetken käytön jälkeen aina hajalle. Alkuperäinen paloi, hain motonetistä uuden, se toimi noin 20minuuttia, jonka jälkeen taas etuvastus rikki, ja lämppäri toimii vaan MAX puhallusnopeudella. Missä lienee vikaa? Lämppärinmoottori?
Comment
-
-
Originally posted by Bemarituristi View PostAuto ei ole BMW, vaan ford focus, mutta kysytään silti koska vastaus sama.
Miksiköhän auton lämmityslaitteen etuvastus palaa hetken käytön jälkeen aina hajalle. Alkuperäinen paloi, hain motonetistä uuden, se toimi noin 20minuuttia, jonka jälkeen taas etuvastus rikki, ja lämppäri toimii vaan MAX puhallusnopeudella. Missä lienee vikaa? Lämppärinmoottori?
Comment
-
-
Onko porukalla kokemuksia letkulämppäristä M52 koneessa? Netistä tuntuu löytyvän vähän hintsusti tietoa tuosta.. Tiedän että sinne käy säteilijä heittämällä mutta tekisi mieli kokeilla tuota letkulämppäriä kun tuossa diisselissä tuntuu lämmittävän todella nopeasti konetta vrt. säteilijään. Vai löytyykö tuossa m52 semmosta vesiletkua mihin sen vois torpata että moottorinohjaus ei sekoa siitä lämmittäessä.
Comment
-
-
Originally posted by smpovers View PostEi sinne si olis kuraa jääny johonkin päin vannetta? Ootko käyny tasapainottaan?
Aiemmin ei mitään tärinöitä ollut, sitten tuli tuo 80km/h tärinä rattiin ja vaihdettiin vasen akseliaalipää. (nimike kuitissa aks. nivel BMW E90-TRW-)
Sitten tuli 100km/h tärinä ja nyt huomasin myös, että ratti on ihan vähän vinossa oikealle. En myöskään saanut korjaamolta kulmien säädöstä paperia.
Soittelin korjaamolle ja tapana on yleensä se todiste antaa pyörien säädöistä, eivät tiedä miksi nyt ei ollut.
Selittyiskö tuo nyt 100km/h vauhdin tärinä rattiin tuolla jos kulmat on jäänyt säätämättä / säädetty huonosti ?E53 X3 3.0sd -07
ex:
E87 120d -06
E46 m3 -01
E39 535i -98
E36 318 cabriolet -96
Comment
-
-
Originally posted by Mikhou View PostEi pitäis olla mitään ylimäärästä vanteissa. Eikä ole tasapainotettu nyt.
Aiemmin ei mitään tärinöitä ollut, sitten tuli tuo 80km/h tärinä rattiin ja vaihdettiin vasen akseliaalipää. (nimike kuitissa aks. nivel BMW E90-TRW-)
Sitten tuli 100km/h tärinä ja nyt huomasin myös, että ratti on ihan vähän vinossa oikealle. En myöskään saanut korjaamolta kulmien säädöstä paperia.
Soittelin korjaamolle ja tapana on yleensä se todiste antaa pyörien säädöistä, eivät tiedä miksi nyt ei ollut.
Selittyiskö tuo nyt 100km/h vauhdin tärinä rattiin tuolla jos kulmat on jäänyt säätämättä / säädetty huonosti ?- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View PostOnko porukalla kokemuksia letkulämppäristä M52 koneessa? Netistä tuntuu löytyvän vähän hintsusti tietoa tuosta.. Tiedän että sinne käy säteilijä heittämällä mutta tekisi mieli kokeilla tuota letkulämppäriä kun tuossa diisselissä tuntuu lämmittävän todella nopeasti konetta vrt. säteilijään. Vai löytyykö tuossa m52 semmosta vesiletkua mihin sen vois torpata että moottorinohjaus ei sekoa siitä lämmittäessä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment