Originally posted by zakspeed
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ISTA (D ja P) käyttö ja kysymykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
On kyllä meikäläiselle mahdottomuus saada tota istaa toimiin. Ei saa yhteyttä vaan aina kun yrittää yhdistää niin tulee "The vehicle could not be identified successfully. Check vehicle interface and 'PAD active' ". Piuha toimii inpan kanssa, COM portin asetuksen oon laittanu sun muuta mitä YouTube videoista ym on neuvottu. Löytyiskö täältä vinkkiä?
Edit.Pitäis siis e65 730d MAF adaptiot nollata ja sitä ei vissiin juuri muulla pysty tekeen kun istalla? Inpa, Carly ja autocom löytyy mut niillä ei näytä pystyvän.Last edited by buubaa; 16-03-2022, 18:03.
Comment
-
-
Originally posted by buubaa View PostOn kyllä meikäläiselle mahdottomuus saada tota istaa toimiin. Ei saa yhteyttä vaan aina kun yrittää yhdistää niin tulee "The vehicle could not be identified successfully. Check vehicle interface and 'PAD active' ". Piuha toimii inpan kanssa, COM portin asetuksen oon laittanu sun muuta mitä YouTube videoista ym on neuvottu. Löytyiskö täältä vinkkiä?
Edit.Pitäis siis e65 730d MAF adaptiot nollata ja sitä ei vissiin juuri muulla pysty tekeen kun istalla? Inpa, Carly ja autocom löytyy mut niillä ei näytä pystyvän.E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
-
Originally posted by buubaa View PostOn kyllä meikäläiselle mahdottomuus saada tota istaa toimiin. Ei saa yhteyttä vaan aina kun yrittää yhdistää niin tulee "The vehicle could not be identified successfully. Check vehicle interface and 'PAD active' ". Piuha toimii inpan kanssa, COM portin asetuksen oon laittanu sun muuta mitä YouTube videoista ym on neuvottu. Löytyiskö täältä vinkkiä?
Edit.Pitäis siis e65 730d MAF adaptiot nollata ja sitä ei vissiin juuri muulla pysty tekeen kun istalla? Inpa, Carly ja autocom löytyy mut niillä ei näytä pystyvän.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKyllä onnistuu inpa & tool32 nollata ne adaptaatiot. Näkemättä paha sanoa mikä ongelma sulla on sen ista kanssa. Etänäkin tuo on mahdollista laittaa toimimaan tai sitten etänä nollata ne adaptaatiot. Ei pidä olla yhdessä pinnti 7&8 E65 kanssa.
Okei, tyhjensin ton koko läppärin ja asentelen siihen tänään uusiks inpan ja istan niin yritän uudelleen. Voisko olla inpan versiosta kiinni löytyykö kyseistä ominaisuutta kun en kyllä mistään löytänyt :thinkLast edited by buubaa; 17-03-2022, 15:10.
Comment
-
-
Originally posted by buubaa View PostOkei, tyhjensin ton koko läppärin ja asentelen siihen tänään uusiks inpan ja istan niin yritän uudelleen. Voisko olla inpan versiosta kiinni löytyykö kyseistä ominaisuutta kun en kyllä mistään löytänyt :thinke39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Kysympä täällä kun ei löytynyt hyvää vastausta Googlelta. Mulla on ICOM ja ISTA joilla vaimon F45 luku onnistuu mutta ajattelin kokeilla sitä E32:n kanssa. Puuttuu vaan ICOM C. Se näyttää ulospäin vaan välikaapelilta mutta jossain netissä väitettiin, että siinä onkin sisällä Atmel-piiri eli jotain älyä on ja siksi kai originaalin hintakin on suolainen.
Eli kysymykseen, onko joku saanut toimimaan nämä vanhat E-sarjan autot Icomin kiinankopioilla jossa on mukana Icom C-klooni? Mietin vaan että kannattaako edes yrittää tilata Icom C-klooni..Yamaha XJ750 ja XJ900
E32 730iA
ex E32 750iAL
ex E34 525tdsA Touring
Comment
-
-
Originally posted by kartsan View PostKysympä täällä kun ei löytynyt hyvää vastausta Googlelta. Mulla on ICOM ja ISTA joilla vaimon F45 luku onnistuu mutta ajattelin kokeilla sitä E32:n kanssa. Puuttuu vaan ICOM C. Se näyttää ulospäin vaan välikaapelilta mutta jossain netissä väitettiin, että siinä onkin sisällä Atmel-piiri eli jotain älyä on ja siksi kai originaalin hintakin on suolainen.
Eli kysymykseen, onko joku saanut toimimaan nämä vanhat E-sarjan autot Icomin kiinankopioilla jossa on mukana Icom C-klooni? Mietin vaan että kannattaako edes yrittää tilata Icom C-klooni..
Mulla on jonkun vanhan ADS johdon mukana tullut adapteri ja kopio ICOM C (ei mitään piirejä sisällä) ja hyvin ovat toimineet niissä ADS autoisa mitä tullut kokeiltua, mm e34 ja e36F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostMulla on jonkun vanhan ADS johdon mukana tullut adapteri ja kopio ICOM C (ei mitään piirejä sisällä) ja hyvin ovat toimineet niissä ADS autoisa mitä tullut kokeiltua, mm e34 ja e36Yamaha XJ750 ja XJ900
E32 730iA
ex E32 750iAL
ex E34 525tdsA Touring
Comment
-
-
Originally posted by kartsan View PostOk eli siis sen ADS-johdon kanssa käytit ICOM C-kopiota? Silloin varmaan tarvittava signaali tulee siltä ADS-johdolta ja ICOM C on vaan adapteri.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Viimeisin ilman lisenssiavainta toimiva versio on 4.31.4. Taitaa tuokin jo olla vuoden vanha.
Mielenkiintoisen asian huomasin tänään kun vaihdoin käyttikseen öljyt+suodattimet ja kuittasin istalla ne tehdyksi. Käytin viimeksi autossa versioo 4.32.2 kun päivittelin moduuleita. Nyt millä kuittasin huollon on 4.35.3. Tämä uudempi versio osasi löytää, että autoa on viritetty On se fiksu.
4.32.2->4.35.3 versioiden välissä ei ollut tullut omaan katiskaan muuta kuin acsm moduuliin uusi softa.E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
-
4.32.15 on uusin ilman lisenssiavainta toimiva.EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
Comment