memebuy23buy

N47D20 moottorin jakopääongelma ("tyyppivika"1-,3- ja 5-sarjat, LUE)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jussiboy
    replied
    United motors Helsingin etelä puolella
    Autokeskus saa puolestani pitää tunkkinsa. Bmw:n varaosiin on nykyään maksullinen numero, no onneksi KL-varaosissa voi tehdä varaosatilauksen ilman lisähintaa...

    Leave a comment:


  • Deep^Blue
    replied
    Alkaa omasta kelkasta olla pian myyjän lisätakuu lopussa, ja tuon jakopään kunto (N47D20C) huvittaisi selvitellä.

    Missä olette tuon jakopään kunnon pääkaupunkiseutulaiset tutkineet ja mihin hintaan? Autokeskus haluaisi irroitella venakopan ja töineen päivineen 550e tarkastus ja jos ei aiheuta korjausta, tulisi itselle maksettavaksi.. :think

    Leave a comment:


  • Calypsocoupe
    replied
    Ei välttämättä halki, vaan pahvi on vuotanut ja palokaasut on syöneet tavaraa siitä mistä ovat menneet. Lopputulos voi hyvinkin olla sama, tehtaan specsit ei varmaan anna kauheasti koneistaa lohkon tasoa.

    Leave a comment:


  • Scyber
    replied
    Originally posted by makkenakke View Post
    tuli tuossa ostettua auto liikkeestä ja alle viikonsisällä alko vedet mystisesti häviämään.

    kone nyt purettuna. mitä mieltä ootte? onko halki?

    mukana myös pari kuvaa jakopäästä.
    Vaikea sanoa. Kyl musta ainaki näyttää halkeamalle lohkossa.

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by Limit View Post
    - Mielestäni kansihalki sylinterien välistä. Viiva ei kai siihen vaan piirry.
    Miten niin kansi??? jos jotain on halki niin lohko. Ainakin kuvien mukaan.

    Leave a comment:


  • makkenakke
    replied
    Originally posted by jaki View Post
    Juu, mutta ei kai tuossa öljypumpun ketjussa ole mitään ongelmia ollut. Eikös ne ole jakopään ongelmia?
    Aa joo. Täytyy kuvaa enskerral. Saa nähdä mitä autolle käy :think

    Leave a comment:


  • jaki
    replied
    Originally posted by makkenakke View Post
    t
    mukana myös pari kuvaa jakopäästä.
    Juu, mutta ei kai tuossa öljypumpun ketjussa ole mitään ongelmia ollut. Eikös ne ole jakopään ongelmia?

    Leave a comment:


  • jaki
    replied
    ......

    Leave a comment:


  • Limit
    replied
    Originally posted by makkenakke View Post
    tuli tuossa ostettua auto liikkeestä ja alle viikonsisällä alko vedet mystisesti häviämään.

    kone nyt purettuna. mitä mieltä ootte? onko halki?

    mukana myös pari kuvaa jakopäästä.
    - Mielestäni kansihalki sylinterien välistä. Viiva ei kai siihen vaan piirry.

    Leave a comment:


  • makkenakke
    replied
    tuli tuossa ostettua auto liikkeestä ja alle viikonsisällä alko vedet mystisesti häviämään.

    kone nyt purettuna. mitä mieltä ootte? onko halki?

    mukana myös pari kuvaa jakopäästä.

    Leave a comment:


  • Bringer00
    replied
    Originally posted by BreeZi View Post
    Kyllä näitä nelosdieseleitä porsii uudempiakin. Taitaa tälläkin hetkellä olla nettiautossa sellaisia F10 joihin kone vaihdettu takuun aikana.
    No onko niissä ilmotuksissa kerrottu että miksi on kone vaihdettu? Voihan se tietysti ollakkin että nuo jakopäät ei vaan kestä... Ei muutaku nimiä adressiin.

    http://www.avaaz.org/en/petition/BMW...ecall/?cMogJcb

    Leave a comment:


  • BreeZi
    replied
    Originally posted by Nettipepe View Post
    Vähän sama kysymys kuin edellisellä.
    Onko kenelläkään tietoa missä vaiheessa noihin on tehty päivitystä tuon ongelman osalta?
    Eikö tuo peruskone ole ihan uusissakin kulkupeleissä? kuten vaikka F20, F30?
    Jos päivitetty niin mistä voisi tietää... eniten kiinnostaisi tuo e90 lci:n tiedot?

    Onko 135kw versio yhtään luotettavampi?
    Kyllä näitä nelosdieseleitä porsii uudempiakin. Taitaa tälläkin hetkellä olla nettiautossa sellaisia F10 joihin kone vaihdettu takuun aikana.

    Leave a comment:


  • Nettipepe
    replied
    Originally posted by Kartiopari View Post
    Olen kyllä vähän skeptinen noiden "päivitysten" suhteen. Senverran monesta F10 520d:stä on jo vaihdeltu jakopäästä osia. Pappafoorumin puolelta löytyy esimerkkejä. Oma autoni on valmistettu 6/2008 ja vielä ei ole yöunet menny.. tosin kilometrejäkin vasta 60k mittarissa
    Tarkemmin katsottuna palstan alkupään linkkeistä katsottuna näyttää potilaita löytyvän 2010
    autoistakin. tietysti ei tiedä ovatko c-versioita.

    Taidan pysyä 6s koneessa varmuuden vuoksi

    Leave a comment:


  • Kartiopari
    replied
    Olen kyllä vähän skeptinen noiden "päivitysten" suhteen. Senverran monesta F10 520d:stä on jo vaihdeltu jakopäästä osia. Pappafoorumin puolelta löytyy esimerkkejä. Oma autoni on valmistettu 6/2008 ja vielä ei ole yöunet menny.. tosin kilometrejäkin vasta 60k mittarissa

    Leave a comment:


  • Bringer00
    replied
    Originally posted by Nettipepe View Post
    Vähän sama kysymys kuin edellisellä.
    Onko kenelläkään tietoa missä vaiheessa noihin on tehty päivitystä tuon ongelman osalta?
    Eikö tuo peruskone ole ihan uusissakin kulkupeleissä? kuten vaikka F20, F30?
    Jos päivitetty niin mistä voisi tietää... eniten kiinnostaisi tuo e90 lci:n tiedot?

    Onko 135kw versio yhtään luotettavampi?
    Mielestäni asia on niin että 3-sarjalaisissa vaihtui n47d20a kone n47d20c koneeksi 9/2008. ja 1 sarjalaisissa esim 123d b-kone -> d-koneeksi. Juurikin silloin tuli isot muutokset koneeseen. Että oisko sillon muutettu jakopäätä?

    Korjatkoon jos jollain on parempaa tietoa asiasta...

    Leave a comment:

Working...
X