United motors Helsingin etelä puolella
Autokeskus saa puolestani pitää tunkkinsa. Bmw:n varaosiin on nykyään maksullinen numero, no onneksi KL-varaosissa voi tehdä varaosatilauksen ilman lisähintaa...
Alkaa omasta kelkasta olla pian myyjän lisätakuu lopussa, ja tuon jakopään kunto (N47D20C) huvittaisi selvitellä.
Missä olette tuon jakopään kunnon pääkaupunkiseutulaiset tutkineet ja mihin hintaan? Autokeskus haluaisi irroitella venakopan ja töineen päivineen 550e tarkastus ja jos ei aiheuta korjausta, tulisi itselle maksettavaksi.. :think
Ei välttämättä halki, vaan pahvi on vuotanut ja palokaasut on syöneet tavaraa siitä mistä ovat menneet. Lopputulos voi hyvinkin olla sama, tehtaan specsit ei varmaan anna kauheasti koneistaa lohkon tasoa.
Kyllä näitä nelosdieseleitä porsii uudempiakin. Taitaa tälläkin hetkellä olla nettiautossa sellaisia F10 joihin kone vaihdettu takuun aikana.
No onko niissä ilmotuksissa kerrottu että miksi on kone vaihdettu? Voihan se tietysti ollakkin että nuo jakopäät ei vaan kestä... Ei muutaku nimiä adressiin.
Vähän sama kysymys kuin edellisellä.
Onko kenelläkään tietoa missä vaiheessa noihin on tehty päivitystä tuon ongelman osalta?
Eikö tuo peruskone ole ihan uusissakin kulkupeleissä? kuten vaikka F20, F30?
Jos päivitetty niin mistä voisi tietää... eniten kiinnostaisi tuo e90 lci:n tiedot?
Onko 135kw versio yhtään luotettavampi?
Kyllä näitä nelosdieseleitä porsii uudempiakin. Taitaa tälläkin hetkellä olla nettiautossa sellaisia F10 joihin kone vaihdettu takuun aikana.
Olen kyllä vähän skeptinen noiden "päivitysten" suhteen. Senverran monesta F10 520d:stä on jo vaihdeltu jakopäästä osia. Pappafoorumin puolelta löytyy esimerkkejä. Oma autoni on valmistettu 6/2008 ja vielä ei ole yöunet menny.. tosin kilometrejäkin vasta 60k mittarissa
Tarkemmin katsottuna palstan alkupään linkkeistä katsottuna näyttää potilaita löytyvän 2010
autoistakin. tietysti ei tiedä ovatko c-versioita.
Olen kyllä vähän skeptinen noiden "päivitysten" suhteen. Senverran monesta F10 520d:stä on jo vaihdeltu jakopäästä osia. Pappafoorumin puolelta löytyy esimerkkejä. Oma autoni on valmistettu 6/2008 ja vielä ei ole yöunet menny.. tosin kilometrejäkin vasta 60k mittarissa
Vähän sama kysymys kuin edellisellä.
Onko kenelläkään tietoa missä vaiheessa noihin on tehty päivitystä tuon ongelman osalta?
Eikö tuo peruskone ole ihan uusissakin kulkupeleissä? kuten vaikka F20, F30?
Jos päivitetty niin mistä voisi tietää... eniten kiinnostaisi tuo e90 lci:n tiedot?
Onko 135kw versio yhtään luotettavampi?
Mielestäni asia on niin että 3-sarjalaisissa vaihtui n47d20a kone n47d20c koneeksi 9/2008. ja 1 sarjalaisissa esim 123d b-kone -> d-koneeksi. Juurikin silloin tuli isot muutokset koneeseen. Että oisko sillon muutettu jakopäätä?
Korjatkoon jos jollain on parempaa tietoa asiasta...
Leave a comment: