Alkupään e9x 318d/320d taitaa olla vielä m47 koneella, vaihtuu mielestäni jossain kohtaa 2007 vuonna sitten n-sarjaan. ¨
Korjatkaa jos olen väärässä, muistelen vain asian näin olleen.
N47D20 moottorin jakopääongelma ("tyyppivika"1-,3- ja 5-sarjat, LUE)
Collapse
X
-
Itellä tollanen E91 320d kiikarissa, eli onko tässä kyseinen moottori? 318d:ssä vissiinkin on, mutta onko nämä kaksi mallimerkintää saman moottorin alla?
Eli, jos aion ostaa kyseisen mallin auton, niin kannattaa tarkistaa onko jakopäähuolto tehty? Ja juuri noita 06-08vm autoja katellut ~230tkm ajettuina.
Leave a comment:
-
-
Onko tästä takaisinkutsukampanjasta tullut jotain uutta tietoa? Omaani käytin kustcarilla Kokkolassa viime viikolla ja sanoivat että alkuperäinen kampanja on peruttu. Uusi kuulema alkanut juuri, mutta mun auto ei ainakaan toistaiseksi kuulunut siihen. Arveli että se laajentuu vielä. JaN47D20C (N47D20O0) merkinnät tuossa on. Pitänee kysellä uudestaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by natuski View PostTänään kävi omakin jakopään tarkastuksessa ja ketjut olivat kunnossa, kiristin vaihdettiin kuitenkin tehtaan piikkiin. Paikkana oulun wetteri ja 220 tkm ajettu tuontiauto käyttöönotto 4/2008. Myös tuo tarkastus siis oli ilmainen joten kannattaa ehdottomasti käydä tarkistuttamassa jos auto valmistettu noilla paikkeilla, saapahan edes yhden vika paikan hetkeksi ainakin pois mielestä.
Leave a comment:
-
-
Tänään kävi omakin jakopään tarkastuksessa ja ketjut olivat kunnossa, kiristin vaihdettiin kuitenkin tehtaan piikkiin. Paikkana oulun wetteri ja 220 tkm ajettu tuontiauto käyttöönotto 4/2008. Myös tuo tarkastus siis oli ilmainen joten kannattaa ehdottomasti käydä tarkistuttamassa jos auto valmistettu noilla paikkeilla, saapahan edes yhden vika paikan hetkeksi ainakin pois mielestä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JHo View PostAuto viety nyt kokkolaan käyttöautolle. Tunnin tutkimisen jälkeen tuli soitto että ketjut venyny ja tehdään täysi remontti, ilmeisesti kampiakseli myös vaihdetaan. 3 päivää sano menevän aikaa. Itse ei tarvi maksaa mitään. 180tkm ajettu tuontiauto, huolloista ei sen tarkemmin kyselty mitään. 1/2008 käyttöönotto autossa.
Tuonikäiseen ja tuontiautoon ei joka paikassa täyttä korvausta saa.
Leave a comment:
-
-
Auto viety nyt kokkolaan käyttöautolle. Tunnin tutkimisen jälkeen tuli soitto että ketjut venyny ja tehdään täysi remontti, ilmeisesti kampiakseli myös vaihdetaan. 3 päivää sano menevän aikaa. Itse ei tarvi maksaa mitään. 180tkm ajettu tuontiauto, huolloista ei sen tarkemmin kyselty mitään. 1/2008 käyttöönotto autossa.
Leave a comment:
-
-
Guest repliedGut gut!
Leave a comment:
-
-
Guest repliedC eli 11002151738 olis potilas ja ihan fubar.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by herrakani View PostJarski onks sul käryy mist sais vaihtomoottorin tällaseen?
Kato eka täältä ettei löydy soppelia.
Kato vaan tarkkaa et mikä versio on kyseessä, N47d20A, B vai C jne.
Kui pahasti on poks?Last edited by Scyber; 07-05-2015, 12:23.
Leave a comment:
-
Leave a comment: