M135i / M235i -kokemuksia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JHe
    replied
    Originally posted by arben View Post
    Linkin v3 tarkoitettu e sarjaan?

    Niinpä näyttää olevan. Listassa lukee M135i xDrive, mutta vuosiluvut mitä sattuu ja tolla KW:n tuotenumerolla tulee e-sarjalaisen alusta.


    Laitoin niille meiliä ja kysyin löytyykö F-sarjalaiseen samaan hintaan. Tuskin.
    Last edited by JHe; 30-04-2019, 18:18.

    Leave a comment:


  • arben
    replied
    Originally posted by JHe View Post
    https://www.autoracing.fi/kw-coilove...-sarja-tarjous


    KW Variante 3 setti tarjouksessa, ei ollenkaan hassumpi hinta. Itse laitoin tilaukseen juuri.
    Linkin v3 tarkoitettu e sarjaan?

    Leave a comment:


  • JHe
    replied
    https://www.autoracing.fi/kw-coilove...-sarja-tarjous


    KW Variante 3 setti tarjouksessa, ei ollenkaan hassumpi hinta. Itse laitoin tilaukseen juuri.

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Originally posted by Jussi140i View Post
    Olen kanssa pohtinut Downpipe + Ohjelma(boxi) yhdistelmää aloituksena tehon lisäykseen....

    Mitäs mieltä olet noista esim K&N vapari ilmansuodattimista, mitä voi laittaa alkuperäiseen ilmanoton koteloon. Vai kannattaako sittenkin vaan rakentaa koko Intake putkineen ym.
    Eipä taida olla hyötyä paneelisuodattimista: kartiofilsulla dynottaneet noin 10hp

    Leave a comment:


  • Jussi140i
    replied
    Originally posted by tommi69 View Post
    välijäähdytin vaihdettu katti poistettu ja vapari suodatin, ja hyvin kulkee.

    Olen kanssa pohtinut Downpipe + Ohjelma(boxi) yhdistelmää aloituksena tehon lisäykseen....

    Mitäs mieltä olet noista esim K&N vapari ilmansuodattimista, mitä voi laittaa alkuperäiseen ilmanoton koteloon. Vai kannattaako sittenkin vaan rakentaa koko Intake putkineen ym.

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Originally posted by tommi69 View Post
    Mulla on jb4 eikä ole ollu mitään moittimista.
    välijäähdytin vaihdettu katti poistettu ja vapari suodatin, ja hyvin kulkee.

    Leave a comment:


  • tommi69
    replied
    Originally posted by Jussi140i View Post
    Joo tota MHD:tä tuntuu moni suosittelevan. Itse olen vielä toistaiseksi ajatellut boxia, eli ettei auton omaan softaan koskettaisi. Mutta pidetään mielessä, naapurista löytyy 335i jossa on juurikin toi MHD softa, ja hyvin pelittää.
    Mulla on jb4 eikä ole ollu mitään moittimista.

    Leave a comment:


  • Jussi140i
    replied
    Originally posted by JHe View Post
    Hyvä tietää. Täytyy ostaa siis vakiopalat.




    MHD on julkaissut Facebookissa 18.4. betatestissä olevan M240i:n dynovedon. Autoon on tekstin mukaan vaihdettu downpipe ja bensana 102 oktaanista. Lapussa näytti lukevan 498 hv / 688 Nm. Postauksen mukaan julkaisu tapahtuu tämän kuun aikana. Muista en tiedä, mutta tämä ei ainakaan huono vaihtoehto ole.

    Joo tota MHD:tä tuntuu moni suosittelevan. Itse olen vielä toistaiseksi ajatellut boxia, eli ettei auton omaan softaan koskettaisi. Mutta pidetään mielessä, naapurista löytyy 335i jossa on juurikin toi MHD softa, ja hyvin pelittää.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Originally posted by Jussi140i View Post
    Tervehdys ! Olen uusi jäsen, ja mun kalusto on M140i xDrive - B58, F21, vm. 2017. Laittelin jo tonne, toiseen 1-sarjalaisten ketjuun kysymyksen siitä, että onko kenelläkään vielä kokemuksia : G-Power, Mosselman, AC Schnizer, JB 4, tarjoamista tehon lisäyksistä koskien M140i:tä. On vissiin sen verran tuore ettei vielä hirveästi löydy, mutta jos M135i ym. omistajat pystyis avaamaan omaa tehonlisäykseen käytettyä tekniikkaa. (ohjelmat, downpipe ym.. ):think


    Kiitos !


    Jussi
    Täällä oma topicci virihommista

    Leave a comment:


  • JHe
    replied
    Originally posted by Mikaatm View Post
    Omat kokemukset tähän lisäyksenä eli kokoajo vuoro 30 min täysiä.
    Hyvä tietää. Täytyy ostaa siis vakiopalat.


    Originally posted by Jussi140i View Post
    Tervehdys ! Olen uusi jäsen, ja mun kalusto on M140i xDrive - B58, F21, vm. 2017. Laittelin jo tonne, toiseen 1-sarjalaisten ketjuun kysymyksen siitä, että onko kenelläkään vielä kokemuksia : G-Power, Mosselman, AC Schnizer, JB 4, tarjoamista tehon lisäyksistä koskien M140i:tä. On vissiin sen verran tuore ettei vielä hirveästi löydy, mutta jos M135i ym. omistajat pystyis avaamaan omaa tehonlisäykseen käytettyä tekniikkaa. (ohjelmat, downpipe ym.. ):think


    Kiitos !


    Jussi
    MHD on julkaissut Facebookissa 18.4. betatestissä olevan M240i:n dynovedon. Autoon on tekstin mukaan vaihdettu downpipe ja bensana 102 oktaanista. Lapussa näytti lukevan 498 hv / 688 Nm. Postauksen mukaan julkaisu tapahtuu tämän kuun aikana. Muista en tiedä, mutta tämä ei ainakaan huono vaihtoehto ole.

    Leave a comment:


  • Jussi140i
    replied
    Tehon nosto

    Tervehdys ! Olen uusi jäsen, ja mun kalusto on M140i xDrive - B58, vm. 10/2017. Laittelin jo tonne, toiseen 1-sarjalaisten ketjuun kysymyksen siitä, että onko kenelläkään vielä kokemuksia : G-Power, Mosselman, AC Schnizer, JB 4, tarjoamista tehon lisäyksistä koskien M140i:tä. On vissiin sen verran tuore ettei vielä hirveästi löydy, mutta jos M135i ym. omistajat pystyis avaamaan omaa tehonlisäykseen käytettyä tekniikkaa. (ohjelmat, downpipe ym.. ):think


    Kiitos !


    Jussi
    Last edited by Jussi140i; 04-05-2019, 18:37.

    Leave a comment:


  • Mikaatm
    replied
    Originally posted by hoikkas View Post
    Ajoin Alastarolla nyt maanantaina sigun bemulla ja ihan orkkis levyt ja palat. Ne vaihdettiin tossa 1kk sitten, OEM levyt ja palat sekä nesteet samalla. Mulla toimi hienosti. Ajoin toki vain 4 kierrosta kerralla. Siinä oma kokemus.
    Omat kokemukset tähän lisäyksenä eli kokoajo vuoro 30 min täysiä.

    Leave a comment:


  • hoikkas
    replied
    Ajoin Alastarolla nyt maanantaina sigun bemulla ja ihan orkkis levyt ja palat. Ne vaihdettiin tossa 1kk sitten, OEM levyt ja palat sekä nesteet samalla. Mulla toimi hienosti. Ajoin toki vain 4 kierrosta kerralla. Siinä oma kokemus.

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Mä meinaan koittaa Performance levyjen kaveriksi EBC Bluestuffeja

    https://ebcbrakes.com/product/ebc-disc-pads-for-racing/

    OEM toimii kanssa aika hyvin. Muut on kuraa radalla.
    Last edited by Tommix; 22-04-2019, 21:18.

    Leave a comment:


  • JHe
    replied
    Originally posted by Mikaatm View Post
    Mulla kokemusta kahdesta M135i:stä jossa ollut vakio m-sport ja Performance jarrut. Koskaan ei ollut mitään ongelmia jarrujen suhteen radoilla. Ainut "ongelmaksi" laskettava että etupalat kuluu nopeesti

    Mun ekassa M3:ssa meni etulevyt kieroiksi Alastarolla, mut edelleen jarruissa ei siinäkään ongelmia.

    Edit: Siis kaikissa ollut bmw original palaa mukana.

    Eli taidan tilata itse myös BMW:n originaalit tilalle.



    Tältä näytti Zimmermannit päivän jälkeen, ilmeisesti olivat vähän ottaneet lämpöä: https://i.imgur.com/Y105stH.jpg

    Leave a comment:

Working...
X