Jos käytät tiivistesilikonia niin sen kanssa ei kuulu muuta (paperitiivistettä) käyttää. Kun osaa valmistella pinnat kunnolla ja annostella oikein niin sitä ei pääse öljyn joukkoon eikä se vuoda.
Joo ei tietenkään silikoonin kans tarvi paperia erikseen. Mutta oon käyttäny liimaa paperi tiivisteiden molemmin puolin ja on toiminu.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
En kyllä laita korjailuun penniäkään. Säästää senkin uuteen tankkiin.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Jos aattelee että vanhaan tankkiin menis puhallushiekkaa, hiontatarpeita, happoo, peltiliimaa, kaks kierrosta 2K maalia, ni on seki rahaa. Ja lopputulos on wanha elvytetty paska. Uus tonkka on sen 180e?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
325 jarrut abs:llä sekä hydrauli käkkärillä.
Takaa aloittaa ja ìlmaus tapahtuu normaalisti, polkimeen tulee tuntua, MUTTA..
Jarru polin menee totaalisen kivikovaksi puolestavälin, tuntuisi että kivi polkimen alla. Noh siirtyy eteen ja ilmaus ruuvin avaa, polin "vapautuu" ja painuu normaalisti käyttäytyy mutta jarrut eivät silti pidä kunnolla.Tuo polkimen "jumiminen" ihmetyttää..
Jarruissa kaikki uutta paitsi abs hytikka yksikkö ja satulat (huollettu).
Huomiona että autoon on jälkikäteenn lisätty abs. Voiko olla jokin putkityksista väärin päin? Ja tätä ennen yli sadat jarrut tehnyt eikä moista ole vastaan tullu.
Nesteenä ferodo.
Alkukesästä jarruja ilmas ja sen koommin ei aika ja mielebkiinto ole riittäny..jospa tässä lähiaikoina asiaa ratkoisi jos ei vastausta löydy.
Last edited by magilainen; 07-08-2014, 10:48.
Reason: fix
Bmw e91 330xd -06 msport
Bmw e30 316 -88 m20t 2D Sedan
Bmw e30 318i -93 Cabriolet design edition
Sport Getrag on yhdellä kumityynyllä alunperin kiinni? Ne kaks laatikon korvakkoa tai haarukkaa jotka on puolivälissä laatikkoa, on tyhjinä E30:n tapauksessa?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Sport Getrag on yhdellä kumityynyllä alunperin kiinni? Ne kaks laatikon korvakkoa tai haarukkaa jotka on puolivälissä laatikkoa, on tyhjinä E30:n tapauksessa?
Kahdella on, ainakin kolmosessa. Kolmosen laatikon tuki on alumiininen.
Jos aattelee että vanhaan tankkiin menis puhallushiekkaa, hiontatarpeita, happoo, peltiliimaa, kaks kierrosta 2K maalia, ni on seki rahaa. Ja lopputulos on wanha elvytetty paska. Uus tonkka on sen 180e?
Muistakaa että se tankin yhdysputki on aika arvokas. Noin 90e. Maverick teki ihan fiksun patentin, joten jos teillä siellä pikitien päässä on saatavilla sopivia hydrauliikkaliittimiä niin niillä saa kyllä kasattua.
Muistakaa että se tankin yhdysputki on aika arvokas. Noin 90e. Maverick teki ihan fiksun patentin, joten jos teillä siellä pikitien päässä on saatavilla sopivia hydrauliikkaliittimiä niin niillä saa kyllä kasattua.
Joo tuntuu aika hullulta sen putken pätkän hinta kun sen voi ite vääntää ja tyssätä kuparista ja uudet liittimet ei montaa euroa maksa ja vanhojakin voi varmaan käyttää.
Kahdella on, ainakin kolmosessa. Kolmosen laatikon tuki on alumiininen.
OK. Tossa mun kun ei ole kuin yksi haarukka tai tommonen kiinnityskumin paikka lootan takapäässä. Sit laatikon kyljissä on molemmin puolin vastaavat.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment