Mistä löytäisi e30 -90 318i malliin virtalukon? Saako marmorilta tilattua vielä virtalukkoa alkuperäisellä avaimella?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ardi00 View PostMistä löytäisi e30 -90 318i malliin virtalukon? Saako marmorilta tilattua vielä virtalukkoa alkuperäisellä avaimella?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Jyrkempää nokkaa
Ajattelin näin pikaisesti kysäistä kun olen hommaamassa bemukkaan jyrkempää nokkaa niin onko 300 asteinen nokka liikaa vakio m20b25 koneelle? :think kuulemma keinuvivut kannattaa vaihtaa jykevämpään tekoon ja entä kannentiiviste? kansi on juuri oikaistu. Toivon nopeaa neuvoa koska tarvitsen auton asap takaisin ajoon
Comment
-
-
Riippuu tietysti vähän onko sulla matala vai korkea puristeinen m20?. Keinut kestää kyllä jos rajoitin alle 7000rpm. Vakio pahvi on varmasti vapariin riittävä. Päästöt karkaa taivaisiin tuolla nokalla että tuo leimaaminen saattaa koitua ongelmaksi. Hiukan parempaa venttiilin joustahan tuo nokka jo vähän vaatisi ja nostosta riippuen ehkä pientä hieno säätöä venakoloille.Mahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Pitäis saada avo pikkuhiljaa pohjaväriin mutta etulokarit puuttuu. Tietääkö kukaan mistä saisi avon lokasuojia vähän halvemmalla kuin marmori tai Shmiedmann. Omista loksuista alapäät huonossa kunnossa, joten ei saa umpikorisen lokareistakaan tehtyä.e30 325i cabrio
Ex. f11 530d, e91 325d LCI, e39 525ia, e39 540iat, e39 528i, e32 735ia, e30 325i
Comment
-
-
Noniin Bmw 316 -88 tuotu kotiin ja auto oli yllättävän mukava ajettava ja koneessa tuntuu olevan potkua ihan kivasti, joten tyytyväinen olen perintö leluun Tarkoitus on laittaa talven aikana auto paloiksi ja koittaa saada siitä jonkinmoinen harrastus auto.
Muutama kysymys tässä askarruttaa, kun ei ihan ongelmitta tuokaan hakureissu mennyt.
Eli, lämpömittari menee välillä punaselle ja välillä palautuu keskelle:think Onko joku kosteus häikkä anturissa?
Öljynpaine valo vilkuttelee tyhjäkäynnillä? Lieneekö tuokin kosteudesta johtuva?
Moottorissa näytti olevan joku vikakoodi pistoke joten saako siitä jotain tietoja irti?
Autolla oli ajettu viimeksi heinäkuun alussa ja käyntiin se ei lähtenyt startilla, vaikka sahattiin yli puoli tuntia kaataen bensaa vielä kaasariin, mutta ei vain luvannutkaan joten sitten vetämällä lopuksi lähti käyntiin? Autohan on seisonut ulkona parkkipaikalla joten onko tuolla vielä vaikutusta käyntiin lähtemisessä?
Sitten, kun tuohon on joskus vaihdettu kone ja näkyy olevan vanhan katsastustodistuksen mukaan 1.8-kaasari joten mikä tuon moottorin tyyppi kirjainyhdistelmä on? Auton paperit on vielä eno-miehellä eikä niistäkään ole juuri nyt apua!
Kiitos etukäteenLast edited by janke; 04-10-2014, 00:01.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Kumminpäin se imusarjasta 1 pytyn kohdin lähtevä alipainekello/takaiskuventtiili mikä nyt onkaan niin kuuluu tulla? Nuoli imusarjaan päin vai poispäin?
Toinen kysymys että missäs näissä sijaitsee pensamittarin anturi? Valo vain palaa pensamittarissa ja itse mittari makaa nollilla. Tankkaamalla sai valon kuitenkin sammumaan.Nyt:
-Bmw e46 320ci -00
Ex:
-Bmw e36 328 -95
-Bmw e30 316 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostNoniin Bmw 316 -88 tuotu kotiin ja auto oli yllättävän mukava ajettava ja koneessa tuntuu olevan potkua ihan kivasti, joten tyytyväinen olen perintö leluun Tarkoitus on laittaa talven aikana auto paloiksi ja koittaa saada siitä jonkinmoinen harrastus auto.
Muutama kysymys tässä askarruttaa, kun ei ihan ongelmitta tuokaan hakureissu mennyt.
Eli, lämpömittari menee välillä punaselle ja välillä palautuu keskelle:think Onko joku kosteus häikkä anturissa?
Öljynpaine valo vilkuttelee tyhjäkäynnillä? Lieneekö tuokin kosteudesta johtuva?
Moottorissa näytti olevan joku vikakoodi pistoke joten saako siitä jotain tietoja irti?
Autolla oli ajettu viimeksi heinäkuun alussa ja käyntiin se ei lähtenyt startilla, vaikka sahattiin yli puoli tuntia kaataen bensaa vielä kaasariin, mutta ei vain luvannutkaan joten sitten vetämällä lopuksi lähti käyntiin? Autohan on seisonut ulkona parkkipaikalla joten onko tuolla vielä vaikutusta käyntiin lähtemisessä?
Sitten, kun tuohon on joskus vaihdettu kone ja näkyy olevan vanhan katsastustodistuksen mukaan 1.8-kaasari joten mikä tuon moottorin tyyppi kirjainyhdistelmä on? Auton paperit on vielä eno-miehellä eikä niistäkään ole juuri nyt apua!
Kiitos etukäteen
Vaihda öljynpaineanturi, niissä on ollut vikoja. Jos valo silti vilkkuuniin mitttaa öljunpaine.
Lämpömittarin sekoilu luultavasti johtuu mittarin sisältä, puhdista lämpömittarin kontaktit mittarin takaa ja kiristä mittarin mutteri aika tiukalle.
Auton alkuperäinen Pierburg kaasutin on monimutkainen laite ja vanhana vikaherkkä ja tietotaitoa sen korjaamiseen löytyy harvalta. Monet vaihtavatkin korvauskaasuttimen. Jos uutta korvauskaasutinta vielä saa lienee sen hinta useita satoja euroja.
Tervetuloa omistajaksi, e30 on riemu rajaton, ajamisen ilon lisäksi tarjolla on henkistä kasvua ja teknisten taitojen kehittämistä. :-)Olli.
Comment
-
-
E30 Lukko
Mikä ongelmana kun kolmekympin lukko ei aukea avaimesta kunnolla. Nostintappi nousee sisäpuolelta, mutta jää parista millistä kiinni. Lukko uusittu uuteen. Ei ole keskuslukitusta. Menee lukkoon avaimesta mutta kun kääntää aukipäin asentoon ei ovi aukea. pitäisikö ovea säätää tai lukon vastakappaletta?
Edit: Ongelma ratkaistu.Last edited by laurimikola; 05-10-2014, 19:50.E30 M50B25 Alpinweiss - Mtech 1
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=278300
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostMoottori on m10b18.
Vaihda öljynpaineanturi, niissä on ollut vikoja. Jos valo silti vilkkuuniin mitttaa öljunpaine.
Lämpömittarin sekoilu luultavasti johtuu mittarin sisältä, puhdista lämpömittarin kontaktit mittarin takaa ja kiristä mittarin mutteri aika tiukalle.
Auton alkuperäinen Pierburg kaasutin on monimutkainen laite ja vanhana vikaherkkä ja tietotaitoa sen korjaamiseen löytyy harvalta. Monet vaihtavatkin korvauskaasuttimen. Jos uutta korvauskaasutinta vielä saa lienee sen hinta useita satoja euroja.
Tervetuloa omistajaksi, e30 on riemu rajaton, ajamisen ilon lisäksi tarjolla on henkistä kasvua ja teknisten taitojen kehittämistä. :-)Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by laurimikola View PostMikä ongelmana kun kolmekympin lukko ei aukea avaimesta kunnolla. Nostintappi nousee sisäpuolelta, mutta jää parista millistä kiinni. Lukko uusittu uuteen. Ei ole keskuslukitusta. Menee lukkoon avaimesta mutta kun kääntää aukipäin asentoon ei ovi aukea. pitäisikö ovea säätää tai lukon vastakappaletta?
Edit: Ongelma ratkaistu.BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
En tiedä mahtaako kysymykseni tänne kuulua, mutta enpä pikaisella haulla ainakaan mitään threadia löytänyt mihin oisin tän laittanut, niin tässä nyt olis semmonen kysymys, et jos vaihtaa m40b18 koneen ->m10b18, niin joutuukos siinä modaileen sähköjä, ja jos joutuu niin kuinka paljon mahtaisi joutua muokkaan. Ja mahtaako kellään olla siitä jonkun näköistä kytkentakaaviota olla olemassa? Kun tosiaan tuossa mun bajerilaisessa sattuu tuo m40b18 olemaan, ja olis tuolla tallissa kanssa hieman piristetty, ja soiva m10b18 ja kun tuo sattuu ketjulla oleen ni ois vähä luotettavampi kone kumminkin...
Comment
-
Comment