Hävettää kun laitoin vahingossa E21-topikkiin, mutta jos joku ei sitä seuraa, niin pikainen kyssäri tähän väliin tännekin. Sanokaas onko toi paksu kangaspäällysteinen letku jokin ylivuotosäiliön letku, vaiko siirtoletku tms? En saanut ihan tarkkaa kuvaa tuolta räjäytyskuvista. Rupesi vuotamaan bensaa kun tankkasin täyteen. Auto on siis -91 320i Cabrio.
Vastasin jo sinne
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Kiitän! Mutta oletko varma? Mitä noi kaksi ohkaisempaa on? Tuntuisi että ne on siirtoputkia puolelta toiselle. Pumpulta tulee tankista yksi putki, sen tarkoituksen ymmärrän, mutta noi muut on epäselviä.
Omassani oli ollut samaa vikaa niin edellisen omistajan kuolinpesä oli vienyt Laakkoselle jossa oli vaihdettu uudet suuttimet, reilun tonnin oli näköjään maksanut.
Onkos kokemuksia tarvikepakoputkista? Sen verran pörisee että uudelle olisi tarvetta, tutun kautta saisin Walkeria edullisesti. Onko kyseisestä merkistä kokemuksia tai muita ehdotuksia? Museorekisteröinti siintää haaveissa joten alkuperäistyyppinen saisi olla.
Onkos kokemuksia tarvikepakoputkista? Sen verran pörisee että uudelle olisi tarvetta, tutun kautta saisin Walkeria edullisesti. Onko kyseisestä merkistä kokemuksia tai muita ehdotuksia? Museorekisteröinti siintää haaveissa joten alkuperäistyyppinen saisi olla.
En ainakaa omassa ole huomannu mitään eroa verrattuna alkuperäiseen.
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Mitä on tuo tehtaalla pohjalevyn suojaksi ruiskutettu paksu "massa" :think
Saako vastaavaa tavaraa mistään?
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Mielessä/harkinnassa hommata e30 vm89, joka on alunperin m40 koneella ja ei vähäpäästöinen (ainakin myyjän mukaan sekä varusteluettelon mukaan without catalytic converter) Niin onko mahdollista laittaa esim. m10 turbo (eli penkkilappu alle 115hp) tekniikka kyseiseen autoon ilman, että vaatii abs jarruja? Toki alusta ihan turvallisuuden takia päivittys levyjarrulliseen ja isotolppaiseen, mutta helpottaisi huomattavasti, jos ei tarvitse absien kanssa pelleillä:think Ja tämä mietinnässä ihan ajatuksen tasolla, jos nyt koppa sattuu olemaan hyväkuntoinen (ostamisen arvoinen)..
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Tein kansiremontin ~2tkm sitten. Koneena m20b25. Vanhat kansipultit olivat juurikin näitä 17mm kannalla olevia ja uudet torx-pultteja. En nyt satavarmana muista mistään prikoista mutta en tietenkää ees ajatellu laittavani vanhoja prikkoja uusille pulteille. Eli kysymys, kuinka pahan virheen oon tehny jos ja kun en laittanu mitään prikkoja uusien pulttien alle?
Tein kansiremontin ~2tkm sitten. Koneena m20b25. Vanhat kansipultit olivat juurikin näitä 17mm kannalla olevia ja uudet torx-pultteja. En nyt satavarmana muista mistään prikoista mutta en tietenkää ees ajatellu laittavani vanhoja prikkoja uusille pulteille. Eli kysymys, kuinka pahan virheen oon tehny jos ja kun en laittanu mitään prikkoja uusien pulttien alle?
Voi olla ettei ole kaikki kiristyny samaan tiukkuuteen tai sitten jos pääsee pohjaamaan kun onhan se prikka useemman millin paksu.. ei siinä nyt kuitenkaan mitään konevikaa pitäis tulla tommosen takia. Mut voithan sä laittaa sinne ne prikat. Löysäät pultteja vähän ja yks kerrallaan vaihdat prikan sinne. Lopuks kiristät.
Mielessä/harkinnassa hommata e30 vm89, joka on alunperin m40 koneella ja ei vähäpäästöinen (ainakin myyjän mukaan sekä varusteluettelon mukaan without catalytic converter) Niin onko mahdollista laittaa esim. m10 turbo (eli penkkilappu alle 115hp) tekniikka kyseiseen autoon ilman, että vaatii abs jarruja? Toki alusta ihan turvallisuuden takia päivittys levyjarrulliseen ja isotolppaiseen, mutta helpottaisi huomattavasti, jos ei tarvitse absien kanssa pelleillä:think Ja tämä mietinnässä ihan ajatuksen tasolla, jos nyt koppa sattuu olemaan hyväkuntoinen (ostamisen arvoinen)..
Voihan sitä verrata 318is (136hv) tai 323i (150hv) eikä vaadi abs.
Comment