Tuollainen 😎
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E21 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Jep, löytyikin varaston perältä rengaspussi jossa oli velourmatot ja takakontin matto
Mutta, lisää kysymyksiä. Olisiko täällä tietoa tarkasta "i":n sijoituspaikasta numeroiden perässä? Vai vedetäänkö kiinni tuntumalla?
Edit. 14mm tarkka etäisyys
Entäs mistäs nuo kangasuikaleet on peräisin? Rattipylvään sisältä? :thinkLast edited by FinCode; 06-08-2017, 01:01.E21, E30, E36, E84
½ R89/146, G20
Comment
-
-
Originally posted by FinCode View PostKaasuvaijeri katkesi konetilan puolelta. Onko uusi vaijeri nyt kuvan osa 10 vai mistä tuolta se löytyy?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...68#35411121007
Ellei uutta löydy, mulla saattaa olla varastossa useampikin hyvä käytetty.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostOnhan se, mutta esim. Leebmannin sivut näyttävät, ettei enää saisi:think : https://www.leebmann24.de/bmw-ersatz...=35&bt=35_0068
Ellei uutta löydy, mulla saattaa olla varastossa useampikin hyvä käytetty
Comment
-
-
Sitä minäkin että tuo sen on pakko olla. Käydä kysymässä ensin Laakkosilta hintaa ja saatavuutta ja jos on tolkuttoman hintainen niin laittaa tilausta Pielmeierille kun muutakin kampetta tarvis tilata. Seiskoon nyt sitten pihassa, viikonhan tuolla kerkesi ajellakin.E21, E30, E36, E84
½ R89/146, G20
Comment
-
-
Jatkoa edelliseen. Auto saatu käynnistymään muttei käy kun muutaman sekunnin, eli ilmeisesti sentään kylmäkäynnistys suutin toimii.B.pumpun rele toimii ja suuttimille tulee virtaa mutteivat aukea. Kaikki neuvot otetaan vastaan, jos jollain lojuu nurkissa ylimääränen sytkä moduli ja 0 280 000 318 boxi nii voi tarjota privalla.E21 315 m10b18
E30 316 m20b28 tic projekti
Ln110 2lt2
Indy 600
Exc 525
Comment
-
-
Kun mittaa suuttimen liittimeltä startatessa yleismittarin pitäisi näyttää jotain. Boksihan tyrkkää pulssia mistä mittarin pitäisi näyttää jonkinlaista keskiarvojännitettä.
Suuttimen naksumista voi yrittää kuunnellakin vaikka pitkää meisseliä stetoskooppina käyttäen.Last edited by racing02; 18-08-2017, 07:59.
Comment
-
Comment