Noi piuhat oli ainakin ihan kondiksessa eikä mitään normaalista poikkeavaa näkyny.. Hytissä kyl tulee sellanen sähkön haju kun se sulake menee et en sit tiiä
E. Nyt ei sit toimi se piippaus ääni mikä kuuluu kun auton sammuttaa ja sen sulake on ehjä.. Samoten mittariston/pakkivalon ottaiskoha noi kaks jotenki yhteen et toine aina pimahtaa?
Oliko varmasti sulake 10? Eikös sulake nro. 12 myös mittarin sulake, ja rammarin. Oli omassa autossa joku tehnyt hauskoja kytkentöjä soittimeen/vahvistimeen ja siellä oli vika kun sulake paloi. Joskus heti ja joskus kesti jonkun aikaa. Heitin supparin vittuu..
Noi piuhat oli ainakin ihan kondiksessa eikä mitään normaalista poikkeavaa näkyny.. Hytissä kyl tulee sellanen sähkön haju kun se sulake menee et en sit tiiä
E. Nyt ei sit toimi se piippaus ääni mikä kuuluu kun auton sammuttaa ja sen sulake on ehjä.. Samoten mittariston/pakkivalon ottaiskoha noi kaks jotenki yhteen et toine aina pimahtaa?
Käy vielä varalta läpi taka valojen johdot. Siellä on monesti kaikkia virityksiä esim. Vetokoukun kytkemisestä. Rosvoliittimiä.
Peruutusvalon kytkimen johto ottaa maihin vaihdekepin juuresta. Todennäköisesti johdon kuori hankautunut puhki ja toisinaan kun peruutusvaihde kytketään päälle, johto osuu koripeltiin ja sulake posahtaa. Kepin suojapussukka ylös, läpivientikumin kohdilta tarkistamaan johdon suojakuori ja mahdollisen vian korjaus. Ai miksikö näin? Peruutusvalot ja mittaristo on saman sulakkeen takana.
Noi piuhat oli ainakin ihan kondiksessa eikä mitään normaalista poikkeavaa näkyny.. Hytissä kyl tulee sellanen sähkön haju kun se sulake menee et en sit tiiä
E. Nyt ei sit toimi se piippaus ääni mikä kuuluu kun auton sammuttaa ja sen sulake on ehjä.. Samoten mittariston/pakkivalon ottaiskoha noi kaks jotenki yhteen et toine aina pimahtaa?
Puskuriin ja puskuriin... Etuhiekkapeltiin ne sumarit tulee
Umpiot on samat pre-faceliftissä kautta linjan, pohjat vaihtuu 8 -> 9/85 eli samalla kuin hiekkapeltikin. Faceliftissä ei ole sitten ko. osissa mitään samaa vs. pre.
Puskuriin ja puskuriin... Etuhiekkapeltiin ne sumarit tulee
Umpiot on samat pre-faceliftissä kautta linjan, pohjat vaihtuu 8 -> 9/85 eli samalla kuin hiekkapeltikin. Faceliftissä ei ole sitten ko. osissa mitään samaa vs. pre.
^ Ota silmä käteen, pre-fl sumarit on ihan erinäköiset.
Noi linkkaamasi on faceliftiin eli sopii autoosi.
Muuten, E30 ei ole olemassa coupena.
Kiitoksia kumma kun kaikki on saman näkösiä ja kaikki myyjät sanoo ettei käy 316 tai metalli puskuriin ja sori etten tiiä pre- ja faceliftin eroja kun nyt vasta alkanu näitä bemareita rusnailee
Ja en voi mitään että myyjä listaa erikseen coupen ja sedanin sama myös realoemissa.
E. Huomaatko myyjän kuvien liittimis jotain eroa orkkiksiin kun yks on antanu negatiivistä palautetta vääristä liittimistä
Ei anna kaikkiin samaa koodia, eikä kuvaa, jos osaa katsoa. Kuva on vain viitteellinen, eikä sitä kuvaa pidä tuijottaa. Osanumero on määräävä tekijä. Lisäksi sumuvalot ei eroa moottorikoon mukaan, vaan vuosimalli on ratkaiseva tekijä. Vanhemmat 1983-85 omansa. 86-87 omansa ja 88 + uudemmat omansa. Sun auto kuuluu viimeiseen kategoriaan ja osanumerot näille löytyy tuosta: http://www.leebmann24.de/bmw-ersatzt...ikid=8356&vin=
Kiitoksia linkistä mutta kun esimerkiksi kattoo tämän myyjän sumareita http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBa...=1436443080881 niin myyjä listaa sinne mm. 318i:stä vm 85 coupen ja sedanin ja myös vm 91 coupen ja sedanin. Tiiä sitten mikä istuu mihinkä mut eikö muka 85 318i oo sama puskuri ja sumarit kun 316i vm 89
Mikäs ero on 316i sumareilla verrattuna 318i, 320i ja 325 sumareihin? Kun selailee ebay niin jokasessa lukee että sopii vain muovipuskureihin, ei metalliseen ja ei sovi 316i mutta noi kaikki muut löytyy sieltä? Realoem.com katottuna kaikkiin kyseisiin malleihin antaa saman sumari räjäytyskuvan ja koodin yms.
Ei anna kaikkiin samaa koodia, eikä kuvaa, jos osaa katsoa. Kuva on vain viitteellinen, eikä sitä kuvaa pidä tuijottaa. Osanumero on määräävä tekijä. Lisäksi sumuvalot ei eroa moottorikoon mukaan, vaan vuosimalli on ratkaiseva tekijä. Vanhemmat 1983-85 omansa. 86-87 omansa ja 88 + uudemmat omansa. Sun auto kuuluu viimeiseen kategoriaan ja osanumerot näille löytyy tuosta: http://www.leebmann24.de/bmw-ersatzt...ikid=8356&vin=
Mikäs ero on 316i sumareilla verrattuna 318i, 320i ja 325 sumareihin? Kun selailee ebay niin jokasessa lukee että sopii vain muovipuskureihin, ei metalliseen ja ei sovi 316i mutta noi kaikki muut löytyy sieltä? Realoem.com katottuna kaikkiin kyseisiin malleihin antaa saman sumari räjäytyskuvan ja koodin yms.
Tänään säädettiin vähän kaasaria mittarin avulla (Weber korvauskaasari). Huomattiin että tyhjäkäynnin seosruuvin kääntämäisellä ei ole mitään vaikutusta mihinkään. Mistä lähteä etsimään syytä tähän?
Käytitkö seosruuvia kokonaan irti? Se voi olla poikki jos se on joskus ruuvattu niin tiukalle että se on sit aukaistaessa katkennu.
Kun tuossa ajellessa tulee välillä ikävä uusien autojen vilkkutoimintoa että viiksen nostolla vilkuttaa sen kolme kertaa suuntaan, olisikohan tämä helposti rakennettavissa E30:een? Pelkällä releen vaihdolla? Onko esim. E36:ssa tätä ominaisuutta?
Kun tuossa ajellessa tulee välillä ikävä uusien autojen vilkkutoimintoa että viiksen nostolla vilkuttaa sen kolme kertaa suuntaan, olisikohan tämä helposti rakennettavissa E30:een? Pelkällä releen vaihdolla? Onko esim. E36:ssa tätä ominaisuutta?
Tänään säädettiin vähän kaasaria mittarin avulla (Weber korvauskaasari). Huomattiin että tyhjäkäynnin seosruuvin kääntämäisellä ei ole mitään vaikutusta mihinkään. Mistä lähteä etsimään syytä tähän?
Leave a comment: