Kuuluuko noi E30:n joustintuet täyttää öljyllä kun asentaa iskarin?
Mä nyt täytin ne. Eipähän ruostu mikään ja lämpö kulkeutuu pampusta ulkokuoreen.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Kuuluuko noi E30:n joustintuet täyttää öljyllä kun asentaa iskarin?
Mä nyt täytin ne. Eipähän ruostu mikään ja lämpö kulkeutuu pampusta ulkokuoreen.
Niin, ehkä täyttäminen on hieman väärä sana, koska eihän niitä "täyteen" laiteta Toki niihin kuuluu ja kannattaa laittaa loraus ~0,5dl. Öljy ei ole huono, mutta raaka glykoli on vielä parempaa. Estää myös ruostumisen ja johtaa lämpöä ulos vielä paremmin Lisäksi, kun sinne putkeen lämpenemisen yhteydessä kondensoituu tai muuten pääsee vettä, niin vesi ja öljy yhdessä pikkuhiljaa saostuvat semmoseksi liisteriksi ja lämmönjohtamiskyky alenee merkittävästi, mutta glykoli sekoitettuna veteen ei menetä ominaisuuksiaan, eikä myöskään talvipakkasella jäädy niin herkästi, kuin öljy/vesi-seos.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
pitäisikö m21d24->m51d25 swapissa tehdä mitä muutoskatsastukseen löytyy kuitenkin iso tolpat, abs ja levyt takana vm 91 touring e30. pitääkö käydä penkissä mittaamassa ? :think
Niin, ehkä täyttäminen on hieman väärä sana, koska eihän niitä "täyteen" laiteta Toki niihin kuuluu ja kannattaa laittaa loraus ~0,5dl. Öljy ei ole huono, mutta raaka glykoli on vielä parempaa. Estää myös ruostumisen ja johtaa lämpöä ulos vielä paremmin Lisäksi, kun sinne putkeen lämpenemisen yhteydessä kondensoituu tai muuten pääsee vettä, niin vesi ja öljy yhdessä pikkuhiljaa saostuvat semmoseksi liisteriksi ja lämmönjohtamiskyky alenee merkittävästi, mutta glykoli sekoitettuna veteen ei menetä ominaisuuksiaan, eikä myöskään talvipakkasella jäädy niin herkästi, kuin öljy/vesi-seos.
Kyllä mä niin paljon tursasin että tuli yli. Laitoin iskariöljyä. Saa katsuri sitte tuomita pamput että vaihtoon ku selvästi vuotavat. Samalla ku hakkaa kuonahakulla pohjasta ratsupaikat irti.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Kyllä mä niin paljon tursasin että tuli yli. Laitoin iskariöljyä. Saa katsuri sitte tuomita pamput että vaihtoon ku selvästi vuotavat. Samalla ku hakkaa kuonahakulla pohjasta ratsupaikat irti.
Jos sun iskarit on ns. Käännetyt niin liika öljy kun menee iskarin alapäästä sen sisään , alkaa liikerata lyhenemään.
Jos sun iskarit on ns. Käännetyt niin liika öljy kun menee iskarin alapäästä sen sisään , alkaa liikerata lyhenemään.
Ei kyllä mä ihan rahalla ostin ne
Normi Konit.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Huutomerkki valo syttyy/välähtelee välillä mittaristossa. Välillä voi ajella ilman syttymistä mut sit taas ihan randomilla syttyy ja yleensä pysyy niin kauan kun sammuttaa. Startti ainakin välillä temppuillut että taitaa olla jotain sähköihin liittyvää?
Huutomerkki valo syttyy/välähtelee välillä mittaristossa. Välillä voi ajella ilman syttymistä mut sit taas ihan randomilla syttyy ja yleensä pysyy niin kauan kun sammuttaa. Startti ainakin välillä temppuillut että taitaa olla jotain sähköihin liittyvää?
Jarrunesteen taso vissiin on jo katsottu?
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Mun e30:stä loppu akku ja keskuslukko veti ittensä "kiinni", eikä nyt aukea kontti eikä tankinluukku ollenkaan. Onko olemassa joku johto mihin suoraa virtaa antamalla saisin keskuslukon auki?
ota esim tankinluukun moottorin liitin irti ja syötä 12v liittimen pinneihin. Jos ei toimi kokeile kääntää napaisuutta.
Jos kaikki on kunnossa niin moottorinpuoleiseen liittimeen kun laitat virrat niin aukeaa. Toiseen puoleen niin aukeaa kaikki muut lukot.
Edit: ja on siis sama minkä luukun moottorin piuhoihin temput teet.
E30 m40 koneellisessa tulpan kärjet mustia (ei öljyisiä) elikkäs seos vissiin rikkaalla ? Mistä voisi johtua vai olisiko mahdollisesti puolasta kiinni ?
Pitäisi lukollinen perä hommata 325:seen, mitkä perät sinne siis nyt sopisi? Ei hirveästi näytä olevan noita e30 periä myynnissä..
Hankit lukon siihen olemassaolevaan perääsi.
Teettää vähän työtä ja vaatii huolellisuutta mutta ei oo mitään ydinfysiikkaa.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment