M40b18 koneessa satunnaisia käyntihäiriöitä.Kiihdytyksessä välillä täyskaasulla röpöttää ja välillä ei ja muutenkin satunnaisesti pätkii ajaessa.Ei tee tätä aina vaan vähän kuun asennosta riippuen.Heittää myös kierrokset todella alas kun on pysähtymässä valoihin ja painaa kytkimen pohjaan.Nokka sun muut hilut vaihdeettu kesällä, tulpat ja tulpanpiuhat myös ja kokeiltu nyt kahdella puolalla (kummastakaan ei toimintatakuuta) joten löytyskö joltain ideoita mistä seuraavaksi metsästämään ongelmaa ? Voisko mahdollisesti olla kampiakselin asentotunnistin joka jotenkin heittää väärää tietoa satunnaisesti vai onko edes mahdollista tuommonen?
Nostellaas vähän jos jollain ideoita.Ei enää sammahtele paitsi ehkä kerran viikkoon kun yhden bensaletkun uusin ja katselin imusarjan letkuja muutenkin mutta tuo röpöttäminen vieläkin vaivaa.Semmonen vielä että aina kun alkaa röpeltää/pätkimään kulutusmittari hyppää kattoon mikäli siihen ylipäätään on luottamista.
Bensapumppu vaihdettu vanhan omistajan toimesta, tiivisteet vaihdettu kesällä, maf - imusarja haitariletkussa on käytön jälkeä mutta ei mafia edeltävässä letkussa. Letkut ainakin imusarjan alta kunnossa mistäkä muualta kannattaisi katsoa ?
Bensapumppu vaihdettu vanhan omistajan toimesta, tiivisteet vaihdettu kesällä, maf - imusarja haitariletkussa on käytön jälkeä mutta ei mafia edeltävässä letkussa. Letkut ainakin imusarjan alta kunnossa mistäkä muualta kannattaisi katsoa ?
Onko e30 m3 (ei evo3) pyöränkaaret samalla korkeudella kun kansanmallisessa prefaceliftissä? Kukaan koskaan mittaillut / ottanut selvää? Kuinka paljon evo3 pyörän kaaret poikkeaa evo1 ja evo2 malleista?
Kuinka paljon evo3 pyörän kaaret poikkeaa evo1 ja evo2 malleista?
Takakaarissa ei mitään eroa. Etupyöränaukot Evo3:ssa lähes koko kaaren matkalta isommat. Keskeltä mitattuna kaaren alareuna on 20mm ylempänä, kuin muissa M3-malleissa. Kuvassa Evo3:n lokasuoja oikealla:
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
tuota kans itse mietin että olisko mahdollista että tolleen hajoais ? Pyörijä ja virranjakajan kansi vaihdettu myös, lambaa ei taida tossa mallissa edes olla.
tuota kans itse mietin että olisko mahdollista että tolleen hajoais ? Pyörijä ja virranjakajan kansi vaihdettu myös, lambaa ei taida tossa mallissa edes olla.
Miksei se voi mennä rikki. Sehän voi tehdä noita mainitsemiasi vikoja kun bensanpaineet eivät kertakaikkiaan riitä.
Varokerasiaan pitäs laittaa tyhjiin paikkoihin lisäsulakkeita. Mikä on liittimien varaosanumero jotka sinne rasian pohjaan kuuluu?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Varokerasiaan pitäs laittaa tyhjiin paikkoihin lisäsulakkeita. Mikä on liittimien varaosanumero jotka sinne rasian pohjaan kuuluu?
Ei mitään hajua mutta eiköstä sieltä rasiasta ny löydy jokunen vapaa paikka liittimillä. Ei kai sulla jää käyttöön kaikki härpäkkeet mitä autossa on ollu?
Comment