Auto on ulkokäyttöön tarkoitettu kulutushyödyke jolla on käyttöikänsä. Jos pistät vitriiniin sen ni säilyy mutta mitään iloa siitä ei tuu kelleen ikinä olemaan.
Jos ehdointahdoin haluu masentua, niin tunnissa kiskasee jo kylkilistat irti (varmasti mätää), irrottaa takasivupahvit ja voi todeta että onhan näissä takakaarissa käyty migin kanssa jo, ja näköjään kiireellä. Myöskin tuulilasin silpasee siinä ajassa pois ja totee että karmin takia sitä lasia ei tarviikkaan laittaa takas heti. Vaikka näytti hyvältä.
Mulla oli 3 kesää ajossa melko hyvä, käytännössä hitsaamaton orkkis 1984 316 mutta en mä sitäkään huvikseni korjaillut. Todistajat kertoo että sitä poljettiin vaan kuin varastettua vuokra-autoa. OK, taisin mä sen maalauttaa ja lukkoperittää mut..
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Ei auton huono kunto minua jaksa masentaa, mutta oman korimallinsa hyvin säilyneet edustajat (merkkiin ja malliin katsomatta) ilahduttavat aina Olisihan se toisaalta kiva kaivaa tästäkin E30 nuo ruosteet esiin, niin voisi hyvin mielin painaa talvisohjossa menemään. Ilahduttavan napakka laatikko ja ohjaus tuollaisessa alle pari satkua ajetussa vielä on, eikä M40 kuulosta noilla kilsoilla vielä erityisen pahalta säklättäjältä
Asiasta puheenollen, näin tänään M40 kannen jota oli "hiukka" plaanattu, vaihdettu beehive jouset ja retainerit ja hyvin jännän näköset keinut. Auto kuulemma oli kipittänyt kivasti menemään sillä kannella. Aloin sitte ajatella että olin hätäinen kun itekkin aikanaan tuomittin ko. koneen huonoksi viritysaihioksi.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Mitähän tollasella haljenneella E30 kojetaululla tekee vai tekeekö mitään? Paljon se nukkauttaminen nykyään maksaa ja onko siinä väliä onko halki oleva kojis? Heitänkö roskiin?
Tarjoaisin mahd halukkaalle tätä sixpäkkiä vastaan mutta täähän ei oo kauppatori.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Mitähän tollasella haljenneella E30 kojetaululla tekee vai tekeekö mitään? Paljon se nukkauttaminen nykyään maksaa ja onko siinä väliä onko halki oleva kojis? Heitänkö roskiin?
Tarjoaisin mahd halukkaalle tätä sixpäkkiä vastaan mutta täähän ei oo kauppatori.
Salosta löytyy kaveri joka nukkauttelee sivubisneksenä auton sisustan osia. Voin kysellä missä hinnoissa nuo pyörivät. Hyvää ja hienoa jälkeä tekee.
Mitähän tollasella haljenneella E30 kojetaululla tekee vai tekeekö mitään? Paljon se nukkauttaminen nykyään maksaa ja onko siinä väliä onko halki oleva kojis? Heitänkö roskiin?
Tarjoaisin mahd halukkaalle tätä sixpäkkiä vastaan mutta täähän ei oo kauppatori.
Tuosta hintoja kyselin joskus, ja muistaakseni johonkin 250-300e pintaan kojelauta ja keskikonsoli taakse asti E30piin. Täällähän on pyörinyt tuohon samaan hintaan noita nukkautettuja osia. Mä voin noukkia tuon sulta talteen kaljaa vastaan ens kerralla kun tuun käymään.
Jos olis oma niin laittaisin pikku virheet kuntoon ja sen jälkee vain kesä ajoa...
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Tuosta hintoja kyselin joskus, ja muistaakseni johonkin 250-300e pintaan kojelauta ja keskikonsoli taakse asti E30piin. Täällähän on pyörinyt tuohon samaan hintaan noita nukkautettuja osia. Mä voin noukkia tuon sulta talteen kaljaa vastaan ens kerralla kun tuun käymään.
Jos olis oma niin laittaisin pikku virheet kuntoon ja sen jälkee vain kesä ajoa...
Jos olis oma niin laittaisin pikku virheet kuntoon ja sen jälkee vain jumalattoman kovaa ajoa...FIXED!
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Onko kehyksen #2; radion reikään olemassakaan peitelevyä, vai pitääkö duunaa itte?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment