Ei vaihdu väri, paksu puna/kelt tulee sytyttimelle asti.
Joo löyty piuhat oli vedetty apparin lattialle... kyllä voisin manata entiset omistajat maan rakoon ei mennykkäää ku 2 päivää parin tuntia per päivä.. en ymmärrä ihmisiä
Mikäs se oli passeli nopeusmittarin anturi e30/e34 typ188 perään jossa e36 takakansi ja sakaralevyn sakaroita lyhennetty? E36 anturiko?
Joku väitti että e30 typ188 anturi kävis ja 168 ei mutta mutta bmwfans taas näyttää saman anturin kaikkiin e30 liekkö kuka sit väärässä, ja ainakaan 168:sta peräsin oleva anturi ei passannu.
Mikäs se oli passeli nopeusmittarin anturi e30/e34 typ188 perään jossa e36 takakansi ja sakaralevyn sakaroita lyhennetty? E36 anturiko?
Joku väitti että e30 typ188 anturi kävis ja 168 ei mutta mutta bmwfans taas näyttää saman anturin kaikkiin e30 liekkö kuka sit väärässä, ja ainakaan 168:sta peräsin oleva anturi ei passannu.
Siis haluatko widebody kit..No tässä muutama ehdokas https://www.facebook.com/DrtyE30/?ref=br_rsen tiedä onko yksittäis myyntiä vai tyyliin joukko osto, hinta taisi olla edellisessä joukko ostossa jotain 1000-1300€ luokkaa
Tuassiissa kysymys tossa e30 on nopeus mittarin anturi on lähteny ne metalli tapit irti onko mitään mahdollisuuksia korjata vai pitääkö ostaa suoraa uus ?
Milläs noita vakkari radioita saa irroiteltua? Yrittäny ruuvata 2mm kuusiokololla ilman menestystä. Jenkeistä voisi tilata työkalun kympillä mutta onko jotain helpompaa ratkaisua?
Milläs noita vakkari radioita saa irroiteltua? Yrittäny ruuvata 2mm kuusiokololla ilman menestystä. Jenkeistä voisi tilata työkalun kympillä mutta onko jotain helpompaa ratkaisua?
E30:n alkuperäiset radiot on pääsääntöisesti BMW-Bavaria (Blaupunkt) merkkisiä ja ne irtoaa perinteisillä irroitusraudoilla, joita on Suomessakin, eli ei tarvitse tilata Jenkeistä. Esim tässä: https://www.autoviihde.com/ct22uv01.html
Raudat tökätään reunoilla oleviin reikiin ja ne painavat lukitusklipsut auki. Sitten vaan soitin vedetään irti.
Tuassiissa kysymys tossa e30 on nopeus mittarin anturi on lähteny ne metalli tapit irti onko mitään mahdollisuuksia korjata vai pitääkö ostaa suoraa uus ?
Tuassiissa kysymys tossa e30 on nopeus mittarin anturi on lähteny ne metalli tapit irti onko mitään mahdollisuuksia korjata vai pitääkö ostaa suoraa uus ?
Ei sitä kannata yrittääkään korjata. Uusi uudemman mallinen (pyöreät pinnit) maksaa alle 40 eur. Vanhemman mallinen (abiko-pinnit) uutena noin tuplasti.
Jos tarvetta vanhemman malliselle niin multa saa edullisesti eilen käytöstä poistetun
Mistäs ix miehet ovat noita rt sisä ja ulkopäitä tilaillut? Tuntuu olevan aika hintavia ja olisi kiva tietää, että minkälaatuisia ollut?
Autodocilta otin koko raidetangot, ei tosin vielä paikallaan eikä siten kokemuksia. Saatavuus tarvikkeilla on todella huono, ei ollut toimittajavaihtoehtoja nyt kuin RuVille mitä en lähtökohtaisesti pidä kovin laadukkaana.. ajattelin kuitenkin kokeilla, kun hinta noin viidesosa alkuperäisestä.
Mistäs ix miehet ovat noita rt sisä ja ulkopäitä tilaillut? Tuntuu olevan aika hintavia ja olisi kiva tietää, että minkälaatuisia ollut?
ulkopäät sain 15€/kpl kl-varaosasta, voi olla kyllä niin kauheata tarvike kuraa, katotaan kun menee kiinni. Näyttäis että fixus:elta voisi saada noin 25€/kpl ulkopäät
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment