e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cricke
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 1976
    • espoo

    Eipä ne taho oikee käydä.Kokeillut en ole mutta silmämääräisesti kattoen en edes viittiny kokeilla.
    e36 325i korvakoit ite ainaki käytin ja itteläni m20:sen laatikko, ja eipä se nyt niin pahasti vinossa ole.e36 325i koneen kumityynyt mulla kans väärinpäin kylläkin.
    Kumityynyjen alle korokepaloilla sai koneen hyvään asentoon että mahtui ohjaustehostajan kanssa ja samalla sai sitten laatikon järkevämpään asentoon.ilman mitään korokepaloi oli muistaakseni laatikonkin asento erittäin vinkkelissä.
    Laatikon tukiraudalle en tehny yhtään mitään vaan laitoin toisen vakio kumipuslan ja toisen sentin korkeemman.Eipä noita oikeen enää taho muistaa kunnolla kun on jo koht pari vuotta tosta aikaa.mutta hyvin noilla ainakin mulla pelannut.
    E38 740ia -94
    E46 316 -00
    Volvo S60
    EX:E30 m50turbo Touring Mtech2 340hp 410nmo,5bar@
    E36328i cabrio, E30 316 -91, E30 323turbo,E30 m3, E46 330ia M-sport2, E30 M50B25 Touring -90, E30 335i Hartge, E30 320i, e36 316i, e34 525i, e30 M10b20turbo

    Comment

    • Tonton
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2006
      • 9101
      • Raisio

      tästä jollekkin vinkkejä jo on kiinnostunut sovittamaan s50 sarjat
      This is the place to keep everyone at R3VLimited updated on the new and different projects you're doing on your E30
      sigpic
      M-B Vito -22
      Transit Custom -18
      Yamaha vx ho cruiser -22
      Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
      [email protected]

      Comment

      • Pornis SP edition
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2002
        • 870
        • Kemi kity

        Originally posted by Tonton View Post
        ennen ja 25mm


        jos se m10 vauhtis on ohuempi kuin m20:n niin tuo laakerin 5mm ei pelkästään riitä
        Kyl net oli ihan saman paksuisia!
        We Race You Win?
        328 -85, Lynx RC 600 -07, Fiat Ducato JTD -02......
        Official Member of BTCF-SaunaTeam
        Official Member of Team RWD

        Comment

        • Tonton
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 9101
          • Raisio

          Originally posted by Pornis SP edition View Post
          Kyl net oli ihan saman paksuisia!
          jos itse kasaisin kytkimen uudelleen niin käyttömukavuuden takia laittaisin toiset 5mm lisää tavaraa.
          sigpic
          M-B Vito -22
          Transit Custom -18
          Yamaha vx ho cruiser -22
          Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
          [email protected]

          Comment

          • Bullitt
            BTCF Member
            • Jul 2002
            • 2786
            • Turku

            Originally posted by Tonton View Post
            tästä jollekkin vinkkejä jo on kiinnostunut sovittamaan s50 sarjat
            http://www.r3vlimited.com/board/show...=162982&page=2
            Noissa ohjeissahan on laitettu koko S50 tekniikka, eikä pelkkää pakosarjaa. Sen lisäksi sellainen pikkujuttu, että kuvien autossa on ohjauspyörä oikealla puolella, eli ohjausakselikin on samalla puolella, kuin pakosarja. Täällä meilläpäin ei taida sellaista ongelmaa noiden E30:n kanssa olla.


            Comment

            • Juzbe
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2004
              • 1066
              • Pori

              Oletteko käyttäneet noita bensahöyryjen kierrätys-systeemejä(evap) vai tulpanneet letkun?

              Comment

              • Rocla
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2002
                • 7692
                • Kajaani

                Originally posted by Juzbe View Post
                Oletteko käyttäneet noita bensahöyryjen kierrätys-systeemejä(evap) vai tulpanneet letkun?
                En nyt vastaa pelkästään m50 vaihdosta vaan yleisesti 80 luvun malleihin.

                Olen käyttänyt ja olen tulpannut, eli molemmat käy.

                Jos tulppaat, niin alkuperäinen tankin huohotus säilyy normaalina, evap venttiilin voi poistaa tai jättää tulpattuna paikoilleen.

                Jos autossa on on ko. järjestelmä valmiina niin samahan sitä on käyttää, mutta itselle ei oikein saavuta mitään hyötyä, jos johonkin -84 autoon sitä rupeaa jälkikäteen rakentamaan.
                Olli.

                Comment

                • Juzbe
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2004
                  • 1066
                  • Pori

                  m50 motti tulossa autoon jossa ollut ennen m20 kone(e34 -88),eli voi tulpata ihan huoletta.

                  Comment

                  • Make H.
                    BTCF Member
                    • Jul 2006
                    • 1278
                    • Kokkola

                    Ite käytin m50 e30 swapissä tuota alkuperästä 325 -88:sissa ollutta hiilikannua.

                    Comment

                    • Juzbe
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2004
                      • 1066
                      • Pori

                      Kysytään nyt vielä varmistukseksi että tarvitseeko tehdä mitään holkkivirityksiä kytkimen käpälään,jos käytetään m20 vauhtipyörää,kytkintä ja laatikkoa? Kaiken järjen mukaan ei pitäisi mutta kysytään nyt varmistus vielä.

                      Löytyykö keltään oikeen hyvää ja selkeää johtojen kytkemiskaaviota,itsellä niitä on muutamat mutta millä saatu kaikki toimimaan oikein nii kelpaisi,toki onhan jossakin sarjoissa eroja,sekä taitaa e34 olla m20 koneessakin öljyntasoanturin liitin kun muistaakseni e30 ei taas ole?

                      Comment

                      • afafaf
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2004
                        • 1145
                        • Tornio

                        Originally posted by Juzbe View Post
                        Kysytään nyt vielä varmistukseksi että tarvitseeko tehdä mitään holkkivirityksiä kytkimen käpälään,jos käytetään m20 vauhtipyörää,kytkintä ja laatikkoa? Kaiken järjen mukaan ei pitäisi mutta kysytään nyt varmistus vielä.

                        Löytyykö keltään oikeen hyvää ja selkeää johtojen kytkemiskaaviota,itsellä niitä on muutamat mutta millä saatu kaikki toimimaan oikein nii kelpaisi,toki onhan jossakin sarjoissa eroja,sekä taitaa e34 olla m20 koneessakin öljyntasoanturin liitin kun muistaakseni e30 ei taas ole?
                        mulla on m20b20 n.6.5kg vauhtis,ja sorvasin sinne messingistä korkeamman palikan haarukan toiseen päähän..

                        muuten normaali asetelma ja painelaakeri..

                        en tiä sitte tarviiko välttämättä tuota,on varmaan tehty ilmanki,mut tulipa kuiteski tehtyä..
                        Last edited by afafaf; 09-05-2012, 19:40.

                        Comment

                        • bmwcruiser
                          Bimmer Fanatic
                          • Jan 2004
                          • 412
                          • Lappeenranta

                          Juurikin samat hilut itselläni kuin edeltävässä tekstissä ja näyttäis siltä ettei kytkimen työsylinterin tappi edes yletä haarukkaan.

                          Onko tuo messinkitappi siis vaan asetettu kytkimen työysylinterin tapin päähän jatkoksi, jos oikein ymmärsin? Kuva on vähän epäselvä
                          Last edited by bmwcruiser; 11-04-2010, 14:29. Reason: senat sakasi
                          E30

                          Comment

                          • jr66
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2006
                            • 16552
                            • Asikkala

                            Originally posted by bmwcruiser View Post
                            Onko tuo messinkihaarukka siis vaan asetettu kytkimen työysylinterin tapin päähän jatkoksi, jos oikein ymmärsin? Kuva on vähän epäselvä
                            Kuvassa ei ole mitään epäselvää, tuo on haarukan toisessa päässä, korvaa osan no. 5: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...clutch/clutch/

                            Comment

                            • Make H.
                              BTCF Member
                              • Jul 2006
                              • 1278
                              • Kokkola

                              Originally posted by Juzbe View Post
                              Kysytään nyt vielä varmistukseksi että tarvitseeko tehdä mitään holkkivirityksiä kytkimen käpälään,jos käytetään m20 vauhtipyörää,kytkintä ja laatikkoa? Kaiken järjen mukaan ei pitäisi mutta kysytään nyt varmistus vielä.

                              Löytyykö keltään oikeen hyvää ja selkeää johtojen kytkemiskaaviota,itsellä niitä on muutamat mutta millä saatu kaikki toimimaan oikein nii kelpaisi,toki onhan jossakin sarjoissa eroja,sekä taitaa e34 olla m20 koneessakin öljyntasoanturin liitin kun muistaakseni e30 ei taas ole?
                              Kyllä ainakin -89 m20b25 e30 moottorinjohtosarjassa on tuo öljyntasoanturin liitin, pakkohan se on olla jos on checkpanel. Eihän se muuten tietäs millon sitä valoa sinne sytytellä.

                              Comment

                              • Rocla
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2002
                                • 7692
                                • Kajaani

                                Originally posted by Juzbe View Post
                                taitaa e34 olla m20 koneessakin öljyntasoanturin liitin kun muistaakseni e30 ei taas ole?
                                Päinvastoin.
                                Olli.

                                Comment

                                Working...
                                X