e34 m50b25 motti e30.seen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jmp2002
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 5728
    • Rovaniemi

    #256
    Originally posted by duuk View Post
    Hessun e30 turbo oli koriltaan 320 muutoskatsastettu 325:ksi ilman ABS jarruja ja oli facelift eli 09/87 :think
    Ja kun yritettiin muutoskatsastaa ahtimelle sitä, äijä kattos kirjasta niistä abs:stä, mutta ei sekään niitä sinne vaatinut..
    tais olla kyseinen auto aikanaan jo katsastettu 320i:stä 325i, join niuho katsastus voi määrätä myöhemmin abs-laiton.. tämmöisiä on viellä paljon liikenteessä.
    Originally posted by Kapanos View Post
    Korjaan auto on siis 1985.. eli ei taida tarvita siis.. pitää konttorilta vielä kysyä..

    Kyseinen auto on kaasari m10 padalla ja moottori joka olis tulossa on e34:Sesta joten pitäis ilmeisesti hommata ruiskulla olevan autn johtosarja?
    ei tartte 85 abs-jarruja... ja melkeen olisi helpompi jos vaihtaisi ruiskun johtosarjan..
    E30 325i Touring -89
    E30 325i touring -88 m50tbo
    G20 330e M-Sport -20

    Comment

    • Kapanos
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2006
      • 1394
      • Kirkkonummen Westend

      #257
      Tilasin juuri laakkoselta e36:sen koneen korvat, toinen puoli 30e~ ja toinen 70~


      Nää on ilmeisesti ne "oikeat"?

      Myös e28 M535 kumityynyt kummallekkin puolelle, mallia pyöreä. Ilmeisesti istuu nätimmin kuin se toinen "neliskulmainen"
      E30 M50tic -90
      E34 M5 -90
      E91 325d M-sport -07
      Ford F100 -53 LS edition

      Comment

      • jmp2002
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 5728
        • Rovaniemi

        #258
        Originally posted by Kapanos View Post
        Myös e28 M535 kumityynyt kummallekkin puolelle, mallia pyöreä. Ilmeisesti istuu nätimmin kuin se toinen "neliskulmainen"
        ja lisäksi korokepalaa väliin... muuten on heti ö-pohja solmussa...
        E30 325i Touring -89
        E30 325i touring -88 m50tbo
        G20 330e M-Sport -20

        Comment

        • Mörökölli
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 1735
          • Turku

          #259
          Originally posted by Kapanos View Post
          Tilasin juuri laakkoselta e36:sen koneen korvat, toinen puoli 30e~ ja toinen 70~


          Nää on ilmeisesti ne "oikeat"?

          Myös e28 M535 kumityynyt kummallekkin puolelle, mallia pyöreä. Ilmeisesti istuu nätimmin kuin se toinen "neliskulmainen"
          Ei kannata maksaa 70eur korvasta, toi 30eur on sentään kohtuuden rajoissa. Itse maksoin omista käytetyistä Jaloselta 30eur pari.
          www.nenifab.com

          Comment

          • Kapanos
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2006
            • 1394
            • Kirkkonummen Westend

            #260
            Originally posted by jmp2002 View Post
            ja lisäksi korokepalaa väliin... muuten on heti ö-pohja solmussa...
            Korokepalat itse tehty, vai saako niitä ihan valmiina jostain?
            E30 M50tic -90
            E34 M5 -90
            E91 325d M-sport -07
            Ford F100 -53 LS edition

            Comment

            • JusZsE
              Bimmer Rookie
              • Jul 2008
              • 134
              • Järvenpää

              #261
              tämä nyt ei ehkä ole aivan oikea paikka kysyä, mutta luulen että täältä tietoa saisi. Saako vielä jostai m20 vauhtipyörille startinkehää ja mitähän maksaa? Marmoritiskiltä ei tullu varmaa vastausta. :think Tai jos jollai sattuisi olemaan kaupan m20 vauhtipyörä hyvällä kehällä niin privaa vaan!
              Sähkö on sinistä ja sattuu!

              Comment

              • janikoo
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2007
                • 1262
                • Lahti

                #262
                nostetaanhan ylös..onko foorumilla kukaan toteuttanut e21 + m50? ei ainakana löytynyt haulla mitään :think
                BIGBROTHER kommentti team

                Comment

                • Mörökölli
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 1735
                  • Turku

                  #263
                  Ei ole itsellekään tullut vastaan suomessa, käsi ylös jos jollain tuollainen löytyy.

                  Onhan noita maailmalla, tuskin mitään vakavasti huomioitavaa on, mikä estäisi tuollaisen tekemään.. (Tekee sitten vaikka kaksilitraisen jos ei tehokertoimet riitä.)

                  Last edited by Mörökölli; 29-09-2009, 12:26.
                  www.nenifab.com

                  Comment

                  • janikoo
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2007
                    • 1262
                    • Lahti

                    #264
                    Originally posted by Mörökölli View Post
                    Ei ole itsellekään tullut vastaan suomessa, käsi ylös jos jollain tuollainen löytyy.

                    Onhan noita maailmalla, tuskin mitään vakavasti huomioitavaa on, mikä estäisi tuollaisen tekemään.. (Tekee sitten vaikka kaksilitraisen jos ei tehokertoimet riitä.)

                    jep maailmalla noita on , mutta suomessa ei taida olla kukaan vielä keksiny kokeilla :think , pitäshän tohon saada prosenttien puolesta ainakin m50b25 laitettua? :think
                    BIGBROTHER kommentti team

                    Comment

                    • FroZ
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2003
                      • 298
                      • jkl

                      #265
                      Originally posted by janikoo View Post
                      jep maailmalla noita on , mutta suomessa ei taida olla kukaan vielä keksiny kokeilla :think , pitäshän tohon saada prosenttien puolesta ainakin m50b25 laitettua? :think
                      M50b25 ei mene.. mutta m52b25 olisi siinä ja siinä.. tehorajaksi 323i:stä laskemalla tulee jotain 170 heposen kieppeille...

                      Comment

                      • janikoo
                        Bimmer Enthusiast
                        • Feb 2007
                        • 1262
                        • Lahti

                        #266
                        enneminhän siihen nyt tuon m50 saa kun m52? miks muka sais m52 ? en kyllä keksi mitään selitystä miks m52 sais ja m50 ei? :think
                        BIGBROTHER kommentti team

                        Comment

                        • jarzap
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2004
                          • 319
                          • Sodankylä/Pyhäsalmi

                          #267
                          Originally posted by janikoo View Post
                          enneminhän siihen nyt tuon m50 saa kun m52? miks muka sais m52 ? en kyllä keksi mitään selitystä miks m52 sais ja m50 ei? :think
                          M52:ssa vähemmän tehoja.:think
                          "Paska analyysi!"

                          Comment

                          • Bullitt
                            BTCF Member
                            • Jul 2002
                            • 2786
                            • Turku

                            #268
                            Originally posted by janikoo View Post
                            nostetaanhan ylös..onko foorumilla kukaan toteuttanut e21 + m50? ei ainakana löytynyt haulla mitään :think
                            On ainakin yksi tehty Suomessa. Oli joskus nettiautossakin myytävänä. Väriltään musta, juuri muuta en autosta muistakkaan.

                            Originally posted by janikoo View Post
                            enneminhän siihen nyt tuon m50 saa kun m52? miks muka sais m52 ? en kyllä keksi mitään selitystä miks m52 sais ja m50 ei? :think
                            Koita nyt vähän itsekin miettiä. M50B20 on ok, mutta M50B25 on liian tehokas. Mutta esim. 323i:ssä käytetty M52B25 on 170 hevosvoiman tehoisena juuri sopiva.


                            Comment

                            • janikoo
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2007
                              • 1262
                              • Lahti

                              #269
                              Originally posted by Bullitt View Post
                              On ainakin yksi tehty Suomessa. Oli joskus nettiautossakin myytävänä. Väriltään musta, juuri muuta en autosta muistakkaan.



                              Koita nyt vähän itsekin miettiä. M50B20 on ok, mutta M50B25 on liian tehokas. Mutta esim. 323i:ssä käytetty M52B25 on 170 hevosvoiman tehoisena juuri sopiva.
                              nii tehoiltaan menee m52b25 näköjään joo .. no ei sitten mitään epäselvää enää
                              BIGBROTHER kommentti team

                              Comment

                              • Make H.
                                BTCF Member
                                • Jul 2006
                                • 1278
                                • Kokkola

                                #270
                                Tuohon m50b25 pannuun pitää vissiin laittaa lämpömittarin anturi m20:sestä? M50:sessä 2-napanen ja m20:sessä 1-napanen.

                                Onko se lämpömittarin anturi tuo numero 6 eli takempi anturi moottorin edestä katsottuna? Ostettuna nyt m20 mittarin anturi 1-napanen vm. 87->, mut varaosaliikkees sanovat että sillä muovin värilläkin on jotain väliä kuulemma. Omas m20b25 vanhas pannus se on oranssi, kun tuo uus taas on ruskea .

                                http://www.realoem.com/bmw/showparts...81&hg=11&fg=15

                                Noista lämpömittarin anturin johdoista ilmeisesti kytketään auton johtosarjaan sitten vain se 1kpl:think?

                                Kiitoksia tietäjille etukäteen !

                                EDIT: Löytykin jo vastaus korjauskäsikirjasta että se ois tuo takimmainen anturi kannessa .
                                Last edited by Make H.; 14-01-2010, 11:05.

                                Comment

                                Working...
                                X