memebuy23buy

S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vaappu
    replied
    tehoja sillä ei sitä vertaa saa , että olis hyötyä. Onhan se termostaatti siellä imu kotelossa.

    Ei muuten mutta jos saattuuki ajamaan talvella , kerää ruuraa kaasuläpän runkoon , siitä liikkeelle ja kone vaurio. tai jäätää huohottimen tukkoon ja stefa pullahtaa pois -> öljyt kartanolle.
    Paskin mahdollinen tilanne.

    Leave a comment:


  • Axum
    replied
    Originally posted by bmw89 View Post
    onkos kukaan jättänyt kaasuläpältä pois tota jäähdytysneste kiertoa?

    omalla autolla tullaan ajeleen vaan kesällä ja mietein et on aika turha keksintö kun tällöin vaan lämmittää imuilmaa? :think
    Kyllä.. Sopiva messinki liitin ja klemmarit vaan väliin.

    Leave a comment:


  • bmw89
    replied
    onkos kukaan jättänyt kaasuläpältä pois tota jäähdytysneste kiertoa?

    omalla autolla tullaan ajeleen vaan kesällä ja mietein et on aika turha keksintö kun tällöin vaan lämmittää imuilmaa? :think

    Leave a comment:


  • tyr
    replied
    Originally posted by Skarpa View Post
    Ja tämä sinänsä informativiinen vastaushan tarkoittaa vähän monisanaisemmmin sitä, että laatikko sopii M50:n perään pulttijaoltaan, mutta M2X ja M5X moottoreiden kallistuskulma on erilainen, joten laatikko tulee alkuperäiseen verrattuna jonkin verran vinoon. Laatikon takakiinnikettä ja vaihdekepin vivustoa muokkaamalla ok.

    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=289561
    Kiitos! Itsellä tosin tulossa e21 m50. Mutta hyvä jos laatikko käy koneen perään niin saa senki käyttöön varastosta

    Leave a comment:


  • Skarpa
    replied
    Originally posted by Tonton View Post
    Ei ku vinoon
    Ja tämä sinänsä informativiinen vastaushan tarkoittaa vähän monisanaisemmmin sitä, että laatikko sopii M50:n perään pulttijaoltaan, mutta M2X ja M5X moottoreiden kallistuskulma on erilainen, joten laatikko tulee alkuperäiseen verrattuna jonkin verran vinoon. Laatikon takakiinnikettä ja vaihdekepin vivustoa muokkaamalla ok.

    Leave a comment:


  • Tonton
    replied
    Originally posted by tyr View Post
    Mites ku mulla on e30 324riisselin laatikko (iso getrakki) niin sopiiko se tuollaseen m50 koneeseen suoraan?
    Ei ku vinoon

    Leave a comment:


  • tyr
    replied
    Mites ku mulla on e30 324riisselin laatikko (iso getrakki) niin sopiiko se tuollaseen m50 koneeseen suoraan?

    Leave a comment:


  • Joma
    replied
    Peltiin osumisen kannalta nyt ei ole mitään merkitystä ja öp voi myös vääntää uusiksi kone siis tulossa e28. Mutta esim kannen öljypaluu vain toisella puolella?

    Leave a comment:


  • vaappu
    replied
    Totta se kone osuu peltiin ja koneen +laatikon öljy tila on vituillaan

    Leave a comment:


  • Joma
    replied
    Mitä käytännön eroa on jos asentaa koneen pystympään sanotaan vaikka m20 asentoon? tai vielä pystympään? onko öljynpaluuta tms mikä rajoittaa?

    Leave a comment:


  • Bemssi
    replied
    Ohi topicin, mutta kun ei selkoa tullut mistään topiceista tuo m40 -> m42 e36 koneen kytkentä kaavio. Mahtaako mistään löytyä?

    Leave a comment:


  • vaappu
    replied
    Kaverilla on e30 m50nv setissä fulda steelin rosteri etu setti, mulla omassa katiskassa nyt tuo setti lainassa. 2sisään etu vaimentajalle ja siitä yhtenä 3".
    Taakse menee 3" ränninä ja takana on simons suora vaimennin, tuon kun vaihtaisi kiertäväksi pöntöksi niin olis bueno...

    Mutta asian ydin nuo kiina rosteri setit jossa on pitkät primääri putket sopii e30 m50 settiin kivuttomammin kuin e36 tai e34 johon ovat tarkoitettu. Kerran e36 laittaneena jossa oli ilmastointi. Tosi ankea homma oli.

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Originally posted by Throttle View Post
    Martelius? http://www.martelius.com/verkkokaupp...uct_group=MAPP

    Tue suomalaista alle 500 eurolla
    Sylettää jotenkin tuo ajatus että pitää tuossa etuänkkärin etupuolella käyttää putket yhtenä.

    Toki Martelius varmaan toimitaisi myös kaksiputkisen änkkärin jos kysyisi.

    Leave a comment:


  • Throttle
    replied
    Martelius? http://www.martelius.com/verkkokaupp...uct_group=MAPP

    Tue suomalaista alle 500 eurolla

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Suositelkaapas hyvä pakoputki.

    Ja kohtuuhintainenkin, ei ainakaan paljoa yli 500€.

    Vaatimuksia lähinnä sidettävä äänen voimakkuus ja sellainen istuvuus ettei kolista ja saa kiinni ettei roiku.

    Ebaysta katselin että m3 tarvikeputki olisi alle 400€ ja sitä varten jo etulaipankin hommasin, mutta olisiko toista mielipidettä?

    Ja autossa tosiaan on m50 nv ja valusarjat "joillakin" etuputkilla, eli liitos on jokatapauksessa vähän sävellettävä.

    Toinen alkukäyrä menee turhan liki tukivarren takahelaa.

    Leave a comment:

Working...
X