tehoja sillä ei sitä vertaa saa , että olis hyötyä. Onhan se termostaatti siellä imu kotelossa.
Ei muuten mutta jos saattuuki ajamaan talvella , kerää ruuraa kaasuläpän runkoon , siitä liikkeelle ja kone vaurio. tai jäätää huohottimen tukkoon ja stefa pullahtaa pois -> öljyt kartanolle.
Paskin mahdollinen tilanne.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bmw89 View Postonkos kukaan jättänyt kaasuläpältä pois tota jäähdytysneste kiertoa?
omalla autolla tullaan ajeleen vaan kesällä ja mietein et on aika turha keksintö kun tällöin vaan lämmittää imuilmaa? :think
Leave a comment:
-
-
onkos kukaan jättänyt kaasuläpältä pois tota jäähdytysneste kiertoa?
omalla autolla tullaan ajeleen vaan kesällä ja mietein et on aika turha keksintö kun tällöin vaan lämmittää imuilmaa? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Skarpa View PostJa tämä sinänsä informativiinen vastaushan tarkoittaa vähän monisanaisemmmin sitä, että laatikko sopii M50:n perään pulttijaoltaan, mutta M2X ja M5X moottoreiden kallistuskulma on erilainen, joten laatikko tulee alkuperäiseen verrattuna jonkin verran vinoon. Laatikon takakiinnikettä ja vaihdekepin vivustoa muokkaamalla ok.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=289561
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonton View PostEi ku vinoon
Leave a comment:
-
-
Mites ku mulla on e30 324riisselin laatikko (iso getrakki) niin sopiiko se tuollaseen m50 koneeseen suoraan?
Leave a comment:
-
-
Peltiin osumisen kannalta nyt ei ole mitään merkitystä ja öp voi myös vääntää uusiksi kone siis tulossa e28. Mutta esim kannen öljypaluu vain toisella puolella?
Leave a comment:
-
-
Totta se kone osuu peltiin ja koneen +laatikon öljy tila on vituillaan
Leave a comment:
-
-
Mitä käytännön eroa on jos asentaa koneen pystympään sanotaan vaikka m20 asentoon? tai vielä pystympään? onko öljynpaluuta tms mikä rajoittaa?
Leave a comment:
-
-
Ohi topicin, mutta kun ei selkoa tullut mistään topiceista tuo m40 -> m42 e36 koneen kytkentä kaavio. Mahtaako mistään löytyä?
Leave a comment:
-
-
Kaverilla on e30 m50nv setissä fulda steelin rosteri etu setti, mulla omassa katiskassa nyt tuo setti lainassa. 2sisään etu vaimentajalle ja siitä yhtenä 3".
Taakse menee 3" ränninä ja takana on simons suora vaimennin, tuon kun vaihtaisi kiertäväksi pöntöksi niin olis bueno...
Mutta asian ydin nuo kiina rosteri setit jossa on pitkät primääri putket sopii e30 m50 settiin kivuttomammin kuin e36 tai e34 johon ovat tarkoitettu. Kerran e36 laittaneena jossa oli ilmastointi. Tosi ankea homma oli.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Throttle View Post
Toki Martelius varmaan toimitaisi myös kaksiputkisen änkkärin jos kysyisi.
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Suositelkaapas hyvä pakoputki.
Ja kohtuuhintainenkin, ei ainakaan paljoa yli 500€.
Vaatimuksia lähinnä sidettävä äänen voimakkuus ja sellainen istuvuus ettei kolista ja saa kiinni ettei roiku.
Ebaysta katselin että m3 tarvikeputki olisi alle 400€ ja sitä varten jo etulaipankin hommasin, mutta olisiko toista mielipidettä?
Ja autossa tosiaan on m50 nv ja valusarjat "joillakin" etuputkilla, eli liitos on jokatapauksessa vähän sävellettävä.
Toinen alkukäyrä menee turhan liki tukivarren takahelaa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: