Originally posted by _racing_
View Post
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
-
Originally posted by _racing_ View PostMitäs pakosarjoja olette käyttäneet? Mahtuuko e34?
Comment
-
Originally posted by Make H. View Post5-sarjan etummaisen pakosarjan laippa taitaa osua just siihen kannakkeeseen.Nissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
Originally posted by BMW323 View Posteipäs muuten ota.. itellä on tehty e34:sen pakosarjoilla ja sitten on käytetty loppu putkisto e36:putkea ja e34:sen mitä nyt vaan pakosarjoilta eka pätkä laatikon viereen piti väsätä yleismallin putkesta
Comment
-
Tuossa oma alkuputki E34 pakosarjojen kanssa, etummaisessa putkessa on pakko olla ylimääräinen laippa että putken saa paikalleen..
- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Tuota noin ois pari kysymystä että mikä kytkin kannattais laittaa..
Nyt on kiinni vakiokaksoismassa, paineasetelma ja levy. Tarvii vaihtaa toi pyörä pois kun täristää.
Jos laittaa m20 vauhtipyörän niin mikä asetelma ja levy kestäis ihan m50b25 vakio tehot? Meneekö m20b25 vakio asetelmalla ja levyllä?
Löytyis kyllä m10b18 vp ihan omastakin takaa mutta ei tunnu oikeen löytyvän mitään hyvää asetelmaa tolle 215mm pyörälle..
Joku halpa ja hyvä ratkaisu pitäs löytää...
Comment
-
Originally posted by Tukezi View PostTuota noin ois pari kysymystä että mikä kytkin kannattais laittaa..
Nyt on kiinni vakiokaksoismassa, paineasetelma ja levy. Tarvii vaihtaa toi pyörä pois kun täristää.
Jos laittaa m20 vauhtipyörän niin mikä asetelma ja levy kestäis ihan m50b25 vakio tehot? Meneekö m20b25 vakio asetelmalla ja levyllä?
Löytyis kyllä m10b18 vp ihan omastakin takaa mutta ei tunnu oikeen löytyvän mitään hyvää asetelmaa tolle 215mm pyörälle..
Joku halpa ja hyvä ratkaisu pitäs löytää...
Comment
-
e30+m50 settiin on pakosarjaksi myös muitakin vaihtoehtoja kuin vakiot e36/34 sarjat, esim tämä.
Istuvuus e30 koriin on tuollaisessa sarjassa lähes täydellinen, ei ota palkkiin, ei vakaajaan, eikä myöskään pohjaan kiinni. Tuohon on myös todella helppo tehdä väliputki jolla liittää se alkuperäiseen putkistoon. Itselläni oli tuollainen sarja käytössä, eikä parissa vuodessa ainakaan tullut mitään ongelmia vaikka sarja onkin ehtaa kiinalaista laatua. Suosittelen kokeilemaan!
Comment
-
Taitaa aikalailla kaikki rosteriset Kiina sarjat käydä. Omassani oli myös sellainen ennen ahdinta. Kevyesti piti laikata auki putkia alhaalta ja kääntää niin osui hyvin keski-osaanE30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
E30 325 pakoputken koko taitaa olla 2 x 45mm
E36 328:ssa se taitaa olla 2 x 50 mm samoin kuin E46 330:ssä
Jos E30:iin asentaa M52B30:in, taitaa alkuperäinen putkisto jäädä vähän ahtaaksi, vai mitä arvelette?
Äkkiä laskien E30:in putkistossa virtauspinta-ala jää 80%:iin noista uudemmista.
Comment
-
M52:ssa tulee kuskinpuolelle pari punaista paksua johtoa. Onko siinä joku virranjakopaikka vai mikä? Mites nuo kannattaa yhdistellä? Vänkärinpuolella tulee kaksi punaista ja yksi musta, eli kuvittelisin noiden menevän akulle 2 x plus ja 1x miinus.E39 ja E91
Comment
Comment