Harri G: Mitäs johtoja sulla startille menee?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Harri G View PostM52:ssa tulee kuskinpuolelle pari punaista paksua johtoa. Onko siinä joku virranjakopaikka vai mikä? Mites nuo kannattaa yhdistellä? Vänkärinpuolella tulee kaksi punaista ja yksi musta, eli kuvittelisin noiden menevän akulle 2 x plus ja 1x miinus.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKuskinpuolella on ainakin e36:ssa virranjakoblokki jolle virta tulee päävirtakaapelia pitkin akulta. Siihen blokkiin yhdistetään ne 2 punasta piuhaa. Ohuempi ja paksumpi. Muistaakseni paksumpi luikertelee startille ja ohuempi sulakeboksin virranjakoblokkiin josta virtaa jaetaan auton sähkölaitteille. Laturilta tais sitten mennä virta startille samaan paikkaan mihin se paksumpi piuha menee. Tämä viimenen ei sit ole 100 varmaa tietoa.E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by _racing_ View PostKuuluuko noissa e36 koneissa olla joku välilevy vasemmanpuolen koneen kannakkeen välissä? Kun omaan e34 koneeseen koitin laittaa e36 328 koneen kannaketta niin pultit ei mennyt oikeisiin kohtiin. bmwfanssin mukaan pitäisi olla samat kannakkeet e36 m50/m52 koneissa.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
kesä lähestyy ja inspiraatiota alkaa taas löytymään tohonauton laittoon, pari tarkentavaa kysymystä vielä olis.
kun m50 ja m20 sähköt kohtaa siinä pyöreässä liittimessä, niin ei varmaan ihan kaikki käy suoraan vaan jotain johtojen paikkaa varmaan tarttee vaihtaa pinnistä toiseen.
kysymys siis kuuluu minkä johtojen paikkaa tarttee vaihtaa?
auto siis m20b25 ja nyt m50b25 ilman vanostaLast edited by liha_ville; 29-04-2013, 08:37.
Comment
-
-
Originally posted by liha_ville View Postkesä lähestyy ja inspiraatiota alkaa taas löytymään tohonauton laittoon, pari tarkentavaa kysymystä vielä olis.
kun m50 ja m20 sähköt kohtaa siinä pyöreässä liittimessä, niin ei varmaan ihan kaikki käy suoraan vaan jotain johtojen paikkaa varmaan tarttee vaihtaa pinnistä toiseen.
kysymys siis kuuluu minkä johtojen paikkaa tarttee vaihtaa?
auto siis m20b25 ja nyt m50b25 ilman vanosta
KVG: http://www.google.fi/search?q=bmw+e3...=1920&bih=1105Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostEi pelkkä karvojen siirtely reijästä toiseen riitä, menee töpselikin vaihtoon.
KVG: http://www.google.fi/search?q=bmw+e3...=1920&bih=1105
Comment
-
-
Osaakos joku sanoa, saako automaatista peräisin olevan M50:n miten käyntiin E30:ssä, kun on manuaali jatkona :think Megasquirt on tilauksessa jo, että sillä ilmeisesti saa ohitettua kaiken maailman härpäkkeet, mutta ihan yleisen sivistyksen kannalta kiinnostas tietää miten onnistuu?E30 325iA
F31 320xd
Comment
-
-
Originally posted by Garash View PostOsaakos joku sanoa, saako automaatista peräisin olevan M50:n miten käyntiin E30:ssä, kun on manuaali jatkona :think Megasquirt on tilauksessa jo, että sillä ilmeisesti saa ohitettua kaiken maailman härpäkkeet, mutta ihan yleisen sivistyksen kannalta kiinnostas tietää miten onnistuu?E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostKyllä onnistuu. Mulla M52 automaatista lähtöisin ja hyvin futaa. Muutama liitin on ylimääräistä koneen johtosarjassa, automaatin boksille yms. Ei tunnu moottori tietävän mikä laatikko siellä pyörii. Kytkin sähköt niinkuin normaalisti, taisi olla joku pinni ajonestoon liittyen, mikä piti lisää laittaa, mutta M50:n kanssa ei ole edes sitä ongelmaa.E30 325iA
F31 320xd
Comment
-
-
Originally posted by Garash View PostPistätkö vaikka jatkot YV:llä tuosta toteukseksesta, että miten saa toimimaan?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment