Originally posted by Dunky
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by RiZ3* View Postm50 kun naittaa e30 keulille niin eikös silloin jää m50pin vesiventtiili turhaksi?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Tähän väliin jarrutehostimesta.Omaan e30 m52 laitoin vm.89 Toyota Corollan jarrutehostimen ja pääsylinterin.Imusarjan(m50) ja tehostajan väliin jää n.1cm rakoa.Uudet kiinnitysreiät tehostimelle rintapeltiin ja tankoa joutuu jatkamaan n.1.5cm. tai laikalla jarrupolkimesta kiinnitysrauta irti ja kääntää sitä sen verran että saa tangon kiinni ja hitsaa sen takas paikoilleen. Jarrutuntuma on mielestäni hyvä.Bemariin Corollan osia,kaikkea se teettääkin
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostPitäisi saada swappi käyntiin. Mutta ei vaan lähe. Mites noi suuttimet saa mitattua, että aukeaako ne? Virtaa sinne tulee ainakin.
Mites puolat, koitettiin eilen niin ei kipinää. Saako nuo puolat mitattua ja millä tavalla?
Bensaa tulee ainakin kiskolle saakka. Kampuran anturi ja tulpat uusittu.
Auto 320i -90 ja tekniikka E34M50 -90, boksi 405-loppuinen, valmistenumerot täsmää.
E: suuttimet ei aukea. Auto ei edes lupaa, suuttimille kuitenkin tulee +12v. Ecu paskana? Toimivana irroitettu kaikki kuitenkin, lojunut ainakin vuoden.
Kellään mitään ideoita? Koitettu parilla eri johdotuksilla, ei vaan lupaa edes. Ecu lämpeää niin lämpimäksi että hyvä kun pystyy kädessä pitämään.E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
-
Originally posted by Shine View PostTähän väliin jarrutehostimesta.Omaan e30 m52 laitoin vm.89 Toyota Corollan jarrutehostimen ja pääsylinterin.Imusarjan(m50) ja tehostajan väliin jää n.1cm rakoa.Uudet kiinnitysreiät tehostimelle rintapeltiin ja tankoa joutuu jatkamaan n.1.5cm. tai laikalla jarrupolkimesta kiinnitysrauta irti ja kääntää sitä sen verran että saa tangon kiinni ja hitsaa sen takas paikoilleen. Jarrutuntuma on mielestäni hyvä.Bemariin Corollan osia,kaikkea se teettääkinE39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostJos sieltä bensa menee läpi niin kyllä luulisi haistavan startatessa sen.
Kokeile nokananturin vaihdolla
Täytyy hommata toinen boksi ja koittaa starttipilotilla että hörähtääkö.
Sähköt tehty tämän kaavion mukaan tällähetkellä.
Last edited by Maikkeli; 06-12-2013, 18:50.E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
-
Voin suositella tota 944 Porschen tehostajaakin, 24cm on halkasijaltaan. Oli helppo laittaa. Tehostajan tankoa joutu lyhentämään ja haarukkaan poraamaan uuden reijän(tämä sen takia että kierreosuus riittää). Muuten käy suoraan tulipeltiin ja myös jarrupääsylinteri siihen sopiiBMW e30 320i m50b25+holset -86
Volvo 242 b254tic -83 updating-->m50bxx+holset
Volvo 740 b230 -90 (herraskainen)
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostEi haise bensa. Kiskolle tulee, mutta luulen että menee paluuta pitkin samantien takaisin.
Täytyy hommata toinen boksi ja koittaa starttipilotilla että hörähtääkö.
Sähköt tehty tämän kaavion mukaan tällähetkellä.
http://blaze.pl/gtune/dload/x20.jpgVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostMiten sen voi tarkistaa? Dme = ecu?
Moottorinohjaus on DME.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostNo kato vaikka kiekkakellosta kun starttaat
Moottorinohjaus on DME.
Bensapumppukin täytyy olla pakkosyötöllä.
E: ei kipinää, ei suuttimet aukea, bensapumppu ei pyöri, pyörimistieto ei tule dme saakka. Kaikki viittaa kampuran anturiin, mutta sekin on vaihdettu.
Johtosarjassa tai boksissa jtn häikkää?
E: mittasin äsken kampuran anturin johtoja boksin liittimestä, startatessa vastusarvo vaihteli.Last edited by Maikkeli; 07-12-2013, 13:02.E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostEipä ollut eloa kiekkamittarissa.
Bensapumppukin täytyy olla pakkosyötöllä.
E: ei kipinää, ei suuttimet aukea, bensapumppu ei pyöri, pyörimistieto ei tule dme saakka. Kaikki viittaa kampuran anturiin, mutta sekin on vaihdettu.
Johtosarjassa tai boksissa jtn häikkää?
E: mittasin äsken kampuran anturin johtoja boksin liittimestä, startatessa vastusarvo vaihteli.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Maikkeli View PostEipä ollut eloa kiekkamittarissa.
Bensapumppukin täytyy olla pakkosyötöllä.
E: ei kipinää, ei suuttimet aukea, bensapumppu ei pyöri, pyörimistieto ei tule dme saakka. Kaikki viittaa kampuran anturiin, mutta sekin on vaihdettu.
Johtosarjassa tai boksissa jtn häikkää?
E: mittasin äsken kampuran anturin johtoja boksin liittimestä, startatessa vastusarvo vaihteli.
Comment
-
Comment