Originally posted by AlpinWeiss
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by MAKELA View PostSulla on varmaan ne sirommat ilmeisesti e36 vilkut. Pieni reikä varmaan siihen kiinnitysreijän vastapalalle?MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostMistä saan ne isommat e30 vilkut, koska motonetinkin vilkut ovat e30/e36..?
Tällainenko sinulla nyt on hyppysissä? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...urn_indicator/ Tuo osa 10 lienee kuuluisi siihen pieneen neliskanttiseen reikään.Last edited by Haju69; 10-07-2012, 11:51.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMinun ymmärtääkseni E30 on vain yhtä vilkkua. Oisko lokarin valmistaja nyt sitten kämmännyt reiät vituralleen. Mikä ei lienee ole mitenkään eriskummallista jos tarvike loksu on kyseessä.
Itse olen viimeisiin tuontiautoihin (perus E30) asentanut aina M3:n pienet vilkut. Ovat paljon sirommat, kuin alkuperäiset kauheat mokkulat.
Varsinaiseen kysymykseen: Lokasuojissa on oikeankokoiset reijät, vilkut vaihtoon..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostMinun ymmärtääkseni E30 on vain yhtä vilkkua. Oisko lokarin valmistaja nyt sitten kämmännyt reiät vituralleen. Mikä ei lienee ole mitenkään eriskummallista jos tarvike loksu on kyseessä.
Tällainenko sinulla nyt on hyppysissä? http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...urn_indicator/ Tuo osa 10 lienee kuuluisi siihen pieneen neliskanttiseen reikään.MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostTuo vilkku näyttäisi siltä minkä tarvitsen, ja siinä mikä motonetistä annettiin e30 vilkkuna on tuo ruuvin reikä paljon lähempänä vilkun "lasiosaa." Täytyypä koittaa haeskella.. Ei teillä kellään olis jäänyt ylimääräisiä?
Eiköhän noita e30 vilkkuja oo vähän jokatoisella.. Itselläkin jossain varmasti olis ylimääräisiäkin, mutta eiköhän joltain omalta paikkakunnaltasi semmoset löytys?F11 530D M-Sport ’11
E39 525iA touring M-Sport '02
ex. E30 3xx?? karminrot 320i (2,5l) '88 ,E30 2D '89, E30 touring '89
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostPerus E30:ssä kuuluu aina olla se ns. iso sivuvilkku. Poikkeuksen tekee M3, jossa on samankokoinen (pieni), kuin E32/E34/E36:ssa. Vilkku ei kuitenkaan ole sama, kuin em. koska polttimon kiinnitys on erilainen.
Itse olen viimeisiin tuontiautoihin (perus E30) asentanut aina M3:n pienet vilkut. Ovat paljon sirommat, kuin alkuperäiset kauheat mokkulat.
Varsinaiseen kysymykseen: Lokasuojissa on oikeankokoiset reijät, vilkut vaihtoon.
..ja jotkut ei asentele tollasia ollenkaan..
Hieman vähemmän BSää: E30 sivuvilkun paikasta taisi olla olemassa topikkikin.. :think2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Gtr86 View PostEli mikähän mahtais olla 2.7 koneessa oikea välys? ja mikä on oikea säätö järjestys?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by Garash View PostOnko väliä jos laittaa moottorin lähettyville kuuluvan bensapumpun sinne tankin viereen pohjaan oikealla paikalle? Tulossa siis e30 m50 jatkoks.. Mietin vaan että ei kai sillä ole niin väliä vaikka on tarkotettu moottorin lähettyville se pumppu?
Mutta sen on oltava ruiskun pumppu, kaasutinmoottorin pumput, jotka yleensä ovat konetilassa eivät toimi. Kaasutinmoottorin bensiinipumput kykenevät tuottamaan suurehkoja siirtomääriä, mutta eivät juurikaan painetta, niiden paine ei riitä ruiskumoottorissa.Olli.
Comment
-
-
Mistäs löytäisi uuden etukehikon nopeasti? Schmiedmannilla ei ole varastossa ja ei tietoa millon tulossa. http://www.schmiedmann.fi/3_sarja/E3...sivu6.htm#9972
Edit: Pitäisi vielä olla facelift koppaan.
Comment
-
-
Originally posted by _racing_ View PostMistäs löytäisi uuden etukehikon nopeasti? Schmiedmannilla ei ole varastossa ja ei tietoa millon tulossa. http://www.schmiedmann.fi/3_sarja/E3...sivu6.htm#9972
Edit: Pitäisi vielä olla facelift koppaan.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Blizzard030 View PostMikä ero on yksinapaisella ja kaksinapaisella lämpötila-anturilla? Ostin tänään uuden jossa on vain yksi napa ja entisessä oli kaksi napaa.
Eikä ole hajuakaan mitän hemmettiä pitäisi tehdä. Lämpömittari autossa ei toimi joten sen takia sen vaihdoin.
Autosta voi moottorin tyypistä riippuen löytyä myös useampi napaisia antureita lisäksi.
Esim l-jetissä lämpöaikakytkin ja motronicissa sininen 2 napainen anturi ruiskulle.
Kiertovesipumpulla varusteuissa m10 autoissa voi myös olla tuo mittarin anturi 2 napainen, toinen napa antaa normaalia tietoa mittarille ja toinen ohjaa kiertovesipumppua lämpötilan mukaan.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View Post1 napainen on tosiaan e30 mittarille.
Autosta voi moottorin tyypistä riippuen löytyä myös useampi napaisia antureita lisäksi.
Esim l-jetissä lämpöaikakytkin ja motronicissa sininen 2 napainen anturi ruiskulle.
Kiertovesipumpulla varusteuissa m10 autoissa voi myös olla tuo mittarin anturi 2 napainen, toinen napa antaa normaalia tietoa mittarille ja toinen ohjaa kiertovesipumppua lämpötilan mukaan.
Comment
-
Comment