Mistä ja miten kannattaa lähtee repiin auki autosta sähkövikaa? En tiedä mikä ja missä on vika mutta akun syö joku yön aikana. Joku sellanen yleismittarikin löytyy mut en osaa sitä käyttää Alkaa vaan pikkuhiljaa nyppii naapurin pään aukominen mun aamun touhuista kyseessä siis tuo mun kappakassi E30 320i ja vuosimallii -90
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by T3 View PostLaakeri, tai jarrulevy hinkkaa jarrukilpeen.
edittii: paljos kone vetää öljyä jos vaihtais? 10w40 varmaa passelit?Last edited by amisqo; 15-07-2011, 11:21.G30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
-
Originally posted by karoliina View PostMistä ja miten kannattaa lähtee repiin auki autosta sähkövikaa? En tiedä mikä ja missä on vika mutta akun syö joku yön aikana. Joku sellanen yleismittarikin löytyy mut en osaa sitä käyttää Alkaa vaan pikkuhiljaa nyppii naapurin pään aukominen mun aamun touhuista kyseessä siis tuo mun kappakassi E30 320i ja vuosimallii -90
Comment
-
-
Originally posted by karoliina View PostMistä ja miten kannattaa lähtee repiin auki autosta sähkövikaa? En tiedä mikä ja missä on vika mutta akun syö joku yön aikana. Joku sellanen yleismittarikin löytyy mut en osaa sitä käyttää Alkaa vaan pikkuhiljaa nyppii naapurin pään aukominen mun aamun touhuista kyseessä siis tuo mun kappakassi E30 320i ja vuosimallii -90
Sen jälkeen miinuskaapeli irti akusta. Kaikki ovet ja luukut kiiinni, avaimet taskuun ja ovet lukkoon.
Nyt mitataan akun miinusnavan ja miinuskaapelikengän väliltä kulkeva virta. Mitä näyttää?
Mutta onko nyt varmaan että joku syö akkua? Kuinka vanha akku kyseessä ja onko varmistettu myös toisella akulla?
Comment
-
-
Comment
-
-
Toisin sanoen, sammuuko mankka kun käännät avaimista virrat pois? Vai pitääkö se sammuttaa erikseen? Jos näin on niin kytke se sillein että virta sammuu mankasta kun käännät avaimesta virrat pois eli ns.normaalisti. Itsellä oli tämä "vika" cabriossa. Söi virrat suht nopeaan jos auto oli käyttämättä.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostItsellä oli tämä "vika" cabriossa. Söi virrat suht nopeaan jos auto oli käyttämättä.
Viikonloppuna kun askartelin sähköantennin kanssa niin poweri jolla testasin sitä näytti 0,28 amperia virrankulutusta pelkälle antenille kun antenille oli jatkuvavirran syöttö kiinni.
Mikä mahtaa olla yleensä hyväksyttävä "lepovirta" autossa kun normisti virta-avain lukosta pois ja ovet/luukut jne kiinni?Volvo V90 D4 R-Design automaatti 6-7/2018 Volvo Xc40 D3 Business R-Design aut.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001
Comment
-
-
Originally posted by Taky View PostOnko sinulla sähköantenni?
Viikonloppuna kun askartelin sähköantennin kanssa niin poweri jolla testasin sitä näytti 0,28 amperia virrankulutusta pelkälle antenille kun antenille oli jatkuvavirran syöttö kiinni.
Mikä mahtaa olla yleensä hyväksyttävä "lepovirta" autossa kun normisti virta-avain lukosta pois ja ovet/luukut jne kiinni?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Tänään yritetty apuvoimin selvittää asiaa ja joku se on mutta mikä niin on mysteeri vielä. Ainakin peilien säätö otti maihin ja toimii vaikka ei olis virrat väännetty päälle. avaimet oli siis siellä taskussa. Noo otamme uuden päivän ja paremman ajan ja alamme selvittää asiaa tarkemmin. Viel vois tarkistaa tänää kun tuulettimen säätösysteemi on kytketty jotenkin hämärästi. siis et jos auton sammuttaa pitää niiden valojen lisäksi muistaa sammuttaa tuuletin. Mutta nyt sain ohjeeksi ottaa akun - navan yöksi pois.E34 M51D25 touring vm -91
Comment
-
-
Originally posted by |auri View PostKannattaako huolestua, kun akun navoista jännite oli 13.5V tyhjäkäynnillä ja ei ainakaan pienellä kierrosten nostolla noussut mihinkään? Auto 316i jos sillä jotain vaikutusta nyt on.
Comment
-
Comment