Mistä ja miten kannattaa lähtee repiin auki autosta sähkövikaa? En tiedä mikä ja missä on vika mutta akun syö joku yön aikana. Joku sellanen yleismittarikin löytyy mut en osaa sitä käyttää  Alkaa vaan pikkuhiljaa nyppii naapurin pään aukominen mun aamun touhuista
  Alkaa vaan pikkuhiljaa nyppii naapurin pään aukominen mun aamun touhuista  kyseessä siis tuo mun kappakassi E30 320i ja vuosimallii -90
 kyseessä siis tuo mun kappakassi E30 320i ja vuosimallii -90

Alkaa vaan pikkuhiljaa nyppii naapurin pään aukominen mun aamun touhuista
  Alkaa vaan pikkuhiljaa nyppii naapurin pään aukominen mun aamun touhuista  kyseessä siis tuo mun kappakassi E30 320i ja vuosimallii -90
 kyseessä siis tuo mun kappakassi E30 320i ja vuosimallii -90

. kaikki sulakkeet ehjiä?. noista ny o hyvä lähee liikkeelle. Muut osaa varmaan opastaa ton mittarin käytön, kun en ittekkään osaa
. kaikki sulakkeet ehjiä?. noista ny o hyvä lähee liikkeelle. Muut osaa varmaan opastaa ton mittarin käytön, kun en ittekkään osaa Noo otamme uuden päivän ja paremman ajan ja alamme selvittää asiaa tarkemmin. Viel vois tarkistaa tänää kun tuulettimen säätösysteemi on kytketty jotenkin hämärästi. siis et jos auton sammuttaa pitää niiden valojen lisäksi muistaa sammuttaa tuuletin. Mutta nyt sain ohjeeksi ottaa akun - navan yöksi pois.
 Noo otamme uuden päivän ja paremman ajan ja alamme selvittää asiaa tarkemmin. Viel vois tarkistaa tänää kun tuulettimen säätösysteemi on kytketty jotenkin hämärästi. siis et jos auton sammuttaa pitää niiden valojen lisäksi muistaa sammuttaa tuuletin. Mutta nyt sain ohjeeksi ottaa akun - navan yöksi pois.

Comment