Originally posted by Vilikki
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Tonton View Posttehdääs pieni vasta kysymys ETTÄ MINKÄ IHMEEN TAKIA?
sulla on siellä luotettavat 200hp ja haluat sinne kansi heikon läski remmi kutosen ahdettuna jolloin siitä katoaa se vähäinenkin luotettavuus ja silti voimaa olisi saman verran:think
miksi et saman tien ahda sitä m50 saattaisit saada siitä sen 250hp tai vaikka vähän enempi?
kuitenkin jarrut riittää
ja sen m20 koneen saa siihen
eikä prosentteja tule lisää ellet vaihda muita kuin rek otteessa jo olevia osia
Ja siksi meinasin m20 konetta,kun tossa olis yhdellä kaverilla puol ilmatteeks sellane,niin jos kävis sen läpi ja turbottais ja laittais keulille. Järkeähän tässä ei ole,eikä tarviikkaan olla. Tämä on vain harrastus
Niin ja kiitos näistä tiedoista,näillä pärjään jo pitkälle
Comment
-
-
Originally posted by [-Make-] View PostSiksi koska m50 on kansi halki jne. Ja kantta en tuohon ole mistään halvalla löytänyt niin antaa olla,kun uutta en osta. Ja olen ymmärtänyt et ei nämä m50 niin kauheen luotettavia ole kannesta. Mutta se siitä.
Ja siksi meinasin m20 konetta,kun tossa olis yhdellä kaverilla puol ilmatteeks sellane,niin jos kävis sen läpi ja turbottais ja laittais keulille. Järkeähän tässä ei ole,eikä tarviikkaan olla. Tämä on vain harrastus
Niin ja kiitos näistä tiedoista,näillä pärjään jo pitkälle
tuskin saat 200hv m20:ä rakennettua samaan rahaan:think
toisen koneenkin m50b25, m52b28/25 saa jo 600€ ja edellen veikkaan että 600€ ei saa m20b20:stä 200hvsigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by majavamies View PostOnkos noi e30 camberit helposti säädettävissä?
Eturenkaat näyttäs olevan jopa hitusen positiivisen puolella joka pistää renkaan kulumaan aika kivasti ulkoreunalta kaarreajossa.
ellet osta säädettäviä yläpäitä niin säätö ei ole mahdollista.
Ootko auraukset milloin tarkastattanut?-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Posttossa vaikka kaksi halpaa kantta http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=222450
tuskin saat 200hv m20:ä rakennettua samaan rahaan:think
toisen koneenkin m50b25, m52b28/25 saa jo 600€ ja edellen veikkaan että 600€ ei saa m20b20:stä 200hv
Mutta kiitos näistä tiedoista ja toivoisin kovasti,että lopettaisit tän turhan päiväsen kinaamisen tästä asiasta
Comment
-
-
Originally posted by [-Make-] View PostSiksi koska m50 on kansi halki jne. Ja kantta en tuohon ole mistään halvalla löytänyt niin antaa olla,kun uutta en osta. Ja olen ymmärtänyt et ei nämä m50 niin kauheen luotettavia ole kannesta. Mutta se siitä.
Ja siksi meinasin m20 konetta,kun tossa olis yhdellä kaverilla puol ilmatteeks sellane,niin jos kävis sen läpi ja turbottais ja laittais keulille. Järkeähän tässä ei ole,eikä tarviikkaan olla. Tämä on vain harrastus
Niin ja kiitos näistä tiedoista,näillä pärjään jo pitkälle
Putosin kärryiltä mut en ees tiedä missä vaiheessa2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostEli, ehjä M50 sylinterinkansi maksaa enemmän kuin M20 moottorin läpikäyminen ja turboahtaminen..?
Putosin kärryiltä mut en ees tiedä missä vaiheessa
Ajatuksena oli aluksi turbottaa tuo kyseinen m50, mutta kun soitin koneistamoon ja kysyin kannen tilannetta,niin sanottiin että halki on ja melkein mahdoton korjata. Eli jos ajattelemme,että ostaisin uuden kannen tuohon ja sitten turbottaisin,niin menisihän siihen reilusti enemmän rahaa kuin kyseiseen m20 moottoriin. Ja tietysti samat läpikäynnit oltais tehty jokatapauksessa molemmissa moottoreissa.
Tässä sellaista tietoa,mikä olisi varmaan pitänyt kirjoittaa ensimmäiseen viestiin jo,niin olisitte ymmärtänyt asian ehkä hieman paremmin. Joko tuli tämä asia paremmin selville?
Comment
-
-
Olisko mahdollista saada kuvia m10:n modatusta öljyjalasta, jossa siis tehty lähtö turbon öljynkierrolle:think. tietäs vaan mihin porata reikä ja mitä muuta tarttee värkkäillä öljyjalkaan. Hakua kokeiltu ilmantulosta...
Tommone löyty, mut vähän kyllä epäilyttää:think.
Last edited by Gemmi; 07-06-2011, 20:54.
Comment
-
-
Originally posted by [-Make-] View PostJa sen verran tullu luettua tuota duuk:in projekti topikkia,ku se sähläs niitten kansien kanssa ja kaikki käytetyt halki. Ehkä siinä osasyy siihen että ei löydy luottoa ostaa käytettyä kantta. Uutena taas tuo kyseinen kansi on aivan liian kallis
Duukillahan on juuri M20
Last edited by *makke*; 07-06-2011, 20:11.
Comment
-
-
Originally posted by [-Make-] View PostTiedän sen kyllä sanomattaki Oletko mahdollisesti huomannut että m50 menee myös yleensä kansi halki? Itsellä tullut myös monta sellaista kantta vastaan mitkä on halki,siis m50 koneesta.
Comment
-
-
Nii en mä mitään sähläillyt M20B25 kansien kanssa, vaan ostin ehjistä ajosta suoraan irroitetuista moottoreista kansia. Mutta fakta on se että käytetyn M20B25 kannen ostaminen on arpapeliä se kannattaa tiedostaa kantta ostaessa. Ja sitten taas mitä nykyisin pyydetään käytetyistä M20B25 kansista ja mitä uusi maksaa ni en harkitsisi edes käytetyn ostamista ellei se sitten ole erityisen halpa ja koneistajan kautta käynyt.
Puhuin nyt M20B25 moottorista en B20 enkä M50 niistä mä en tiedä mitään
Nimimerkillä 1kpl M20B25 "ehjää" (ei vielä tarkistettu) kantta hyllyllään säilyttelevä
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostNii en mä mitään sähläillyt M20B25 kansien kanssa, vaan ostin ehjistä ajosta suoraan irroitetuista moottoreista kansia. Mutta fakta on se että käytetyn M20B25 kannen ostaminen on arpapeliä se kannattaa tiedostaa kantta ostaessa. Ja sitten taas mitä nykyisin pyydetään käytetyistä M20B25 kansista ja mitä uusi maksaa ni en harkitsisi edes käytetyn ostamista ellei se sitten ole erityisen halpa ja koneistajan kautta käynyt.
Puhuin nyt M20B25 moottorista en B20 enkä M50 niistä mä en tiedä mitään
Nimimerkillä 1kpl M20B25 "ehjää" (ei vielä tarkistettu) kantta hyllyllään säilyttelevä
Tätä juuri tarkoitinkin,enkä sitä että olisit varsinaisesti sählänny niitten kansien kans. Ja pidin sitä vaan esimerkkinä,että tapahtuu sitä muillekkin koneille tuota kannen halkeamista.
Ja tässä kun olen netistä tutkinut tuota kyseistä m50,niin sellainen olo tuli että samaa vikaa niissä kansissa on kuin m20 kansissakin.
Comment
-
Comment