Originally posted by [-Make-]
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Tieto lisää tuskaa mutta on hyvä tiedostaa ostaessaan käytettyä että se VOI olla rikki

 
							
						 Searchilla koitin ehtiä tuossa vastausta, vaan nämä tuntuu kaikki pätkivän ja hyytyilevän eri tavalla, niin pitää nyt kertoa omakin versio tästä. Eli kylmänä käynnistyy ja kukkuu ihan ok, mitä nyt vähäsen kierrokset seilaa ja venttiilit välillä meinaa nakuttaa ja sitten häviää taas. Tämähän nyt on ihan normaalia, sen oon ymmärtäny mutta varsinainen ongelma alkaa kun lähdetään liikkeelle. Eli pintakaasulla toimii kylmänä suht. koht. normaalisti mutta enempi jos kaasua antaa niin pätkii/hyytyy. Tänään sitten taas kun siirreltiin autoa taas muutamia kymmeniä kilometrejä niin lämmetessä vaan oireet paheni, loppupeleissään ei kärsi kaasua painaa ollenkaan vaan booaa ja ampuilee putkeen. Mitä pitempään lämmittelee niin oireet vaan pahenee ja taas jos antaa vaikka varttitunnin seisoa niin hetken aikaa pelaa taas kunhan ei kaasupohjassa kiihyttele.. Oisko tässä nyt tää perinteinen ilmamäärämittari onkelma vai jotain ihan muuta? Ja jos on niin mistä sais tietoo mitä sille pitäs tehä? Kiitämmä jo etukäteen vastauksista.
 Searchilla koitin ehtiä tuossa vastausta, vaan nämä tuntuu kaikki pätkivän ja hyytyilevän eri tavalla, niin pitää nyt kertoa omakin versio tästä. Eli kylmänä käynnistyy ja kukkuu ihan ok, mitä nyt vähäsen kierrokset seilaa ja venttiilit välillä meinaa nakuttaa ja sitten häviää taas. Tämähän nyt on ihan normaalia, sen oon ymmärtäny mutta varsinainen ongelma alkaa kun lähdetään liikkeelle. Eli pintakaasulla toimii kylmänä suht. koht. normaalisti mutta enempi jos kaasua antaa niin pätkii/hyytyy. Tänään sitten taas kun siirreltiin autoa taas muutamia kymmeniä kilometrejä niin lämmetessä vaan oireet paheni, loppupeleissään ei kärsi kaasua painaa ollenkaan vaan booaa ja ampuilee putkeen. Mitä pitempään lämmittelee niin oireet vaan pahenee ja taas jos antaa vaikka varttitunnin seisoa niin hetken aikaa pelaa taas kunhan ei kaasupohjassa kiihyttele.. Oisko tässä nyt tää perinteinen ilmamäärämittari onkelma vai jotain ihan muuta? Ja jos on niin mistä sais tietoo mitä sille pitäs tehä? Kiitämmä jo etukäteen vastauksista. 
 
	
Comment