Minä en noista lain kiemuroista tiedä ja siitä että mitä konttorilla tykkäävät? mutta eikai noissa nyt ihan hirveesti mitää eroja ole.. viisaammat saa korjailla jos jotai älyttömän isoa näissä erona on? Itselle tulee mieleen lähinnä noi jäähdytetyt etulevyt ja että jouset/mahd. iskarit vähän jämäkemmät?
Jos sulla kerta on kaks autoo ni etköhän aika helposti niistä saa yhen kokonaisen
juu ei se ongelma ole. Lähinnä vain kysyin, että tuleeko mitään mieleen mitä itse en ole tullut ajatelleeksi
En löytänyt oikein mitään hyviä neuvoja/tietoa m42 jakopäästä.
Itellä tollanen kohta 300tkm ajettu e30 318iS, nyt jakopää vähän rohisee, ja ois tarkotus vaihtaa toi kiristin. Oisko kellään kuvallisia ohjeita tms hommaan? Googlella en hirveemmin löytänyt mitään.. Onko homma vaikea, ja kauan aikaa vievä? Mitä kaikkea tarvii purkaa ymsyms.. Kaikki tieto tervetullutta. Ja onko porukka yleensä selvinny miten jakopään kanssa? Onko äänet hiljentyny pelkän kiristimen vaihdolla? Kiitos jo etukäteen!
Taas remppaamaan.
Oma bemari alkoi nykimään inhottavasti. Eli aikaisemmin tehnyt ainoastaan siten, että 4tuhannen kiekan kohdalla täyskaasulla pätkäissyt kerran ja matka jatkunut.
Nyt ilmeni hiukan pahempi vika, eli kun ajaa tasakaasulla pitempään niin kone alkaa nykimään. Vaihteella ei ole väliä ja kierroksien ollessa +3t nykiminen on vähempää, mutta "pikkukierroksilla" nykiminen on toistuvaa.
Tulpat vaihdettu. Ei varsinaisesti apua. Bensanpaineensäätimen letku uusittu, luulin olleen syy, mutta nyt viikon jälkeen vika palasi.
Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Koneen tietoja ;
- m20b25 lohko
- b23 kuningas kampiakseli
- sorvatut b25 9.7 puristeiset männät
- b25 kanget
- b25 imusarja ja muut motronic ruisku hilppeet
- kansi on b20 josta kanavat muotoiltu ja avarrettu
- R-seetit
- puristukset n. 10.5:1
- shrick 284/272 nokka, uudet keinut
Bensa / Kipinä- puoli? Jotain varmaa tapaa todentaa asia?
Bensa / Kipinä- puoli? Jotain varmaa tapaa todentaa asia?
On.
Ruuvaa tulppa irti ja kokeile kantta vasten tuleeko sieltä mitään kipinää. OK, periaatteessa toi pitäs tehdä testitulpalla jossa on x kertaa isompi kärkiväli mut anyway saat vähä vinkkiä noinkin.
Mittaa pa-paine, kato saako suuttimet ohjausta. Ledikynän pitäisi keretä mukaan.
Sen jälkeen jako , puristukset.
EDIT: Höhöö , eihän toi kysymys koskenukkaan halvaantunutta kattilaa my bad.......
EDITEDIT: Jossei siitä ny paljain silmin/sormin löydy mitään vihreitä maadotuksia tai imuvuotoja jne perusshittiä niin tollasen vanhan katiskan sielunelämästä saa jonkuverran vihiä ku pyörittelee aikasa pakokaasuanalysaattorin perässä.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Nytten on pakko kysyä näin e28 miehenä ku E30 eivät ole tuttuja että onko niin että 325i mallia on alkuperäisesti myyty vain neliovisena, ei ollenkaan kaksiovisena?
Nytten on pakko kysyä näin e28 miehenä ku E30 eivät ole tuttuja että onko niin että 325i mallia on alkuperäisesti myyty vain neliovisena, ei ollenkaan kaksiovisena?
Nytten on pakko kysyä näin e28 miehenä ku E30 eivät ole tuttuja että onko niin että 325i mallia on alkuperäisesti myyty vain neliovisena, ei ollenkaan kaksiovisena?
Ei pidä paikkaansa.. Edit: Hidas
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Nytten on pakko kysyä näin e28 miehenä ku E30 eivät ole tuttuja että onko niin että 325i mallia on alkuperäisesti myyty vain neliovisena, ei ollenkaan kaksiovisena?
Muutenki ihan hyvä saitti , mut vastaus kysymykseesi
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
No niin nyt on meikäläinenki hankkinut omistukseensa e30:n. Tai jos rehellisiä ollaan niin kaksi.
Eli kysymys kuuluu: Tarkoitus olisi asentaa tuohon -89 316:een tuosta toisesta (rusinan mallisesta) autosta tekniikka, joka siis m20b20.
Onko tuon vuosimallin autoon laitettava absit, jotta saa leimalle tuon tekniikan? Luovuttava auto siis vm 88. Mitäs muita muutoksia tulee tehdä, jotta tulee leima paperiin? Edit. Tarkennetaas vähän. Eli onko samat jarrut kummassakin? Sama alusta? Tietenkin saan nuo kaikki tuosta varaosa-autosta, mutta ei kait niitä kannata vaihtaa jos ei ole tarvis.
Nimim. Ensimmäinen tekniikan vaihto.
Kone apulaitteineen,loota,kardaani,etujarrut ja etujouset. Ei tartte ABS.
Taas remppaamaan.
Oma bemari alkoi nykimään inhottavasti. Eli aikaisemmin tehnyt ainoastaan siten, että 4tuhannen kiekan kohdalla täyskaasulla pätkäissyt kerran ja matka jatkunut.
Nyt ilmeni hiukan pahempi vika, eli kun ajaa tasakaasulla pitempään niin kone alkaa nykimään. Vaihteella ei ole väliä ja kierroksien ollessa +3t nykiminen on vähempää, mutta "pikkukierroksilla" nykiminen on toistuvaa.
Tulpat vaihdettu. Ei varsinaisesti apua. Bensanpaineensäätimen letku uusittu, luulin olleen syy, mutta nyt viikon jälkeen vika palasi.
Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Koneen tietoja ;
- m20b25 lohko
- b23 kuningas kampiakseli
- sorvatut b25 9.7 puristeiset männät
- b25 kanget
- b25 imusarja ja muut motronic ruisku hilppeet
- kansi on b20 josta kanavat muotoiltu ja avarrettu
- R-seetit
- puristukset n. 10.5:1
- shrick 284/272 nokka, uudet keinut
Bensa / Kipinä- puoli? Jotain varmaa tapaa todentaa asia?
Ilmamäärämittari?
Kansi auki ja tarkista "hiiliradan" kunto.
Taas remppaamaan.
Oma bemari alkoi nykimään inhottavasti. Eli aikaisemmin tehnyt ainoastaan siten, että 4tuhannen kiekan kohdalla täyskaasulla pätkäissyt kerran ja matka jatkunut.
Nyt ilmeni hiukan pahempi vika, eli kun ajaa tasakaasulla pitempään niin kone alkaa nykimään. Vaihteella ei ole väliä ja kierroksien ollessa +3t nykiminen on vähempää, mutta "pikkukierroksilla" nykiminen on toistuvaa.
Tulpat vaihdettu. Ei varsinaisesti apua. Bensanpaineensäätimen letku uusittu, luulin olleen syy, mutta nyt viikon jälkeen vika palasi.
Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Koneen tietoja ;
- m20b25 lohko
- b23 kuningas kampiakseli
- sorvatut b25 9.7 puristeiset männät
- b25 kanget
- b25 imusarja ja muut motronic ruisku hilppeet
- kansi on b20 josta kanavat muotoiltu ja avarrettu
- R-seetit
- puristukset n. 10.5:1
- shrick 284/272 nokka, uudet keinut
Bensa / Kipinä- puoli? Jotain varmaa tapaa todentaa asia?
kuinka vanha b.suodatin?
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Nytten on pakko kysyä näin e28 miehenä ku E30 eivät ole tuttuja että onko niin että 325i mallia on alkuperäisesti myyty vain neliovisena, ei ollenkaan kaksiovisena?
Comment