mistä löytyy sopivat takaiskarit
max pituus 48cm min 40,5
minimin nyt saa säädettyä pohjaan lyöntikumeilla mutta tollanen iskari minkä pitkä pituus olisi sopiva
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
mistä löytyy sopivat takaiskarit
max pituus 48cm min 40,5
minimin nyt saa säädettyä pohjaan lyöntikumeilla mutta tollanen iskari minkä pitkä pituus olisi sopiva
Kuuleman mukaan juurikin takapäähän kävisi MB W124:n takaiskarit jotka ovat lyhyemmät entä suoraan E30:iin tarkoitetut. Alakiinnitys tarvii vähän modifiointia, mutta muuten pitäisi käydä suoraan. Ja taisi olla, että jotkin Camaronkin iskarit kävisivät.
Pituuksista ei ole mitään hajua, mutta ehkä nuo olisi mahdollisia ?
sigpic Nykyiset: BMW E91 320dA -11, E46 320d -02, BMW E30 M50 projekti
ex: BMW E91 320dA -08, MB E200cdi -06, E36 316i -96, E30 316i -89
lähinnä toi 36:sen taka-akselisto houkuttelee säädettävyytensä puolesta. sais auraukset ja camberit säädettyä nopeasti radalla kun käy ajamassa.
E30 taka-akseliston säätöön tarvittavat osat maksaa alle 100€ yhteensä.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
E36:sta en tiedä mutta (ihan samanlaisen) E46 akseliston sovittaminen näyttää tältä: KLIK
E30 taka-akseliston säätöön tarvittavat osat maksaa alle 100€ yhteensä.
Miten vaan mahtaa olla muutoksesta saatavilla oleva hyöty suhteutettuna käytettyyn työmäärään nähden? Mitä viisaat alusta-gurut sanovat, kannattaako hommaa tehdä edes vakavasti otettavaan kilvanajoon. :think
Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Itellä tuo BC:n setti ja simppeli homma oli laitella paikalleen..
-->vanhat 51mm tolpat irti,ja purkuun..patruunat hemmettiin ja rälläkällä tuosta tolpan alalaidasta niin paljon tavaraa pois että about 50mm jää poljalle "tueksi".
Hioo kirkkaaksi hitsuu pinnat..BC:n sarjasta tolpan "runko osa" purettuna paikalleen ja hitsaa kiinni vua.
Siihen sitten mitä lie haluaa tehdä, itse totesin koko napa/tolppa kombinaatiolle, pohjamaali ja raskaankaluston mustaa hiukan hitsuukohtaa ylemmäs.
Ja allekirjoittaneena voin sanoa että äkkiseltään näyttää aivan tehdas tolpalle
Myöskin säädöt ovat olleet varsin hyvät,nyt pari vuotta ollut alla eikä ikä näy niinkään..toisaalta kilometrejä ei kauhiasti ole tullut (esim kierteet suojattu ettei jumitu osat) niin pysynyt uuden veroisina.
Kovahan se on ajella tietysti jos niin haluaa säätää, eikös se ollut hakusessa? Suht alaskin sen sillä setillä saa..Taakse oisin itse toivonut enemmän säätöä kylläkin (Iskari tapissa ja jousen välistä säätö osat poissa).
Siittä valkkaamaan!
Bmw e91 330xd -06 msport
Bmw e30 316 -88 m20t 2D Sedan
Bmw e30 318i -93 Cabriolet design edition
E30 cabrio, ja jossa jotkut bilsteinin iskarit, (ei tarkempaa tietoa pitäis katsoa) ja jouset H&R 60/40 + edessä madaltavat jousilautaset. Ongelma on, kun nyt asensin madaltavat jousilautaset, niin edessä pohjaa iskarit.
Onko ~75mm madallukselle olevia toimivia iskareita 45mm tolppaan saatavana?
E30 cabrio, ja jossa jotkut bilsteinin iskarit, (ei tarkempaa tietoa pitäis katsoa) ja jouset H&R 60/40 + edessä madaltavat jousilautaset. Ongelma on, kun nyt asensin madaltavat jousilautaset, niin edessä pohjaa iskarit.
Onko ~75mm madallukselle olevia toimivia iskareita 45mm tolppaan saatavana?
Comment