Itse nakkasin tuollasen BC racingin alustan vuosi sitte paikoilleen ja en voi oikeastaan muutakuin kehua. Alaskin alustalla saa ihan hyvästi "perus" mallillakin. Takaa 205/45 16" rengastuksella pyörän saa jo parin sentin verran kaaren sisään ja edestä oman kämmin takia saa 205/40/16 rengastuksella ratti linkussa noin rapian sentin päähän kumesta. Asennusvirhe tuli tolppia hitsatessa kun vanhaa tolppaa jätettiin 60mm uuden tolpan sisään joten iskari vastaa siihen tonttiin laskettaessa, että semmoinen 30-40mm olisi ehkä sopivampi pituus tolpan jämälle jonka jättää. Noh eihän tämäkään silti mailmaa kaada jos haluaa vielä alemmas laskea kun jousia saa melko halpaan hintaan ostettua lyhyempinä. Muutama kymppi kannattaa malttaa säästää että ostaa suoraan tuon BR mallin laakeroidulla yläpäällä. Vaimennuksen säätökin on vähitäänkin riittävä. Kovimmalla säädöllä alustasta saa melko kivi reen tehtyä mutta silti pehmeimmällä säädöllä alusta menee jo niin pehmeäksi että jos pehmeämmän haluaa niin ei edes suunnittele orkkis alustasta luopumista.
Kiitos vastauksesta! Kyllähän se sitten varmasti kallistuu BR malliin tai Extreme Drop:iin. Näiden hinnanero tulee ilmeisesti vain erilaisista jousijäykkyyksistä kun ovh hintoja katselin, että voishan sen ottaa varman päälle niin ei jäisi harmittamaan.
Saat just sellaset ku tilaat. Progressiiviset tai ei ylä ala silmänmitat
Tasaiseksi hiotut päät tai ei. Suorat tai tynnyrit. Ihan mitä haluat
Paljonko sellaiset maksaa per pari?
Takomossa teetetyt vieterit oli 160€/pari viimeksi kun teetin.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Kiitos vastauksesta! Kyllähän se sitten varmasti kallistuu BR malliin tai Extreme Drop:iin. Näiden hinnanero tulee ilmeisesti vain erilaisista jousijäykkyyksistä kun ovh hintoja katselin, että voishan sen ottaa varman päälle niin ei jäisi harmittamaan.
Extremedropissa on se iskaripatruuna lisäksi lyhkäsempi, eli se vanhan tolpan nysä ei enään ole niin rajoittava tekijä alaspäin mentäessä.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Paljonko sellaiset maksaa per pari?
Takomossa teetetyt vieterit oli 160€/pari viimeksi kun teetin.
3v sitten oli 120e/pari
Täysin omilla mitoilla (lähinnä ylä ja ala silmät oli special mitoilla)
Jos joku hyllytavara olisi kelvannut niin hinta olisi ollut 80e
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
mikä olisi hyvä coilover alustasarja bmw e30 autoon ?
sellanen millä pääsis myös alas...
(auto : bmw e30 318is vm.1990)
tarvitseeko kaikista alustasarjoista hitsata vai onko sellaista alustasarjaa mitä ei tarvi hitsata ?:think
Bcracinkia ovat tainneet paljon laittaa... Tässä hitsattava.
On niitä jotain halppis säädettäviä kinkkialustoja missä tulee vaan sellanen ihmejousi vakiotolppaan mutta näistä ei kokemuksia. Tuskin kovin hyviä eikä taida oikeesti kenttäänkään päästä.
FK:lta saa ainakin semmoset rehelliset coiloverit mitä ei tarvitse hitsata, mataluudesta en sitte tiedä sen enempää.
Noita halpoja merkkejä on sitten muutamia missä tulee tosiaan se kierre osa sinne vakio tolpan päähän ja periaatteessa vakio alajousilautanen jää paikalleen ellei sitä laikkaa pois. Eli ei tarvitse hitsata mutta ei sillä ihan älyttömän matalaksikaan saa.
Tällä hetkellä itsellä on alla vanhan mallinen D2, tonttiin sillä ainakin saa, n.7cm ö-pohjan alla ja viellä on n.5-6cm kierrettä alaspäin ja apujousetkin viellä välissä.
Jos ja kun pitää taas coiloverit ostaa niin taitaa olla toi BC Racing. Varaosien saatavuus on hyvä eikä osat muutenkaan maksa juurikaan.
Kyllä kaikki noita bc racingeja kehunut ja itellekkin ne tulee..juurikin sentakia että ei maksa miljoonia ja saa muokattua aikalailla sellasen paketin kun itse haluaa..
itsellä alla tällä hetkellä tuo bc-racing v1 sarja ja olen ainakin ollut tyytyväinen! ajo ominaisuudet ovat paljon paremmat alhaalla mennessä kuin jollain halpis sarjoilla, jomit joskus ostaneena, ainut että takajouset kannattaa vaihtaa miettimättä jäykempiin itsellä 120mm/12kg jos edes jonkunlaisen fitmentin aikoo saada ja vielä ottaa jonkun kyytiin.
Comment