itsellä myös v1 120mm/12kg jousilla ilman säätöpalikoita jne vähän pitäis alemmaksi päästä, kyselin bc:ltä coileja taakse mutta hieman alkoi mietityttämään kestääkö tuo alapään korvake?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Alusta-asiaa
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by HPee View PostTarkoitus olisi nyt kevään aikana laittaa ilma-alusta E30 cabrioon. Minkälaista settiä suosittelette? Tekeekö tuollaisella halvalla TA-Technixillä mitään?
http://www.ebay.de/itm/TA-TECHNIX-Air-Ride-Luftfahrwerk-inkl-Kompressor-Kit-BMW-3er-Serie-E30-/131623791881
Comment
-
-
Originally posted by M-T2 View PostItseäkin kiinnostaa tämä ilma-alusta. Onko mitään muita. D2 näytti hintaa olevan neljättä tonnia niin ei ihan niinkään paljoa haluttaisi sijoittaa.... Vai pitääkö vaan mennä extreme dropilla.
Comment
-
-
Minkä takia ne on oltava tietyn merkkisiä?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Jos on suositella jotain muita oikeasti hyviä niin kelpaa! Ta tekniksit ja fk yms. kurapaska vieterit saa unohtaa. Oon ymmärtäny että h&r Cup kit on ihan pätevä alusta niin mielelläni kasaisin semmosen ku sellaiset iskarit jo löytyy. Ja joo bc Racing olis hyvä mutta köyhälle kallise30 318i touring "Bercedes Menz"
Kawasaki z1000
-FatBoyRacing-
Comment
-
-
Ei jousessa oo kuin kaksi ominaisuutta, vapaa pituus ja jousivakio (mahdollisella progressiolla).
Mä en esim tiedä minkä merkkiset vieterit mun E30:ssä on. Sen tiedän että ne on keskenään eri sarjaa ja käytettyjä molemmat , mutta jäykkyys ja vapaa pituus ON muistissa. Ruosteettomat ja siistinnäköset HR etuvieterit jätin hyllyyn kun jousivaaka sanoi että ne on ihan pirun pehmeet.
Takavuosina oli joo itsesäätyviksi sanottuja vietereitä jotka lässähtää mutta en oo kyllä sellasiin törmänny enää.
Mulla tosin ei ole mitään suoranaista korkeussäätöäkään alustassa kun en millään keksinyt mihin sitä tarvittisi. Jos ei jousia ja jousilautasen kumilättyjä vaihtamalla saa sopivaksi, ni ihme on.Last edited by petrolhead; 20-03-2016, 11:35.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
riippuu aika pitkälti mitä haluaa mutta jos vaan mahdaltaa haluaa eikä muulla ole väliä niin 8 eteen ja taakse 10 tai 12, noilla alkuun. ne jousethan ei maksanut paljoa vaikka myöhemmin vaihtaisi. taakse ottaa reilusti sitä suositeltua lyhyemmän. jonkun 110-130mmLast edited by Tonton; 16-04-2016, 08:00.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Hei, tässä kun on tuntikaupalla arvottu vuotavien FK iskereiden tilalle uusia niin kysytään mielipiteitä.
E30 cab+ ST -50/30mm+strongflexit
Bilstein B8 vai Koni sport?, Koneissa jäykkyys säätö ja hieman edullisemmat (420e vs. 490e)- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Axum View PostBilstein B8 vai Koni sport?, Koneissa jäykkyys säätö ja hieman edullisemmat (420e vs. 490e)Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Originally posted by Axum View PostHei, tässä kun on tuntikaupalla arvottu vuotavien FK iskereiden tilalle uusia niin kysytään mielipiteitä.
E30 cab+ ST -50/30mm+strongflexit
Bilstein B8 vai Koni sport?, Koneissa jäykkyys säätö ja hieman edullisemmat (420e vs. 490e)
Comment
-
-
Miksipä ei Spaxitkin, tuli myös huomattua että koneista on saatavana myös sport short versiot. :think- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Jooh, taitaa valinta päätyä konien hyväksi säädettävyytensä takia, laitoin myyjälle viestiä lyhemmistä rebound versioista mutta ei ole kuulunut kolmeen päivään mitään.
Toimiiko/kestääkö nuo normi sportit miten -50/30mm alustan kanssa vai etsinkö suosiolla ne lyhemmät?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Comment