Mikähän mahtaisi olla vikana e30, kun öljypohjan vaihdon jälkeen ei sammu öljynpaineen merkkivalo?:think Koneena on m20b20
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia III -kts. post #1 !
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e36 328i -97 M-Sport
e46 320d -04 M-Sport
Ex: e53 X5 -04, e61 530xd -06 M-Sport, e46 330xd -01, e39 528ia -97, e39 523ia -98, e34 525tds -96, 39 530da -02 M-Sport, e39 540ia -96, e34 525iA -92, e46 318i -98, e30 327 Tic -89, e34 535i -88, e36 325ia -93, e36 320i -92, e30 318i M50b25 -88, e34 520i -88, e32 735i -90, e36 320i -91, e30 318i -89, e34 525i -88
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
-
-
Originally posted by Re-pe View PostMikähän mahtaisi olla vikana e30, kun öljypohjan vaihdon jälkeen ei sammu öljynpaineen merkkivalo?:think Koneena on m20b20.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostÖljypumpussa ilmalukko. Saattaa poistua usean lyhyen käynnistyksen jälkeen. Tai sitten öljypumpun käyttöakseli ei ole paikallaan. Irroititko öljypohjan vaihdon yhteydessä mitään muuta, kuin pohjan?e36 328i -97 M-Sport
e46 320d -04 M-Sport
Ex: e53 X5 -04, e61 530xd -06 M-Sport, e46 330xd -01, e39 528ia -97, e39 523ia -98, e34 525tds -96, 39 530da -02 M-Sport, e39 540ia -96, e34 525iA -92, e46 318i -98, e30 327 Tic -89, e34 535i -88, e36 325ia -93, e36 320i -92, e30 318i M50b25 -88, e34 520i -88, e32 735i -90, e36 320i -91, e30 318i -89, e34 525i -88
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostNo sit siellä on ilmalukko, tai sitten olet huomaamattasi sössinyt jotain öljynpaineanturin/johdon kanssa.e36 328i -97 M-Sport
e46 320d -04 M-Sport
Ex: e53 X5 -04, e61 530xd -06 M-Sport, e46 330xd -01, e39 528ia -97, e39 523ia -98, e34 525tds -96, 39 530da -02 M-Sport, e39 540ia -96, e34 525iA -92, e46 318i -98, e30 327 Tic -89, e34 535i -88, e36 325ia -93, e36 320i -92, e30 318i M50b25 -88, e34 520i -88, e32 735i -90, e36 320i -91, e30 318i -89, e34 525i -88
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Comment
-
-
Cäbissä alkaa takapönttö olla aika hapan. Tallin nurkassa lojus uusi fuldasteelin rosterinen putkiston takaosa/takapönttö. Mitenköhän kovat soundit tuommosesta irronnee tuommosessa katillisessa e30:ssä? Kokemuksia?
Ei todellakaan kiinnosta mikään korvat soi pörinät mutta mieluista ois jo se kutosen ääni kuitenkin sieltä kuuluisi.
Sitten saako tuommosesta vaihdettua kiertokankien laakereita kone paikallaan vai vaatiiko koneen pois noston?
Auto siis -92 e30 325 m20b25.TEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostMistä ja mihin hintaan olette hankkineet m3-look korisarjan osia? Ilmeisesti uutena saa monestakin paikasta. Mitähän mahdollisesti maksaisi koko korisarja?
Street tuning car:illa muistaakseni ainakin oliTEAM "Peli Menetetty"
Nyt:
E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
E30 320i 2d m20b27 tic project
E38 728ia
E46 316i sedan
Ex:
3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
Comment
-
-
Originally posted by BemarituristiMoi!
Vuoden -88 E30 320i, m20b20 turbottaminen?
Mitä paperi hommia/muutostöitä autoon vaatii? Autossa ei ole vähäpäästöinen.
Levyjarrullista taka-akselia? ABSeja?
Tai sitten jos ostaisin M20B25 moottorin, niin mitä muutoksia tarvitsee tehdä leimalle? Kenties voisi kokeilla olla mainitsematta asiasta, tuskin sitä kukaan huomaisi?
Millainen homma vaihtaa m20b20 tilalle m20b25? Joutuuko paljon sovitella/muuttamaan ? johdotukset ym?Last edited by petrolhead; 01-09-2012, 13:09.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Kuinkahan kauan menee tuohon taka-akselin vaihtoon mihin esim perä tulee kiinni? Ja mitä kaikkia pitää purkaa että tämän saa pois? On päässyt sen verran huonoon kuntoon että käskivät leimalla vaihtaa sen...:thinkNyt: e46 328i Coupe
ex: e30 320 2d sedan, e36 325i Coupe, e36 328i M-sport, e36 325i coupe, e36 325i sedan, e32 730ia
Comment
-
-
Originally posted by Elrandir View PostKuinkahan kauan menee tuohon taka-akselin vaihtoon mihin esim perä tulee kiinni? Ja mitä kaikkia pitää purkaa että tämän saa pois? On päässyt sen verran huonoon kuntoon että käskivät leimalla vaihtaa sen...:think
-Kardaani irti murikasta
-Vakaajan tangot irti tukivarsista
-Iskarin alapään ruuvit auki
- jarrulinjat irti
-seisontajarrun vaijerit irti kepin päästä ja pois korin pohjassa menevistä putkista.
-Takakelkan puslien sisäholkit usein jumahtaa runkoaisan reikään, niiden kanssa voi heki mennä. Takakelkan puslien alla olevat lätkät voi olla mielenkiintoiset irroittaa helmasta
-perämurikan takakannattimesta yksi ruuvi auki.
Sitten vaan siirtää lattialla romut uuteen taka-apurunkoon. Takatukivarsien ruuvit kiristetään vasta kun auton paino lepää takapyörillään. Jarrujen ilmaamista varten kannattaa varata uudet ilmausnipat, maksaa about euron kappale (ja nippoihin hatut niin eivät tukkeudu).Last edited by petrolhead; 01-09-2012, 11:27.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by Elrandir View PostKuinkahan kauan menee tuohon taka-akselin vaihtoon mihin esim perä tulee kiinni? Ja mitä kaikkia pitää purkaa että tämän saa pois? On päässyt sen verran huonoon kuntoon että käskivät leimalla vaihtaa sen...:thinkJoensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostLähinnä riippuu miten jumissa kaikki on, ja teetkö homman tunkin varassa. Nosturilla tehdessä jos on jotain millä laskea kelkka alas, homma ei ole mahdoton.
-Kardaani irti murikasta
-Vakaajan tangot irti tukivarsista
-Iskarin alapään ruuvit auki
- jarrulinjat irti
-seisontajarrun vaijerit irti kepin päästä ja pois korin pohjassa menevistä putkista.
-Takakelkan puslien sisäholkit usein jumahtaa runkoaisan reikään, niiden kanssa voi heki mennä. Takakelkan puslien alla olevat lätkät voi olla mielenkiintoiset irroittaa helmasta
-perämurikan takakannattimesta yksi ruuvi auki.
Sitten vaan siirtää lattialla romut uuteen taka-apurunkoon. Takatukivarsien ruuvit kiristetään vasta kun auton paino lepää takapyörillään. Jarrujen ilmaamista varten kannattaa varata uudet ilmausnipat, maksaa about euron kappale (ja nippoihin hatut niin eivät tukkeudu).Nyt: e46 328i Coupe
ex: e30 320 2d sedan, e36 325i Coupe, e36 328i M-sport, e36 325i coupe, e36 325i sedan, e32 730ia
Comment
-
-
Originally posted by BemarituristiMoi!
Vuoden -88 E30 320i, m20b20 turbottaminen?
Mitä paperi hommia/muutostöitä autoon vaatii? Autossa ei ole vähäpäästöinen.
Levyjarrullista taka-akselia? ABSeja?
Tai sitten jos ostaisin M20B25 moottorin, niin mitä muutoksia tarvitsee tehdä leimalle? Kenties voisi kokeilla olla mainitsematta asiasta, tuskin sitä kukaan huomaisi?
Millainen homma vaihtaa m20b20 tilalle m20b25? Joutuuko paljon sovitella/muuttamaan ? johdotukset ym?
Comment
-
-
Originally posted by Elrandir View PostTämä selvä tässä lähinnä juuri sitä mietin että alanko pukkien varassa tänään vai odotanko ensi viikkoon että pääsen nosturille joten eiköhän sitä odoteta. Ja työkalut pitäis ainakin käsissä pysyä kun ajoneuvoasentaja oon. Ja eiköhän tuohon vanhoja osia käytetä mahdollisimman paljon kun "talviauto" niin ei kaiken tarvitse olla viimesen päälle.
Veikkaan että aiot vaihtaa autoon käytetyn taka-akselipalkin? Koputteleppa moskalla sitä saumojen, ruuvinreikien/korvakoiden kohdilta. Moni hyvältä näyttävä palkki ei välttämättä olekkaan sitä.Last edited by petrolhead; 01-09-2012, 12:21.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment