Joo kiitoksia neuvoista saatiin ne isot puslat ja tukivarren puslat, vähän tais asennuksessa vääntyä kun ensin kiinni laittaessa levitettiin tunkilla ja sitten vähän liinalla vedettiin kasaan. Liina kun otettiin pois niin siinähän ne nätisti liikku eli eikai isoa vahinkoa sattunut?
Siis mitä helvettiä tossa kuvassa tapahtuu?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Ettei olisi tuossa IMM:ssa vikaa, piuhan kun käyttää irti niin tyhjäkäynti putoaa 500-600 ja palautuu tähän kun autoa kuormittaa kevyesti, ihan siis pintakaasulla nostaa kierroksia. Kovemman painalluksen jälkeen alkaa taas tuo ärsyttävä humppaus. TK-moottorin johdon irroituksen seurauksena tyhjäkäynti pysyy 1200 paikkeilla, mutta humppaus loppuu.
ongelmana on että vakaajan nivel on liian pitkä ja alatukivarren niveliä ei saa kiinni. saako jostain lyhyempiä vakaajan niveliä vai pitääkö tuota itse lyhentää tai ottaa koko vakaajan tanko pois? 316i -89.
ongelmana on että vakaajan nivel on liian pitkä ja alatukivarren niveliä ei saa kiinni. saako jostain lyhyempiä vakaajan niveliä vai pitääkö tuota itse lyhentää tai ottaa koko vakaajan tanko pois? 316i -89.
Sori nyt on kyllä lukemisen ymmärtämisen ongelma.....Siis sä et saa vakaajaa kiinni siihen tukivarteen....Kö??
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
<P></P><P> </P><P>alapallo nivel ei mene paikoilleen koska koiranluu on liian pitä</P>
Minäkään en täysin ymmärtänyt ongelmaa, mutta tarkistan, että onhan autosta nostettu koko etupää ylös? Jos toinen etupyörä on maassa, se painaa tietty vakaajaa ylöspäin. Voisit myös koittaa irrottaa vakaajan molemmilta puolilta ja panna sen kiinni vasta kun tukivarsi on paikallaan. Jos sulla on E30:in koiranluut siellä paikallaan, niin kyllä sen pitäisi mahtua.
<P></P><P> </P><P>alapallo nivel ei mene paikoilleen koska koiranluu on liian pitä</P>
Eipä tääkään kyllä kovin selvä ole????, niin kuin skarpa sanoi.........>
Kyllä mulla on aina mennyt paikalla, molemmilta puolita pois, sitte tukivarren vaihto ja muut osat takaisin
Minäkään en täysin ymmärtänyt ongelmaa, mutta tarkistan, että onhan autosta nostettu koko etupää ylös? Jos toinen etupyörä on maassa, se painaa tietty vakaajaa ylöspäin. Voisit myös koittaa irrottaa vakaajan molemmilta puolilta ja panna sen kiinni vasta kun tukivarsi on paikallaan. Jos sulla on E30:in koiranluut siellä paikallaan, niin kyllä sen pitäisi mahtua.
Mulla tuli kans sama mieleen että oisko toinen koiranluu nyt "pidempi ku toinen"
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Avaat ensin raidetangon pultin tolpan olasta irti ja nyppäset raidetangon pois. Otat kumin klemmarit irti, laitat uuden kumin ja klemmarit. Pultti kiinni ja menoks.
Comment