Originally posted by Perabz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia IV -kts. post #1!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostNiin no... nuo linkin puslat on tukivarsiin eikä palkin isot päätypuslat kuten ehkä huomaatkin ? Ja ne "motonetin" osat saattaa hyvinkin olla Febi/Bilstein eli orkkis jotka isojen poikien mukaan on tukivarsissa toimivammat kuin uretaaniset.
Comment
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostKaikki sanovat ettei tuota pysty purkamaan, saati ehjäämään ku yritin netistä hakea vinkkiä. Olisko sulla jotain antaa?
Comment
-
-
Originally posted by pazq View Postei sitä tarvitsekaan purkaa kuin autosta irti että saat sen käteen. Sitten otat purkin esim. Wd-40:stä ja suihkutat sinne sisään ja pyörittelet sitä ympyrää että liottaa sitä pölypaskaa sieltä pois. Sitten kun ei juurikaan tule enempää kuraa sieltä sisältä, niin puhalla paineilmalla vielä loput pois ja paat sen takasin kiinni.
Motronicin tyhjäkäyntimoottoriin se sitten auttaakin.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Perabz View PostAprilia RSV4
Comment
-
-
Olis vissiin kannattanu kysyä apua noihin tukivarsien pusliinkin.
Lähtee meinaan putkenpätkällä ja kierretangolla vaikka tukivarret autossa roikkuen.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Perabz View Post
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostKnoppikysymyksenä ei pusliin liittyen: mistä tietää että on rumpujarruperä kyseessä ? Vastaus näkyy kuvassa, pitäisi olla helppo.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostKnoppikysymyksenä ei pusliin liittyen: mistä tietää että on rumpujarruperä kyseessä ? Vastaus näkyy kuvassa, pitäisi olla helppo..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Mistähän tuosta lähtisi imuvuotoa ettimään, ajaessa kun kaasun päästää niin tyhjäkäynti on n. 1200rpm, tästä hiljalleen laskee 800 pintaan, mikä on minusta liian korkea vieläkin. Kaasua kun vähänkin näpäyttää silloin kun tyhjäkäynti on tuossa 800, kone humppaa hetken aikaa ja kierrokset nousee 1500 ja tästä jälleen laskee. Joskus kun auton käynnistää kylmänä, tyhjäkäynti on 500-600, missä kuuluisi mielestäni muutenkin olla tuolla nokalla ja pysyy tässä siihen asti kunnes kaasuun koskee.:think
Toista tyhjäkäyntimoottoriakin on kokeiltu ja tuo tk-moottorilta kaasuläpälle menevä letku uusittu, ei vaikutusta. Myös ne jarrutehostimen puolelle menevät letkut tarkastettu. Imusarjan tiivisteet on myös vaihdettu ja kone toimi hyvin siihen asti kunnes vaihteisto tuli irroitettua ja startin pulttien kanssa tapeltua.
Ja koneena m20b25 motronicilla.
Comment
-
-
Originally posted by Juu50 View PostMistähän tuosta lähtisi imuvuotoa ettimään.Originally posted by viiksis View Post-Tyhjäkäyntimoottorin putsasin jollain liuottimella
-kaasuläppäkytkimen valutin tyhjäksi öljystä
-kaikki imupuolen vanhat klemmarit vaihdoin uusiin leveämpiin
-Ilmamassa-anturin (onkohan oikea nimitys tuolle pienelle metallisäikeelle ilmanputsarikotelossa) putsasin kun oli pölyinen ja anturin piirilevyn tarkistin. Pientä kulumaa löytyi, pitää sitä kattoa myöhemmin
-Liimasin moottoritiivisteaineella kaikki liitokset joihin ei saanut klemmaria (2 kpl,tyhjäkäyntimoottori isoon imuletkuun ja tyhjäkäyntimoottorista lähtevän letkun joka menee kaasuläpän taakseOriginally posted by bmwe30turbo View Postvika löyty imuvuotoimusarjan päästä josta menee siihen bensanpaineen säätimelle se alipaine letku
Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
Comment