Originally posted by Valzyy
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia IV -kts. post #1!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostLaita alempi setti paitsi puolan johto ylemmästä.
1. sarjan 2. syl. kummallisen korkea lukema, 3. syl. sökö, 4. syl. ehkä kuparijohto jolloin vastus 0.
2. sarjan lukemat menee loogisesti piuhan pituuden mukaan, paitsi puolan piuhassa melko iso vastus.
Sitten seuraava kyssäri koskien kaasarin imulaippaa. Siis se noin 15mm paksu kumi jolla kaasari on koneessa kiinni. Näyttäs olevan halki, sitä en näe onko läpi asti irroittamatta. Tarkoitus uusia, mutta onko tämä laippa 1 278 994 sama kuin normi pierupurkissa? Koneessa siis weber 32 34 DMTL kiinni..
Bmw fansiin jos luottaa niin ilmeisesti sama laippa ja tästä saattaa johtua mun hillitön bensan menekki
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostImuvuoto ja/tai sytytyskatkoksia, tai venttiilien säädöt liian tiukalla.
Edit: Auto ei kyllä röpötä mitenkään. Heijaa tyhjäkäynnillä.e36 325
3xe36,5xe30
Comment
-
-
Originally posted by Valzyy View PostOn siellä joku letku halkeillut. Se pieni mötikkä missä lukee bosch ja letkut menevät imusarjaan. Sen pienempi letku on haljennut. Autossani on säädettävä nokkapyörä voiko sillä vaikuttaa sitä ? Venttiileihin ei ole koskettu edellisen leimanjälkeen. Ilmamassamittarin säätöruuvia säätelin, mutta loppui kierroksetkin kesken.... Ostin uudet tulpat ja otan ilmansuodattimen pois ja paikkaan imuvuodot jospa se auttaisi... :think
Edit: Auto ei kyllä röpötä mitenkään. Heijaa tyhjäkäynnillä.
Korjaa kaikki imuvuodot, tarkasta nokan ajoitus kerran säädettävä pyörä on, ja venttiilinvälykset. Ja sytkäosat kanssa.
Ilmanputsarin pois ottaminen ei korjaa vikaa
Ilmamäärämittarin ruuvi on vaan hienosäätöä varten.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by mikkomaa View PostHyvin tuntuu toimivan, kiitos vielä kerran!
Sitten seuraava kyssäri koskien kaasarin imulaippaa. Siis se noin 15mm paksu kumi jolla kaasari on koneessa kiinni. Näyttäs olevan halki, sitä en näe onko läpi asti irroittamatta. Tarkoitus uusia, mutta onko tämä laippa 1 278 994 sama kuin normi pierupurkissa? Koneessa siis weber 32 34 DMTL kiinni..
Bmw fansiin jos luottaa niin ilmeisesti sama laippa ja tästä saattaa johtua mun hillitön bensan menekki
Comment
-
-
Originally posted by mikkomaa View PostKiitän! Menee siis vaihtoon, toivottavasti osaa paikallinen fixus tarjota!E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
tällä kertaa tällänen vika. eli kirroslukumittari, sisävalo, kello ja radio saman sulakkeen takana?? eli polttaa sulakkeen samantien kun laittaa paikalleen, vaikka ei ole virtoja päällä.
mistäs lähteä etsimään tälläistä vikaa?:think-e30 cabriolet m20b25 -86
-e30 2d m50b25 turbo -85
-e82 123d m57n2 "135d" m-sport -08
-e36 325i sedan -94
-e90 320d -06
http://instagram.com/jmarjatsalo/
Comment
-
-
Originally posted by GOOFY View PostEihän siitä uudesta haittaakaan varmasti ole ja ei montaa euroa maksa mutta uudet tarvike osat kun ei kestä niinku alkuperäiset. Kumilaippa voi olla ulkopuolelta hieman revenneen näköinen mutta ei silti välttämättä läpi asti revenny. Testaa asia silleen et auto käynnissä ja vääntelet hieman kaasaria eri suuntiin että muuttuuko käynti. Paljonko sitä pensaa menee että mikä on paljon?
En oo tarkkaa kulutusta laskenu, tankillinen meni vähän yli viikossa ja alta 300km tais olla ajoa.. Täytyy mitata tarkka kulutus joskus kun varaa tankata täyteen taas
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostImuvuoto ja/tai sytytyskatkoksia, tai venttiilien säädöt liian tiukalla.e36 325
3xe36,5xe30
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostVeikkaisin ekana radiota. Irrota se ja kokeile.
radiolla ei vaikutusta..-e30 cabriolet m20b25 -86
-e30 2d m50b25 turbo -85
-e82 123d m57n2 "135d" m-sport -08
-e36 325i sedan -94
-e90 320d -06
http://instagram.com/jmarjatsalo/
Comment
-
Comment