Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jr66
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 16445
    • Asikkala

    Coupe ja avo on esim. se tuulilasin alareunan peittävä auton levyinen muovilista yksiosainen ja jos sen haluaa irroittaa ilman mitään ylimääräistä taistelua/vänkäämistä niin täytyy ottaa konepelti saranoineen pois, muissa se osa taitaa olla kolmiosainen ja lähtenee paljon helpommin/nopeammin irti.

    Comment

    • M power
      Bimmer Rookie
      • Mar 2005
      • 184

      Sedan, farkku ja vompatti 245€ ja 260€ jälkimmäinen 2-väri
      Coupe ja avo 315€ 2-väri

      Tuossa listahinnat Kuopion alueella.

      Comment

      • Tomba87
        BTCF Member
        • Oct 2004
        • 4029
        • Imatra

        Kiitos kaikille vastauksista! Pitää alkaa pikku hiljaa kyselemään hintoja tämän maakunnan yrittäjltä..

        Originally posted by M power View Post
        Sedan, farkku ja vompatti 245€ ja 260€ jälkimmäinen 2-väri
        Coupe ja avo 315€ 2-väri

        Tuossa listahinnat Kuopion alueella.
        Sisältääkö nämä asennuksen?
        Luukku auki ja risut kyytiin

        Comment

        • M power
          Bimmer Rookie
          • Mar 2005
          • 184

          Sisältääkö nämä asennuksen?[/QUOTE]

          Kyllä hinnat siis asennettuina, jos lista uusitaan niin 25€ lisää..

          Comment

          • Maili
            BTCF Member
            • Aug 2011
            • 446
            • E-pohjanmaa

            Mistä ootte tilailleet puolien päihin kumitutit? Näyttäis olevan halkeilleet lähes jokainen ja pikaisesti googletin ,eikä silmiin sattunut
            E61 523lci -08, E36 328i touring-97, Fiat 100-90 Turbo
            Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.

            Comment

            • COOL
              Bimmer Rookie
              • May 2006
              • 99
              • Kajaani / Vaala

              Originally posted by Maili View Post
              Mistä ootte tilailleet puolien päihin kumitutit? Näyttäis olevan halkeilleet lähes jokainen ja pikaisesti googletin ,eikä silmiin sattunut

              Comment

              • jr66
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 16445
                • Asikkala

                Originally posted by Maili View Post
                Mistä ootte tilailleet puolien päihin kumitutit? Näyttäis olevan halkeilleet lähes jokainen ja pikaisesti googletin ,eikä silmiin sattunut

                Merkkiliike, kl-varaosat, merteil ja yllämainittu.

                Comment

                • Jansu
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2006
                  • 315
                  • Pori

                  Manuaaliswappi jo edennyt siihen että mietitään osien haalimista. Eli oma auto tuo 323ia, tyrkyllä olisi m50:n getrag ja muut hilppeet. Oliko tuo 90-luvun alkupään 325i kovalla vauhtipyörällä?

                  Mites kun ajattelin pitää tuon oman perän, mutta se on kyllä alkanut mietityttää. Oma 3.91 vs 3.15. Paljonko kierroksia vitosvaihteella 100km/h ajaessa? Sama kai se olisi vaihtaa se perä samalla kun perän puslat joutuu kuitenkin vaihtamaan ja tarkistamaan perän kiinnityksen koriin.
                  -E34 525ia Touring
                  -E36 323ia Touring ///M

                  Comment

                  • Pazi88
                    Moderator
                    • Jan 2007
                    • 11107
                    • Oulu

                    Originally posted by Jansu View Post
                    Manuaaliswappi jo edennyt siihen että mietitään osien haalimista. Eli oma auto tuo 323ia, tyrkyllä olisi m50:n getrag ja muut hilppeet. Oliko tuo 90-luvun alkupään 325i kovalla vauhtipyörällä?

                    Mites kun ajattelin pitää tuon oman perän, mutta se on kyllä alkanut mietityttää. Oma 3.91 vs 3.15. Paljonko kierroksia vitosvaihteella 100km/h ajaessa? Sama kai se olisi vaihtaa se perä samalla kun perän puslat joutuu kuitenkin vaihtamaan ja tarkistamaan perän kiinnityksen koriin.
                    Kaksoismassalla se on. Ainoastaan m50b20 koneelliset ilman ilmastointia voi olla kovalla vauhtipyörällä.

                    Ei missään nimessä noin lyhyttä välitystä. Se 3.15 on aika minimi normiajoon m50b25-m52b28 koneille suoralla vitosella.

                    Instagram, YouTube kanava
                    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                    Comment

                    • Jansu
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2006
                      • 315
                      • Pori

                      Originally posted by Pazi88 View Post
                      Kaksoismassalla se on. Ainoastaan m50b20 koneelliset ilman ilmastointia voi olla kovalla vauhtipyörällä.

                      Ei missään nimessä noin lyhyttä välitystä. Se 3.15 on aika minimi normiajoon m50b25-m52b28 koneille suoralla vitosella.
                      Massapyörä kiinni vai kannattaako kovaa harkita? Joo mä just sain omien laskelmien mukaan että kierroksia ois n. 3750 satasta ajaessa. Eiköhän toi 3.15 tai 2.93 laiteta kiinni. Pasille taas kerran iso käsi, hieno harrastaja
                      -E34 525ia Touring
                      -E36 323ia Touring ///M

                      Comment

                      • jr66
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 16445
                        • Asikkala

                        Originally posted by Jansu View Post
                        Massapyörä kiinni vai kannattaako kovaa harkita? Joo mä just sain omien laskelmien mukaan että kierroksia ois n. 3750 satasta ajaessa. Eiköhän toi 3.15 tai 2.93 laiteta kiinni. Pasille taas kerran iso käsi, hieno harrastaja
                        Rengas 225/45-17 tai muu e36 vakiokoko ja 3.91 perä niin suoralla viitosella kone kiertää satasen vauhdissa 3270 rpm.

                        Comment

                        • Pazi88
                          Moderator
                          • Jan 2007
                          • 11107
                          • Oulu

                          Originally posted by Jansu View Post
                          Massapyörä kiinni vai kannattaako kovaa harkita? Joo mä just sain omien laskelmien mukaan että kierroksia ois n. 3750 satasta ajaessa. Eiköhän toi 3.15 tai 2.93 laiteta kiinni. Pasille taas kerran iso käsi, hieno harrastaja
                          No hyvä jos on apua Ehjä kaksoismassa ei käyttikseen huono ole. Se m50:n oma kova pyörä ei älyttömästi eroa, koska ei ole juuri sen kevyempi. Kytkin on toki loogisempi käyttää, mutta vaihdelaatikko alkaa jo kevyesti rallattaan sillä lämpimänä.

                          Instagram, YouTube kanava
                          ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                          Comment

                          • Jansu
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2006
                            • 315
                            • Pori

                            Originally posted by Pazi88 View Post
                            No hyvä jos on apua Ehjä kaksoismassa ei käyttikseen huono ole. Se m50:n oma kova pyörä ei älyttömästi eroa, koska ei ole juuri sen kevyempi. Kytkin on toki loogisempi käyttää, mutta vaihdelaatikko alkaa jo kevyesti rallattaan sillä lämpimänä.
                            Aivan aivan, no katsastaan mitä saadaan aikaan!
                            -E34 525ia Touring
                            -E36 323ia Touring ///M

                            Comment

                            • ///Jone
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2009
                              • 1281
                              • HKI

                              Mistä löytää sen portaalin jossa selvät työohjeet joka työvaiheeseen? Tais olla venäjän kielellä vaiin yhteenaikaan.
                              ______________________
                              Nykyinen:
                              Model 3

                              BMW:t vuodesta 2009:
                              i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i

                              Comment

                              • Pazi88
                                Moderator
                                • Jan 2007
                                • 11107
                                • Oulu

                                Originally posted by ///Jone View Post
                                Mistä löytää sen portaalin jossa selvät työohjeet joka työvaiheeseen? Tais olla venäjän kielellä vaiin yhteenaikaan.

                                Instagram, YouTube kanava
                                ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎