328i ei tainnut virallisesti edes saada lukolla, ASC+T takia? Lukkoyksikköä ETK tarjoaa erillisenä.
							
						
					E36 Kysymyksiä ja vastauksia VII
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kaverilla joka myös forumilla kirjoittelee on alkuperäisellä lukkoperällä varustettu 328 cabriolet.
 
 Edit: Tuossa autossa ei ole luistonestoa. On vuosimallia -96.Last edited by Haju69; 26-10-2014, 09:32.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
 E32 Diamantscwharz 750iL '94
 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
 B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
 Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
 Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Lukkoperää sai tehtaalta 328:n alkupään malleihin eli -95 vuonna ja jossain vaiheessa -96 vuonna korvaantui luistonestolla, eikä ollut enään mahdollista raksia edes lisävarusteena..
 
 Toki jos jollain on -95 jälkeen oleva 328, jossa ovat molemmat lukkoperä sekä luistonesto, niin silloin on perä vaihdettu lukolliseen jälkikäteen..
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Käytännössä joo kun auto on 328i ja bemarilta tullu luistonestolla. Tuo lukkoperä on Alpinan laittama optio/lisävaruste ja B8:ssa sitä ei vakiona ole.Originally posted by intfreak View PostTehtaalta? Oli mullakin 328i lukkoperällä ja ASC+T kun sen perän sinne itse asensin. (3,07 välityksellä, eli ei "aito" 328 perä)
 Lähinnä tarkoitin sitä, että lukkoperä toimii ASC+T kanssa hyvin . Jossain topikeissa tullu vastaan, että ei toimis ja jopa hengenvaarallinen jos laittaa lukon vanhempaan luistonestolla varustettuun. Tais olla e39 kyse näissä tapauksissa. :thinkEVERYTHING | WORKS
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Luulin että on kokonaisista perämurikoista kyse. Aivan sopiva välitys se on tuon 2,8 koneen kanssa. Itsellä oli aikanaan 328i johon vaihdoin 3,15 lukollisen murikan eikä sekään nyt liian tiuha ollut.Originally posted by blueorange View PostMut eihän se lukkoon liity mitenkään.Edit:Ja eikös tuo ala olemaan jo aivan karmea autobahn välitys.reilu 10 vuotta sitten oon ajanu 328:a ja muistini mukaan 100 vauhdista kun teki ripeen ohituksen niin joutu hakemaan nelosta.3,15 välitys m50b25 ei taida jaksaa edes ottaa välityksen puolesta huippuja?Luukku auki ja risut kyytiin
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Jaa en tiennykään, että noin harvinaisia noi alkuperäset 328 lukkoperät. Omassa on kans tehtaalla laitettu lukkoperä, varusteluettelo näkyy sigun linkistä.Originally posted by Anah View PostLukkoperää sai tehtaalta 328:n alkupään malleihin eli -95 vuonna ja jossain vaiheessa -96 vuonna korvaantui luistonestolla, eikä ollut enään mahdollista raksia edes lisävarusteena..
 
 Toki jos jollain on -95 jälkeen oleva 328, jossa ovat molemmat lukkoperä sekä luistonesto, niin silloin on perä vaihdettu lukolliseen jälkikäteen..BMW 328i -95, BMW 523i -00
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Sigun compacti ei oikein puhalla lämpöstä kabiiniin. Koneessa lämmöt mittarin keskellä, tyhjäkäynnillä nollakelissä laskee vähän alle. Vesiventtiilikö se vois oireilla? Millanen homma vaihtaa ja saako uusia kohtuurahaan?Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
 Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
 ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
 Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
 Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
 
 
 - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Compacteista puheen olleen, pitäisi tuosta omasa saada perä ilmaan. Mistä tuon uskaltaa tunkata ylös?Originally posted by Carbonfiber View PostSigun compacti ei oikein puhalla lämpöstä kabiiniin. Koneessa lämmöt mittarin keskellä, tyhjäkäynnillä nollakelissä laskee vähän alle. Vesiventtiilikö se vois oireilla? Millanen homma vaihtaa ja saako uusia kohtuurahaan?
 
  
 Keskeltä osa1?BMW F30 330e 2017
 
 Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
 e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ei ainakaan tunkkauspaikoista kannata, omasta meni se pyöreä muovipalikka helman sisään.Originally posted by Spiddu View PostCompacteista puheen olleen, pitäisi tuosta omasa saada perä ilmaan. Mistä tuon uskaltaa tunkata ylös? Pikkaisen oli korroosio päässyt iskemään. no kuskin puolen nostopaikat hitsasin jo 1,5mm pellistä uudet ja toinen puoli jäljellä. Pikkaisen oli korroosio päässyt iskemään. no kuskin puolen nostopaikat hitsasin jo 1,5mm pellistä uudet ja toinen puoli jäljellä.
 
 Ihan perämurikasta olen tunkannut koko perän ilmaan omasta vompatista.Luukku auki ja risut kyytiin
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Termarin antautumiselta tuo minusta kuulostaa :think. Mikäli puhaltaa edes vähäsen lämmintä?Originally posted by Carbonfiber View PostSigun compacti ei oikein puhalla lämpöstä kabiiniin. Koneessa lämmöt mittarin keskellä, tyhjäkäynnillä nollakelissä laskee vähän alle. Vesiventtiilikö se vois oireilla? Millanen homma vaihtaa ja saako uusia kohtuurahaan?
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kyllä sen verran, että nollakelissä vielä lämmöt täysillä tarkenee sisällä, mutta ei sen enempää. M50 kolmenelkku kyllä jaksoi puhaltaa paremmin lämmintä kun oli termari loppu, vaikka koneen lämmöt ei samalle tasolle mittarin mukaan nousseet.Originally posted by jj5 View PostTermarin antautumiselta tuo minusta kuulostaa :think. Mikäli puhaltaa edes vähäsen lämmintä?Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
 Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
 ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
 Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
 Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
 
 
 - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Täällä bingo.Originally posted by Carbonfiber View PostKyllä sen verran, että nollakelissä vielä lämmöt täysillä tarkenee sisällä, mutta ei sen enempää. M50 kolmenelkku kyllä jaksoi puhaltaa paremmin lämmintä kun oli termari loppu, vaikka koneen lämmöt ei samalle tasolle mittarin mukaan nousseet.
 
 Sama ongelma emännän mortal vompatis. Termari pitäis olla tänään marmorilla ja vaihdetaan asap. Voin raportoida kuinka käy.sigpic
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Kiitti Margu!Originally posted by MarQu View PostTäällä bingo.
 
 Sama ongelma emännän mortal vompatis. Termari pitäis olla tänään marmorilla ja vaihdetaan asap. Voin raportoida kuinka käy.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
 Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
 ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
 Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
 Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
 
 
 - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
 Comment
Comment