Tuollainen kaukosäätöavain cäbissä, ei toimi. Olen vaihtanut uudet nappulat ja paristot mutta mitään eloa en saa siihen. Onko muuta vaihtoehtoa kuin mennä merkkarilta kysymään uutta avainta?
Tuollainen kaukosäätöavain cäbissä, ei toimi. Olen vaihtanut uudet nappulat ja paristot mutta mitään eloa en saa siihen. Onko muuta vaihtoehtoa kuin mennä merkkarilta kysymään uutta avainta?
Hah mulla ihan sama ongelma. Tosin odotan vielä uusia nappeja. Sitten pääsee harjoittelemaan.
Olet varmaan kokeillut sitä uudelleen opetusta:think
Otsikko kertoo kaiken. Eli huomenna sunnuntaina täytyisi olla auto ajokunnossa. Auto pätkii nykii ja röpöttää, ei ole vikakoodeja vielä luettu mutta ei ole siihen aikaa ellei joku Porista pysty nyt viikonlopun aikana lukemaan. Eli onko ketään joka voisi myydä uuden tai käytetyn ehjän kampiakselin asentotunnistimen pikaisesti?
Otsikko kertoo kaiken. Eli huomenna sunnuntaina täytyisi olla auto ajokunnossa. Auto pätkii nykii ja röpöttää, ei ole vikakoodeja vielä luettu mutta ei ole siihen aikaa ellei joku Porista pysty nyt viikonlopun aikana lukemaan. Eli onko ketään joka voisi myydä uuden tai käytetyn ehjän kampiakselin asentotunnistimen pikaisesti?
tee alueliseen kirpputoriin ilmoitus tai sit osto puolelle
NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
Osaako kukaan kertoa mistä voisi johtua tälläinen vika: Ajovalojen adabterit ovat sulaneet, tämän takia välillä ajovaloista lyhyt pimeenä tai pitkät, välillä myös vilkku reistaa.
Maadoitukset ja kaikki näyttäisivät olevan kunnossa.
Auto on: e36 325 cabriolet.
käykö muuten penkeistä kipin vaijerit keskenään noista perus lättäpenkeistä sportti jakkaroihin?kuskin penkin kippi ei toimi ja ainakin epäilen että olis vaijeri poikki ni mietin jos käy keskenään ni ostan jonku piereskellyn penkin mistä sellasen sais tuonne..
Comment