Mikä mahtaa cabrion ikkunaa vaivata, kun avaa oven, ei ikkuna laske tarpeeksi. Jos ikkunan itse laskee alas ja nostaa ylös jää se oikealle korkeudelle. Kun ovi laitetaan kiinni ja ikkuna nousee rakoonsa (hieman vinossa?) ei se suostu laskeutumaan kuin ihan pikkuisen. Mekanismissa jotain väljää...?
Mulla vähän samaa vikaa ja epäilen kiskojen liukupaloja. Lasi liikkuu käsin reilun sentin verran ylös/alas kun ovi on auki ja lasi ylhäällä. Toisinaan ovea kiinni laitettaessa lasi ei mene tiivisteeseen vaan nousee sitä vasten jättäen raon takaikkunan ja etuikkunan väliin.
Mulla vähän samaa vikaa ja epäilen kiskojen liukupaloja. Lasi liikkuu käsin reilun sentin verran ylös/alas kun ovi on auki ja lasi ylhäällä. Toisinaan ovea kiinni laitettaessa lasi ei mene tiivisteeseen vaan nousee sitä vasten jättäen raon takaikkunan ja etuikkunan väliin.
Ikkunaa voi koittaa säätää ruuveista, jotka löytyvät kumisuojien alta oven pohjasta.
Pistetäänpä nuo tilaukseen. Eivät ainakaan ole hinnalla pilattuja. Mitäs muuta sieltä kannattaa vaihtaa, kun ottaa ovipahvin auki? Ainakin kaikki ovipahvin kiinnikkeet (Motonet?).
Ikkuna muuten nousee myös takakulma ensin ja etureuna perässä.
E: Montako noita liukupaloja on per ovi? 2 vai 4 kpl?
E36 Compact 323ti getragin manu askilla ja kolmonen tipahtelee itekseen vapaalle. Vetopäällä ei ongelmaa, mutta moottorijarruilla sekä siinä vedon ja moottorijarrun rajalla pomppaa välillä vaihde pois silmästä, tekee tätä ainoastaan kolmosvaihteella. Mistähän tää mahtaa johtua? Kepin puslat? Laatikon kiinnikkeet? moottorin kiinnikkeet?
Pistetäänpä nuo tilaukseen. Eivät ainakaan ole hinnalla pilattuja. Mitäs muuta sieltä kannattaa vaihtaa, kun ottaa ovipahvin auki? Ainakin kaikki ovipahvin kiinnikkeet (Motonet?).
Ikkuna muuten nousee myös takakulma ensin ja etureuna perässä.
E: Montako noita liukupaloja on per ovi? 2 vai 4 kpl?
Reilusti vaseliinia liukuihin vaan. 2 per ovi. En tiedä saako motonetista ovipahvin kiinnikkeitä, mutta niitä ainakin kannattaa varata.
Kukas osais kertoa vähän hifistelyä hifeistä? Cabrion varustelistaa vaan tuossa selailin ja sieltä löytyy seuraavanlainen hifipaketti: 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM. Mitäs meinaa käytännössä kolmikutosen kohalla? :think
Sitten toinen kysymys, minkäslaisia lisäliitettävyyksiä tällä saadaan? : 848 ENLARGED WIRING HARNESS
Ja kolmas, tämä vissiin meinaa pelkkää alustaa, ei mitään korin muutoksia: 704 M SPORT SUSPENSION
E: Tästäkin lisätietoa kaipaisin: 661 BMW BAV. CASS. III
Pistetäänpä nuo tilaukseen. Eivät ainakaan ole hinnalla pilattuja. Mitäs muuta sieltä kannattaa vaihtaa, kun ottaa ovipahvin auki? Ainakin kaikki ovipahvin kiinnikkeet (Motonet?).
Ikkuna muuten nousee myös takakulma ensin ja etureuna perässä.
E: Montako noita liukupaloja on per ovi? 2 vai 4 kpl?
Merkkiliikkeestä saa noita ovipahvin kiinnikkeitä. Varaosanumero kiinnikkeille on 51411973500 ja hinta 0,5e/kpl. Myös kl-varaosat ja schmieddmann myy noita.
Merkkiliikkeestä saa noita ovipahvin kiinnikkeitä. Varaosanumero kiinnikkeille on 51411973500 ja hinta 0,5e/kpl. Myös kl-varaosat ja schmieddmann myy noita.
Myös monissa perus varaosamyymälöissä sopivia löytyy. Samanlaisia käytetty muissakin kuin BMW.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Merkkiliikkeestä saa noita ovipahvin kiinnikkeitä. Varaosanumero kiinnikkeille on 51411973500 ja hinta 0,5e/kpl. Myös kl-varaosat ja schmieddmann myy noita.
Sopiiko sedan/coupe ta-technix takajouset compactiin? Ja tuleeko sen säätömutterin ja takakynkän väliin sitä kumitiivistettä? Entä mutteri parempi ylös vai alas?
Se on tiedossa ettei iskarit sovi kun on erilainen akselisto.
Eteeb käy sedanista iskarit ja kyllä taaksekkin käypi on samat jouset. Iskarit muuten pitäs käydä mut sedanis taitaa olla lyhemmällä poltilla alhaalta kiini. Itse joku päivä vaihan omasta sedanista takapään omaan vompattiin kerron sit lisää säätö mutteri kait alas
NO FOODS NO FARMS
Onneks ostin bmw kun opelit kuulema hajoaa vesi sateessa
e39 523i vm:97
Eteeb käy sedanista iskarit ja kyllä taaksekkin käypi on samat jouset. Iskarit muuten pitäs käydä mut sedanis taitaa olla lyhemmällä poltilla alhaalta kiini. Itse joku päivä vaihan omasta sedanista takapään omaan vompattiin kerron sit lisää säätö mutteri kait alas
Säätöholkki ylös.
Nykyiset. Harraste: BMW E30 325i -88 700Hv Käyttis: BMW F31 330D -14 M-Sport
Ex. Volkswagen Golf 1.8 -92 Volkswagen Vento 1.8 -92 BMW E36 316i -92 BMW E36 320i -91 BMW E36 320 -92 BMW E36 318is M-Sport -95 BMW E36 323i -99 BMW E90 330D -07 M-Sport BMW E36 325i -92 "M3"
Omassa on alhaalla, ihan perseestä säätää. Edellinen omistaja ne oli sinne laitattanut, tiedä sitten. Kuulemma e30 myös pitäis laittaa alas, miten liene oikeasti?
Comment