Alkuperäinen. On tullut harvinaisen selväksi kokemuksen kautta, että kaikki osat jossa kulkee sähköä - ei yksinkertaisesti tarvikkeina toimi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Käynti/päästöongelmia M50/M52? Katso tämä!
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Cell View PostKyllä ne nollasta lähtee liikkeelle jos kaikki on kunnossa, meneekö lambdasäätö yleensä päälle edes?
Lambadasäätö ja sen kytkeytyminen... öö mistäs vois kattoa?
Comment
-
-
Pistää konepellin kiinni
Katso mieluummin lambdojen jännitteitä kun korjausarvoja näin aluksi.
Jännitteet pitäisi lähteä vaihtelemaan 0-1 voltin välillä. Jos jököttävät paikallaan ei anturit ole tarpeeksi lämpimät tai seos on todella pahasti poskellaan.
Sitten vasta kun lambdat heräilevät alkaa korjausarvot muuttumaan hiljalleen.
Eli kierrätä ensin paikallaan jossain 2000-3000 paikkeilla jotta lämpeävät ja katso tapahtuuko mitään.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostNo niin toverit.
Auto ei lähde käyntiin, starttaa kyllä mutta ei edes lupaa. Kiiruskin olisi satamaan, jotta kerkiäisi laivaan. Osaako joku heittää mahdollista vikaa?
Auto 328i '96..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Kävikö se perinteinen?
Jos edes bensa haisee =kampuran tunnistin ei kuollut, niin armotonta starttausta vaan.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostKävikö se perinteinen?
Jos edes bensa haisee =kampuran tunnistin ei kuollut, niin armotonta starttausta vaan.
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostJuuri näin. Yli vartin sai yhteensä starttailla. Kerkes kumminkin laivalle.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Yllättäen tuli hylsy konttorilla päästöistä:
Kierroksilla ok: pienimmillään näytti käyvän HC 49 lämmittelyjen jälkeen.
Tyhjäkäynnillä: HC 129 lämmittelyjen jälkeen.
Ennen konttorille menoa ajoin 20km ja annoin olla käynnissä konttorin pihassa. Mittauksen aikana näytti lämpö nousevan keskeltä lähemmäksi 3/4 asteikkoa. Visko ei tarraa kiinni ja sähköflekti on kaput.
Inpalla joskus tuota tutkinu ku samaa vikaa on ollu jo parina vuotena. 1 pytyn rougness arvo on jossain 800-1000 tienoilla (asteikko 8000 saakka). Parissa muussa pytyssä hieman koholla maks. 300-400 (2 & 6). Lamdat toimii omasta mielestä ihan normaalisti. Load arvo mg/stroke menee yli asteikon (samoin kuin alla oleva ilmamäärä tms. kg/h arvo).
Myös oireilee joskus maantieajon jälkeen tultaessa liikennevaloihin. Rupeaa ilmeisesti käymään vajailla ja kierrokset tippuu välillä alle 500.
Voisko puolassa tai suuttimessa olla vikaa, joka oireilis noin vai onko parempia ideoita (katti tms). Vikakoodeja ei ole eikä tule.
Viime vuonna olivat saaneet korjaamolla reilun 15min hankaamisen jälkeen arvot rajojen sisään. Kai vähempikin pitäs riittää...- E36 328iA Touring 4/97 -
Myynissä:
- Rondell 0067 8x17et 35 & 9x17et40 + 225/45 245/40R17 PilotSport5 (+pari varavannetta) -
Comment
-
-
itellä on niin omituinen vika että ei ymmärrrrä.. kierroksen rajoitin tipahtaa ajoittain alas, tai "tavallaan" putoaa eli kone ei kierrä loppuun asti, sitä ennen vetää niinkuin pitääkin, jos esim ajat "rajoittajalle" ja vaihdat vaihdetta niin auto "nyykähtää" ja lähtee menemään. tätä ei tapahdu jos et kierrätä rajoittajalle asti tyhmäkäynti on ok, ei nyi eikä ryskä ajossa.. ja rajoittaja ei ole se perinteinen vaan kuulostaa vähänku rajottajalla mutta "puutuu" ja sit alottaa uudelleen saman.. vikakoodia anto jostain valvonnasta.. vika poistui viikoksi viat nollaamalla.. eli n.400km..
Edit: ja moottorina m50b25 vänös
-Ville
Comment
-
-
Mikähän nyt on kun m50b25 vanos 11/93 päästöt tämmöiset:
Tyhjäk.
Co 0,005
HC 10
Kierroksilla max. 2500
Co 0,005
HC 11
O2 alle 0,3 ja lambda-arvo ok. Boksissa lastu missä lukee eurochip 98 E, tankissa 98 E, ajettu ennen mittausta n. 20 km 2500 - 4000 rpm, sen jälk. tyhjäk. n. 2 min. testipaikan pihassa jonka jälkeen testerin letku putken päähän ja tauluun em. lukemat
Vakiota puskureiden välissä kaikki muu paitsi tuo lastu, suuttimet pesty uä-pesurilla ja ajettu bosch testiohjelma marraskuussa, tulpat vaihdettu joskus.
E: kone siis toimii loistavasti, laittaa vaan epäilemään että voiko co edes olla noin pieni vai onko testerissä jokin häikkä ?
Comment
-
-
Mistäköhän vehkeestä tämmöset kupit on alunperin pois? http://www.rsr-performance.de/Motors...oessel-le.htmlthought the block was good for 200, even 300 hp, but I never thought it would take 1000 horsepower."
Alex von Falkenhausen
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostMikähän nyt on kun m50b25 vanos 11/93 päästöt tämmöiset:
Tyhjäk.
Co 0,005
HC 10
Kierroksilla max. 2500
Co 0,005
HC 11
O2 alle 0,3 ja lambda-arvo ok. Boksissa lastu missä lukee eurochip 98 E, tankissa 98 E, ajettu ennen mittausta n. 20 km 2500 - 4000 rpm, sen jälk. tyhjäk. n. 2 min. testipaikan pihassa jonka jälkeen testerin letku putken päähän ja tauluun em. lukemat
Vakiota puskureiden välissä kaikki muu paitsi tuo lastu, suuttimet pesty uä-pesurilla ja ajettu bosch testiohjelma marraskuussa, tulpat vaihdettu joskus.
E: kone siis toimii loistavasti, laittaa vaan epäilemään että voiko co edes olla noin pieni vai onko testerissä jokin häikkä ?Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Originally posted by [Snowboarder] View PostJos auto toimii normaalisti ja konttorilla hyväksytään lappu niin mikä on varsinainen ongelma(raja 0,2):think Toki vaikuttaa melko pieneltä lukemalta ja epäilisin, että vika mahdollisesti testerissä..
Comment
-
Comment