En löytänyt mistään ketjusta niin koitetaas täällä.
Eli -95 e36 (320cia) bemari varustettuna ilmastoinnilla enkä millään löydä raitisilmasuodatinta. On jo niin tukossa että joutuu 4- nopeudella pitää puhallinta jos haluaa että ritilöistä tulee vähääkään ilmaa.
Kojelaudan säätimet ovat: Ilmastoinnin on/off- nappi sekä molemmille puolille omat lämpötilan säädinnapit. Eli manuaaliset pyöritettävät nappulat... Ja sitten vielä erikseen se keskimmäisen ritilän alla oleva kuuma/viileä liukusäädin.
Kukaan koskaan vaihtanut raitisilmasuodatinta moisesta?
En löytänyt mistään ketjusta niin koitetaas täällä.
Eli -95 e36 (320cia) bemari varustettuna ilmastoinnilla enkä millään löydä raitisilmasuodatinta. On jo niin tukossa että joutuu 4- nopeudella pitää puhallinta jos haluaa että ritilöistä tulee vähääkään ilmaa.
Kojelaudan säätimet ovat: Ilmastoinnin on/off- nappi sekä molemmille puolille omat lämpötilan säädinnapit. Eli manuaaliset pyöritettävät nappulat... Ja sitten vielä erikseen se keskimmäisen ritilän alla oleva kuuma/viileä liukusäädin.
Kukaan koskaan vaihtanut raitisilmasuodatinta moisesta?
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
325 -92 sedan.
Onko normaalia että jäähdyttimen letkuja käsin painellessa voi puristaa kasaan?
Kun olen kuullut juttua että jos niitä voi puristaa kasaan ei järjestelmä pidä paineita ja mahdollisesti vuotaa jostain?
Auto myös kuluttaa vähän jäähdytinnestettä ja kansipahvissa tuskin on vika...
Jos tarkoitat moottori normaalilämmöissä, niin silloin letkuissa pitäisi tuntea kyllä hyvin se paine. Varsinkin jos kadottaa nesteitä niin suosittelen tarkastusta jäähdytysjärjestelmälle. Jäähdytinneste pääsee keittämään paljon alhaisemmassa lämpötilassa, jos järjestelmässä ei ole painetta!
Jos sulla on tuoreet glykolit niin valon kanssa vuotopaikan näkee kyllä helposti, jos se on esillä. Olethan vaihtanut jo paisuntasäiliön korkin? Voi auttaa myös tuohon vuotoon.
36sesta kannattaa katsoa tarkasti paisuntasäiliön ympäristö varsinkin alapuolelta, Termostaattikoppa, alavesiletku, Vesipumppu ja pienet letkut on saattanut päästä jo hapertumaan pahasti imusarjan alta. Toki jos järjestelmän saisi paineistettua niin silloin mahdollisen vuotopaikan metsästys helpottuisi kummasti. Vuotoa ei välttämättä ole viileällä koneella. Jos ei merkkaa reviiriään jäähdytinnesteellä niin anna auton käydä kunnolla lämpimäksi ja etsi sitten.
Onko pyyhin ja pesujärjestelmän ohjausyksikön (releen) oem numero sarjan jälkeen olevilla numeroilla jotain merkitystä, vai riittäkö vaan että varaosanumero täsmää?
Eli voisiko joku selittää miten kaasujouset irroitetaan? Tiedän että siinä on joku sokka juttu, mutta miten se irroitetaan?
Vastaukset kuten nyppäsemällä irti ei paljoa auta...
Eli voisiko joku selittää miten kaasujouset irroitetaan? Tiedän että siinä on joku sokka juttu, mutta miten se irroitetaan?
Vastaukset kuten nyppäsemällä irti ei paljoa auta...
Tuossahan tuo sokka on jota nostat ylöspäin kuvan mukaisesti, siitäpä se lähteekin ihan nyppäsemällä irti
Eli tuossa kaasujousen läpi tulevassa tapissa on hahlo jossa tuo "sokka" on, sitä yläosaa kampeat vähän vaikka meisselillä niin koko hoito lähtää vetämällä.
Mikähän vielä vois olla vikana, kun toinen vanne on n.1.5cm ulompana kun toinen? Aikaisemmin oli n. 3cm ulompana, mutta parani pikkusen vaihtamalls iskarin ylätukilaakerin. Etutukivarret on vasta vaihdettu ja käytetty suuntauksessa. Molemmat lokarit on yhtä kaukana korista ja vanteet ääriasennoissa yhtä kaukana korista:think
Comment