Elekää ihmeessä aukoko kuumana sitä korkkia. Paine ku purkautuu niin neste kiehahtaa varmasti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostNiin mikä ei parane ? Ehjää ei voi korjata.
Comment
-
-
Originally posted by Bimmer145 View PostTämä myös "porisee" jostain termarin kohdilta kun lämpösenä sammuttaa auton.Last edited by bmw323it; 27-05-2017, 15:45.Nyt:
BMW 530e (g30)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
-
Vahvistaisko joku tämän väittämän:
323i malliin menee 328i:n putki bolt on pakosarjasta eteenpäin. Eikös näin luulis menevän? Kuitenkin käsittääkseni kaikissa touring, coupe ja sedan autoissa putki on yhtä pitkä ja ero 323i:n ja 328/5i:n välillä on se, että 323i:n kohdalla pakosarjat yhdistyy lopulta yhteen putkeen josta se jatkaa singlenä aina loppuun saakka kun taas toisissa pakosarjoilta lähtee kaksi putkea aina loppuun saakka. Näin päättelisin Realoemin mukaan.
Ajatuksena olisi siis päivittää omaan 323:seen 328:sin putki tai joku muu "paremmin" virtaava esim. Eisenmann tai Supersprint.
Comment
-
-
Originally posted by Danukos View PostVahvistaisko joku tämän väittämän:
323i malliin menee 328i:n putki bolt on pakosarjasta eteenpäin. Eikös näin luulis menevän? Kuitenkin käsittääkseni kaikissa touring, coupe ja sedan autoissa putki on yhtä pitkä ja ero 323i:n ja 328/5i:n välillä on se, että 323i:n kohdalla pakosarjat yhdistyy lopulta yhteen putkeen josta se jatkaa singlenä aina loppuun saakka kun taas toisissa pakosarjoilta lähtee kaksi putkea aina loppuun saakka. Näin päättelisin Realoemin mukaan.
Ajatuksena olisi siis päivittää omaan 323:seen 328:sin putki tai joku muu "paremmin" virtaava esim. Eisenmann tai Supersprint.
Tosin eipä se 323i putkikaan mikään kuristin ole vakio moottorissa.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostKyllä menee bolt-on. 328i orkkis vaimentimessa on alipainetoiminen läppä ja sille ei ole 323i:ssä valmiina venttiiliä eikä letkuja jne.
Tosin eipä se 323i putkikaan mikään kuristin ole vakio moottorissa.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostHaluat tuplaulostulon ja enemmän ääntä ?
Comment
-
-
Ei putkistolla tehonlisäystä saa, ainakaan semmoista että sen huomais, ellei sit ole todella kovanluokan moottori kyseessä. Valitte putkisto ihan vaan äänien ja ulkonäön perusteella. Itselläkin on 320/323 vakio putkisto ja hyvin rokkaa. Nyt kun takapönttö ruostu puhki, hommasin ebaystä supersportin rosteripöntön tohon. Ainakin näytöstää hyvältä. Toivottavasti ei vaan pörise liikaa...
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by BiltemaMotorWork View PostJos olet varma että vika kuskinpuolella nii tuliko kehää katsottua missä kunnossa?
Comment
-
-
E36 takajouset
Mikä on virallinen pituus noissa alkuperäisissä -92 325i Coupe M-sport takajousissa? Auto on pojalla koko ajan käytössä, niin ei saa mittailtua.
Toinen takajousi on mennyt poikki, eikä edes katsuri ollut sitä huomanut.
Noita jousen pituuksia on seitsemää sorttia, ehkä 249 on oikea mitta?
Comment
-
-
Katoppa että jarrunestettä on tarpeeksi. Ne kuluneisuus anturit on kertakäyttöisiä, että jos niistä johtuen syttyy valo, ei se sammu ennenkuin anturin vaihtaa. Mut sama valo syttyy myös, jos jarrunestettä on liian vähän.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKatoppa että jarrunestettä on tarpeeksi. Ne kuluneisuus anturit on kertakäyttöisiä, että jos niistä johtuen syttyy valo, ei se sammu ennenkuin anturin vaihtaa. Mut sama valo syttyy myös, jos jarrunestettä on liian vähän.
Nappasin nyt molemmat anturit irti ja räpelsin takaisin + "nollasin" valon (avain 2-asennossa n. minuutin ja kuskin ovi auki). Antureiden kulutuspinta oli ihan koskematon.
Ainakin nyt on taas valo poissa, saa nähä miten pitkään.
Comment
-
Comment